katte kirjoitti:Mua harmittaa vaan ettei Guille enää keppostele niin kuin ennenvanhaan...
Mutta tosi söpö poika ja sarjan parhaita hahmoja!
Ne sen kepposet oli just hyvii!
katte kirjoitti:Mua harmittaa vaan ettei Guille enää keppostele niin kuin ennenvanhaan...
Mutta tosi söpö poika ja sarjan parhaita hahmoja!

ÁFRICA kirjoitti:Guillen kepposet oli kyllä hyviimut tykkään tosta aikuistuneesta Guillestakin.

hemmo kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:ÁFRICA kirjoitti:Guillen kepposet oli kyllä hyviimut tykkään tosta aikuistuneesta Guillestakin.
Samoin!
Kuin myös. Ulkonäöltään Guille menee koko ajan parempaan suuntaan

Flowers kirjoitti:Guille on minunkin suosikkini Teten lisäksi!
Pienenä se oli aivan mahdottoman suloinen ja valloittava ja sen jekuille sai aina nauraa!
Guille on tosiaankin rauhoittunut reilusti, mutta ihan hyvä niin.
Suloisuutensa, tai pikemminkin pitäisikö puhua komeutensa se on ainakin säilyttänyt![]()
Guillen ja Teten kohtauksia minä Serranoissa aina lähinnä odotan, ja jos niitä ei jaksossa pahemmin näytetä, niin ei se jakso silloin kovin hyvä voi olla!
sinmi kirjoitti:Flowers kirjoitti:Guille on minunkin suosikkini Teten lisäksi!
Pienenä se oli aivan mahdottoman suloinen ja valloittava ja sen jekuille sai aina nauraa!
Guille on tosiaankin rauhoittunut reilusti, mutta ihan hyvä niin.
Suloisuutensa, tai pikemminkin pitäisikö puhua komeutensa se on ainakin säilyttänyt![]()
Guillen ja Teten kohtauksia minä Serranoissa aina lähinnä odotan, ja jos niitä ei jaksossa pahemmin näytetä, niin ei se jakso silloin kovin hyvä voi olla!
Juuri näin, samaa mieltä! komea kuin mikä, ainakin viimeisillä kausilla!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa