Mut joo ESDM on ihan ok bändi, en kauheesti oo kuunnellu, mut ihan ookoota joo.
Álex kirjoitti:Olin iha järkyttyny ku kuulin että Raquel ja Fernando Alonso on keskenään naimisissaMaailma on pieni... Ne on just niitä ainoita kuuluisia espanjalaisia joita tiiän Serrano tähtien lisäks, ja neki sit on yhessä
weird.

Sunna kirjoitti:Oon alkanu tykätä tosi paljon... Varsinkin Esta soy yo, Para ti seria ja Un tunel entre tu y yo on ihaia biisejä. Raquelilla on musta ihana ääni, se on niin erilainen kun muiden. Ja Raquel on myös kaunis mun mielestä, totta kai

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa