Handee kirjoitti:Mun tuurilla tietenki nukuin ja heräsin vähän yli 2. Mut en missannu onneks paljoo. Jotenki oli outoo kattoo ihan tv:stä.. olin monta kertaa laittamas pauselle et voin hakee juotavaa.. mut ei onnistunukkaa

Natalia<3 kirjoitti:Handee kirjoitti:Mun tuurilla tietenki nukuin ja heräsin vähän yli 2. Mut en missannu onneks paljoo. Jotenki oli outoo kattoo ihan tv:stä.. olin monta kertaa laittamas pauselle et voin hakee juotavaa.. mut ei onnistunukkaa
Joo hei sama täällä!
Fermin kirjoitti:en tiiä miks, mut en yhtää tykkää kattoo serranoja teeveestDVD:ltäki katon aina koneel
![]()

serranofani2011 kirjoitti:Fermin kirjoitti:en tiiä miks, mut en yhtää tykkää kattoo serranoja teeveestDVD:ltäki katon aina koneel
![]()
Toi dvd on siitä hyvä et ite ainakin kelailen mielestäni hyviä kohtauksia taaksepäin jos joku seikka jäi vaivaamaan.katselen näyttelijöiden ilmeitä,huoneiden yksityiskohtia jne.

Tigre kirjoitti:serranofani2011 kirjoitti:Fermin kirjoitti:en tiiä miks, mut en yhtää tykkää kattoo serranoja teeveestDVD:ltäki katon aina koneel
![]()
Toi dvd on siitä hyvä et ite ainakin kelailen mielestäni hyviä kohtauksia taaksepäin jos joku seikka jäi vaivaamaan.katselen näyttelijöiden ilmeitä,huoneiden yksityiskohtia jne.
Vähän sama vika itsellä. Voisiko joku muuten kertoa, mikä jakso tv:ssä on tällä hetkellä menossa?

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

Pahvi kirjoitti:
Googletin yhtä tietoo Nataliasta niin tuli vastaan tällänen kuva. Näytti kauheen tutulta toi rakennus, mutta mitävittua eikös se oo tuomiokirkko?! Onks Natalia ja Victor käyny joskus Suomessa?Multa ainakin menny kokonaan ohi.
Fermin kirjoitti:Pahvi kirjoitti:
Googletin yhtä tietoo Nataliasta niin tuli vastaan tällänen kuva. Näytti kauheen tutulta toi rakennus, mutta mitävittua eikös se oo tuomiokirkko?! Onks Natalia ja Victor käyny joskus Suomessa?Multa ainakin menny kokonaan ohi.
aiaiaiai nyt tuli meikäläiselle rytmihäiriö. itse ainakin sanoisin että toi on tuomiokirkko

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa