natyy kirjoitti:Olen huomannut sormukset, mutta eivät kai he vielä siinä vaiheessa seurustelleet? :>
Kuitenkin, tämä on suosikkiparini sarjassa, harmittaa että erosivat :< Mutta Guille kuitenkin tykkää vielä Tetestä (:

TeteCapdevila kirjoitti:natyy kirjoitti:Olen huomannut sormukset, mutta eivät kai he vielä siinä vaiheessa seurustelleet? :>
Kuitenkin, tämä on suosikkiparini sarjassa, harmittaa että erosivat :< Mutta Guille kuitenkin tykkää vielä Tetestä (:
Niinpä. Palaispa ne pian yhteen

MyChem kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:natyy kirjoitti:Olen huomannut sormukset, mutta eivät kai he vielä siinä vaiheessa seurustelleet? :>
Joo, vois jo mennä yhtee

Glaymore kirjoitti:MyChem kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:natyy kirjoitti:Olen huomannut sormukset, mutta eivät kai he vielä siinä vaiheessa seurustelleet? :>
Joo, vois jo mennä yhtee
Niimpä. Paha kahtoa ku Tete ei oikein tunnu välittävän enään Guillesta sillä tavoin

TeteCapdevila kirjoitti:Niinpä.. Mitä tete muutenkaan näkee jossain Manussa?
Juuso kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:Niinpä.. Mitä tete muutenkaan näkee jossain Manussa?
Isot muskelit.![]()
Paras pari sarjassa. Sopii toisilleen mainiosti.

TeteCapdevila kirjoitti:Juuso kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:Niinpä.. Mitä tete muutenkaan näkee jossain Manussa?
Isot muskelit.![]()
Paras pari sarjassa. Sopii toisilleen mainiosti.
Joo muskelit varmaan![]()
Guille sopii tetelle paljon paremmin vaikka se ei ookaan mikään muskelimies

Omppu kirjoitti:Kyllä sopivat toisilleen, paras pari Serranoista! <3 Ootan innolla että palaavat taas yhteen...<3

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa