Fermin kirjoitti:Gabriellen kirjoitti:Voisitko tehdä minulle avan Elenasta ja bannerin Raulista? (''':
Kiitoksia etukäteen~
Juuh (:
Tuossa on (:
Aivan upeita ^ Kiitos. (:
Fermin kirjoitti:Gabriellen kirjoitti:Voisitko tehdä minulle avan Elenasta ja bannerin Raulista? (''':
Kiitoksia etukäteen~
Juuh (:
Tuossa on (:

Gabriellen kirjoitti:Fermin kirjoitti:Gabriellen kirjoitti:Voisitko tehdä minulle avan Elenasta ja bannerin Raulista? (''':
Kiitoksia etukäteen~
Juuh (:
Tuossa on (:
Aivan upeita ^ Kiitos. (:

serranofani2011 kirjoitti:^onki bueno noi ylläolevat
Koitettaisko nyt hommata sulle kultaa, kunniaa ja ikuista ihailua ens kuun ava kisassa Jose- Luis hahmolla. Pistä kaikki taitosi peliin ja väsää jos vain viitsit sellanen ava et kaikki lentää vähintään persiilleen nähdessään sen! Pidän sitä sit ainaski sen kuukauden
serranofani2011 kirjoitti:Koitettaisko nyt hommata sulle kultaa, kunniaa ja ikuista ihailua ens kuun ava kisassa Jose- Luis hahmolla. Pistä kaikki taitosi peliin ja väsää jos vain viitsit sellanen ava et kaikki lentää vähintään persiilleen nähdessään sen! Pidän sitä sit ainaski sen kuukauden

Fermin kirjoitti:serranofani2011 kirjoitti:Koitettaisko nyt hommata sulle kultaa, kunniaa ja ikuista ihailua ens kuun ava kisassa Jose- Luis hahmolla. Pistä kaikki taitosi peliin ja väsää jos vain viitsit sellanen ava et kaikki lentää vähintään persiilleen nähdessään sen! Pidän sitä sit ainaski sen kuukauden
Joo sori kesti, mutta tässä on kaksi erillaista. Ei nyt mitää, kulta, hopea tai pronssi luokkaakaan ole, mutta toivottavasti kelpaa (:![]()

serranofani2011 kirjoitti:Saisinko nyt bannerin jossa vaikka Fernando, Lucia ja Diego / Fernando, Fiti ja Diego. Eikä mitään kiirettä
zapoing kirjoitti:Voitko tehä mulle avan luciasta? Ei myöskään mikään kiire
Fermin kirjoitti:serranofani2011 kirjoitti:Saisinko nyt bannerin jossa vaikka Fernando, Lucia ja Diego / Fernando, Fiti ja Diego. Eikä mitään kiirettä
Juu, sori olin unohtanu tän, varmaan ens viikkoon menee

serranofani2011 kirjoitti:Fermin kirjoitti:serranofani2011 kirjoitti:Saisinko nyt bannerin jossa vaikka Fernando, Lucia ja Diego / Fernando, Fiti ja Diego. Eikä mitään kiirettä
Juu, sori olin unohtanu tän, varmaan ens viikkoon menee
\o hei Fermin, en halua missään tapauksessa hoputtaa...
Ja sit, jos viitsit niin tekisitkö ensi kisaa varten avan Paquillo`sta minulle...

serranofani2011 kirjoitti:Saisinko nyt bannerin jossa vaikka Fernando, Lucia ja Diego / Fernando, Fiti ja Diego. Eikä mitään kiirettä
serranofani2011 kirjoitti:Ja sit, jos viitsit niin tekisitkö ensi kisaa varten avan Paquillo`sta minulle...

Gabriellen kirjoitti:Voisitko tehdä miulle tällä kertaa avan Guillestä ja bannerin Luciasta? (:
Kaikki tuotantokaudet käy.

Fermin kirjoitti:
Tän kuitenkin sain tehtyä, tässä on (en oo yhtää tyyytyväinen)

Fermin kirjoitti:Gabriellen kirjoitti:Voisitko tehdä miulle tällä kertaa avan Guillestä ja bannerin Luciasta? (:
Kaikki tuotantokaudet käy.
Juu toki, tässä tämä, toivottavasti ei haittaa, että on Victorista eikä Guillesta (:
Bannerissa menee joku aika, mutta teen piakkoin (:
Anteeks viivästyksestä kummallekkin !

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa