Jakso 06x11: Niin tyhjä on mun maailmain

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

http://p1.foorumi.info/serranonperhekeskustelu/posting.php?m

ViestiKirjoittaja Capdevila » To Heinä 31, 2008 11:02

Hyvä jakso oli, vaikka rupesin itkeen siinä kohdassa jossa Santi selitti jotain että ei ehtinyt kertoa isälleen että rakasti tätä.. :cry:
Kuva
Capdevila
Numsefisk

ViestiKirjoittaja katy » Pe Elo 01, 2008 9:06

Surullinen jakso kuten edellinenkin ja vaikka tuli kyyneleitä pidäteltyä niin en itkeny yhtään. :) Ja vaikka Afrista tykkään niin en mä tajua millä oikeudella se ensin pettää Raúlia (vaikka Raúlkin on sitä kyllä pettänyt...) ja sitten pistää esittämään poikakaveriaan. Tetén paluu oli tehty kivasti. Oli paljon ihania kohtauksia kuten se kun Santi selitti isästään ja Diego puhu Tetélle Lucíasta. Oikein hyvä jakso ja kiitokset selostuksesta.
Kuva
katy
Cogito ergo sum

ViestiKirjoittaja JJL » La Elo 02, 2008 6:15

Minunkin mielestäni tämä oli surullinen jakso, ei kuitenkaan niin surullinen kuin edellinen.

Hyvä jaksoselostus!
JJL
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Helmi 15, 2009 4:30

Nyt kun tää jakso tuli taas uudelleen, kommentoinkin sitä nyt taas. Tää jakso oli kyllä todella surullista katsottavaa. Oli kyyneleet koko ajan silmissä enemmän kuin eilen. Diegoa kävi kyllä niin paljon sääliks ja diegon ja teten suhde oli ihanalla tavalla näytetty. Teten ja Guillen kanssakäyminen oli myös näytetty taidolla. Santi, Fiti ja muut oli liikuttavia kun yritti auttaa diegoa. Ja jaksossa oli myös todella hauska hahmo mukana, se santin ja diegon enriqueta- täti. Se on ollut mun mielest kaikissa jaksoissa, missä oon ollut niin todella hyvä. Afri kyllä ärsytti tässä jaksossa manun lisäks eniten.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ti Helmi 17, 2009 7:29

kkiljun kirjoitti:Nyt kun tää jakso tuli taas uudelleen, kommentoinkin sitä nyt taas. Tää jakso oli kyllä todella surullista katsottavaa. Oli kyyneleet koko ajan silmissä enemmän kuin eilen. Diegoa kävi kyllä niin paljon sääliks ja diegon ja teten suhde oli ihanalla tavalla näytetty. Teten ja Guillen kanssakäyminen oli myös näytetty taidolla. Santi, Fiti ja muut oli liikuttavia kun yritti auttaa diegoa. Ja jaksossa oli myös todella hauska hahmo mukana, se santin ja diegon enriqueta- täti. Se on ollut mun mielest kaikissa jaksoissa, missä oon ollut niin todella hyvä. Afri kyllä ärsytti tässä jaksossa manun lisäks eniten.

Näin juuri. Tetén ja Diegon suhde oli kyllä tosi ihanasti osoitettu, ja Guille taas kerran piti Tetén puolia. :D Aivan ihana jakso, vaikka kyyneleet tulivatkin silmiin monesti.
África ja Manu ovat kyllä ihan älyttömän ärsyttäviä!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Sunna » Ke Helmi 18, 2009 5:20

Tämä on surullinen jakso. Tuo kuinka perhe suree Lucian poismenoa, tuntui hirveän omakohtaiselta, koska oon itsekin käynyt läpi tuon vaiheen. Itkin varmaan viimeset 45 minuuttia tosta jaksosta :cry: Toi Santin kertomuskin oli liikuttava... :cry:
Kuva
Kuva
Sunna
Santiago Serrano

Edellinen

Paluu Jaksot ja tuotanto