ÁFRICA kirjoitti:Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano.
Jep, oon ihan samaa mieltä!
ÁFRICA kirjoitti:Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano.

TeteCapdevila kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano.

SeFa kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano.
Aikas samaa mieltä..

MyChem kirjoitti:SeFa kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano.
Aikas samaa mieltä..
Todellakin, enemmän Curroa.
Daevos kirjoitti:MyChem kirjoitti:SeFa kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano.
Aikas samaa mieltä..
Taidanpa tästä söpöliinistä ottaa kuvia joka tuotantokaudesta ja laitan tuonne Multimedia palstalle

MyChem kirjoitti:Daevos kirjoitti:MyChem kirjoitti:SeFa kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano.
Aikas samaa mieltä..
Taidanpa tästä söpöliinistä ottaa kuvia joka tuotantokaudesta ja laitan tuonne Multimedia palstalle
Ota ota, haluan nähdä Curron kehittymistä <3

MyChem kirjoitti:Daevos kirjoitti:MyChem kirjoitti:SeFa kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano.
Aikas samaa mieltä..
'Daevos kirjoitti:MyChem kirjoitti:Daevos kirjoitti:MyChem kirjoitti:SeFa kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:Se on totta et Curroo sais näyttää enemmän tos sarjassa. Joissain jaksois se kertoo vaan alus ja vilahtaa pari kertaa. No aika moneski. Se on ihana ja lutunen kuten katte sano.
Aikas samaa mieltä..
http://p1.foorumi.info/serranonperhekes ... 75&start=5

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa