Victorkio kirjoitti:En muista millon oisin viimeksi tehny bannereita, mutta nyt ku aikaa oli niin päätin tehä yhen ja onhan tämä ihan hyvää harjotusta nyt ku suunnitelukilpailuki on alkanut (:
Hieno!
Victorkio kirjoitti:En muista millon oisin viimeksi tehny bannereita, mutta nyt ku aikaa oli niin päätin tehä yhen ja onhan tämä ihan hyvää harjotusta nyt ku suunnitelukilpailuki on alkanut (:

Gabriellen kirjoitti:Aivan upeita töitä sinulla ♥ :3
Voitko tekaista minulle bannun Afrista? (: Kiitos etukäteen.

David kirjoitti:Kiitos Victorkio!Victorkio kirjoitti:David kirjoitti:Voisitko Victorkio tehdä minulle avatarin Anasta/Nataliasta?

Victorkio kirjoitti:David kirjoitti:Kiitos Victorkio!Victorkio kirjoitti:David kirjoitti:Voisitko Victorkio tehdä minulle avatarin Anasta/Nataliasta?
Eipä mitään kiva ku kelpas.
Ja sori Gabriellen ku on kestäny tuon sun bannerin kans ja kestää edelleenkin. En oo ollenkaan varma että millon saan valmiiksi :/

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa