Tuohon en osaa vastata mitäänRené kirjoitti:Tselios kirjoitti:Adrianille tullut vuosien aikana massaa lisää : ) positiivistä
Sikspäkki siihen on tullu
Tselios kirjoitti:Tuohon en osaa vastata mitäänRené kirjoitti:Tselios kirjoitti:Adrianille tullut vuosien aikana massaa lisää : ) positiivistä
Sikspäkki siihen on tullu![]()
mutta ylipäätänsä tullut lihaa joka puolelle lisää
Tselios kirjoitti:Juu näin on, mutta sixpäcki saa suht koht vaatimattomasti ; ) mutta lihan eteen pitää jotain tehdäkki![]()
Victorin päivänkunnosta en osaa sanoa tuosta kuvasta mtn
mutta hänhän on aina ollut aika laiheliini, mutta ei se mitään
Joo katos, eli ei se viel mikään hulkki kyllä oleRené kirjoitti:Tselios kirjoitti:Juu näin on, mutta sixpäcki saa suht koht vaatimattomasti ; ) mutta lihan eteen pitää jotain tehdäkki![]()
Mun ylenpi banneri kenties?:D

Tselios kirjoitti:Joo katos, eli ei se viel mikään hulkki kyllä oleRené kirjoitti:Tselios kirjoitti:Juu näin on, mutta sixpäcki saa suht koht vaatimattomasti ; ) mutta lihan eteen pitää jotain tehdäkki![]()
aika laiheliini meningillä mennään vielä?
Lihavuudesta en mielestäni ole puhunnut vaan massasta, en tarkoita, Läskiä vaan Lihasta, jos on sixpäckki voi olla riskissä kunnossa ; )René kirjoitti:Tselios kirjoitti:Joo katos, eli ei se viel mikään hulkki kyllä oleRené kirjoitti:Tselios kirjoitti:Juu näin on, mutta sixpäcki saa suht koht vaatimattomasti ; ) mutta lihan eteen pitää jotain tehdäkki![]()
aika laiheliini meningillä mennään vielä?
Alenpi siis. No vatsalihakset ei yleensä tuo lihavuutta?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa