JCK kirjoitti:Tekstitysten olisi toivonut olevan irrallisia, mutta eipä tälläkään kertaa.
No voihan vee
Daevos kirjoitti:4 tuotantokausi boksi on tullu ennakkotilaukseen netanttilaan, 4 tuotantokausi taitaa olla niin pitkä, että siitä tuli 2 DVD boksia. Toisesse boksissa on 13 jaksoa ja toisessa 12.

katte kirjoitti:Daevos kirjoitti:JCK kirjoitti:Tekstitysten olisi toivonut olevan irrallisia, mutta eipä tälläkään kertaa.
No voihan vee
Voi vitsit... Harmi. Käyn kyllä ostamassa tuon kolmosboxin jossain vaiheessa.
teteFAN kirjoitti:Daevos kirjoitti:4 tuotantokausi boksi on tullu ennakkotilaukseen netanttilaan, 4 tuotantokausi taitaa olla niin pitkä, että siitä tuli 2 DVD boksia. Toisesse boksissa on 13 jaksoa ja toisessa 12.
Kiitti tiedosta. Ei kun näitä oottelemaan. Tosin nyt kokokaudesta saa maksaa vajaat 60e.

Guille-FAN kirjoitti:teteFAN kirjoitti:Daevos kirjoitti:4 tuotantokausi boksi on tullu ennakkotilaukseen netanttilaan, 4 tuotantokausi taitaa olla niin pitkä, että siitä tuli 2 DVD boksia. Toisesse boksissa on 13 jaksoa ja toisessa 12.
Kiitti tiedosta. Ei kun näitä oottelemaan. Tosin nyt kokokaudesta saa maksaa vajaat 60e.
mä en usko et ne molemmat maksaa sen 30 euroo
RealMadrid kirjoitti:Siis mitä!? 3. kausi meni samaan pakettiin mutta yhtä pitkä 4. ei?
Huhhuh, eiköhän ihmiset osta mieluummin koko tuottiksen samassa boksissa samaan hintaan, vaikka sitten sen kustannuksella että pari jaksoa on ihan pixelimössöä. Paha virhe sanon minä. Karsii ostajia muutaman tuo hinta. Tuon DVD:n on parempi olla todellakin huipputuotos(subit suomeksi, englanniksi ja espanjaksi erikseen eli erilliset subit ja jaksot saa olla sitten jotain superFullHD+++++ laatua) tai jää hyllylle.

teteFAN kirjoitti:RealMadrid kirjoitti:Siis mitä!? 3. kausi meni samaan pakettiin mutta yhtä pitkä 4. ei?
Huhhuh, eiköhän ihmiset osta mieluummin koko tuottiksen samassa boksissa samaan hintaan, vaikka sitten sen kustannuksella että pari jaksoa on ihan pixelimössöä. Paha virhe sanon minä. Karsii ostajia muutaman tuo hinta. Tuon DVD:n on parempi olla todellakin huipputuotos(subit suomeksi, englanniksi ja espanjaksi erikseen eli erilliset subit ja jaksot saa olla sitten jotain superFullHD+++++ laatua) tai jää hyllylle.
En usko että on. Esim 1 ja 2 kaudellakin on vaan 13 jaksoa ja laatu ei ole mitään "superFullHD" ja luulisin että laittavat molemmat 4tk. osat 4 levylle.
Pakko ostoksia kumminkin, ainakin mulle.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa