no mä antaisin ainaki lucia ja varmaan raul.

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Missä vaiheessa serranoissa oli Jasmin ja Elli?Serrano-4ever kirjoitti:Tytöille:
Jasmin, Elli
Pojille:
Oikeestaa en tiiä, yritin miettii jotai mut en mitää sellasii erikoisii heti keksiny. Eli sit joskus jos saan lapsia ni vaimo saa päättää nimet jos tulee poika / poikia ja mä sit toiset
![]()

Tselios kirjoitti:Missä vaiheessa serranoissa oli Jasmin ja Elli?Serrano-4ever kirjoitti:Tytöille:
Jasmin, Elli
Pojille:
Oikeestaa en tiiä, yritin miettii jotai mut en mitää sellasii erikoisii heti keksiny. Eli sit joskus jos saan lapsia ni vaimo saa päättää nimet jos tulee poika / poikia ja mä sit toiset
![]()
ei mitäänSerrano-4ever kirjoitti:Tselios kirjoitti:Missä vaiheessa serranoissa oli Jasmin ja Elli?Serrano-4ever kirjoitti:Tytöille:
Jasmin, Elli
Pojille:
![]()
hupsluulin et tää on sellane yleine ketju
En lukenu alotusviestii, mietinki et öö miks kaikki haluu antaa tollasii nimiä, noh.. juu

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa