it´s me kirjoitti:Joan Manuel![]()
ja Virginia (jakso 64/4x19)

Huurre kirjoitti:Virginia on Lucían ystävä, joka oli ihastunut Marcokseen hetken aikaa.

stgnikki kirjoitti:Menee hiukan OFFtopiciksi nyt mutta Virginia EI TODELLAKAAN ollut/ole "huonoin", TODELLA ihq nainen kyseessä...mmmm
![]()

S-T kirjoitti:stgnikki kirjoitti:Menee hiukan OFFtopiciksi nyt mutta Virginia EI TODELLAKAAN ollut/ole "huonoin", TODELLA ihq nainen kyseessä...mmmm
![]()
OT:na tähän, että olen vähän viihdyttänyt sitä sängyssäVeron luvalla tietysti
stgnikki kirjoitti:S-T kirjoitti:stgnikki kirjoitti:Menee hiukan OFFtopiciksi nyt mutta Virginia EI TODELLAKAAN ollut/ole "huonoin", TODELLA ihq nainen kyseessä...mmmm
![]()
Vero seiso siinä vieressä ja anto ohjeita vai, tai toimiko se kenties kameramiehenä?

S-T kirjoitti:stgnikki kirjoitti:S-T kirjoitti:stgnikki kirjoitti:Menee hiukan OFFtopiciksi nyt mutta Virginia EI TODELLAKAAN ollut/ole "huonoin", TODELLA ihq nainen kyseessä...mmmm
![]()
Vero seiso siinä vieressä ja anto ohjeita vai, tai toimiko se kenties kameramiehenä?
No en halunnu rehvastella, mut kimppakivaa meillä siinä oli ja Belenkin oli mukana
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa