Tété & Guille kirjoitti:Mulla ei oo tietoo... Mutta kysyn nyt tähän samaan palstaan (kun en viiti uutta alottaa):
Sitten kun uudet jaksot alkaa, tuleeko ne areenaan sinä päivänä. Vai pitääkö odottaa syksyjen mahdollisia uusintoja.?

S-T kirjoitti:Toi kysymyshän varmaan kuuluisi Multimediaan, ja muutenkaan tuohon ei varmaan saa vastausta vielä ellei ole joku Jungeri tai himofakiiriennustaja?
Tété & Guille kirjoitti:S-T kirjoitti:Toi kysymyshän varmaan kuuluisi Multimediaan, ja muutenkaan tuohon ei varmaan saa vastausta vielä ellei ole joku Jungeri tai himofakiiriennustaja?
Noita himofakiiriennustajia on täälläpäin runsaasta![]()
![]()
, Varmaan pitää laittaa Yle Areenaan palautetta.

S-T kirjoitti:Eiks toi oo vähän ristiriidassaSanot, että niitä on paljon, mut kysyt kuitenkin mieluummin YLE:stä? Pitääkö tämä käsittää niin, että et luota himofakiiriennustajiin?
it´s me kirjoitti:mä kysyin sielt monta viikkoo sitten yhtä toista juttua, eikä oo vastausta kuulunu vieläkäänmut aina kannattaa yrittää
![]()

Addicti kirjoitti:Siitä ku uusinnat loppuu huhtikuussa ja ois melko luontevaa että jatkuu heti perään uusilla jaksoilla.
stgnikki kirjoitti:Menee ihan arvaukseksi mutta vahva veikkaus on 2.6.2008, eli viime vuoden toistoa, eikös se silloinkin alkanut kesäkuun ekalla viikolla?, tuskinpa nyt kuitenkaan huhtikuussa kun nämä uusinnat päättyvät mun laskujen mukaan 19.4, jotenkin se ei kyllä sopisi ollenkaan, kesällä taas

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa