serranofani2011 kirjoitti::shock:, nyt ei kyllä sanat riitä kuvaamaan miten upeita töitä
Kiitos serranofani2011! ((:
sotka kirjoitti:Victorkio kirjoitti:
sotka
(huomasin vasta nyt, että vähän turhan isolla fontti, mutta toivottavasti ei hirveenä haittaa)
Tää on upea! Eikä haittaa tuo iso fontti. Kiitos!(:

Shelle kirjoitti:Jos vielä toteutat Fan-Artteja niin voisitko tehdä minulle Nataliasta bannerin? Minulla olisi kuvatkin valmiinalähettäisin ne vaikka YV:llä.

Juu okeiVictorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Jos vielä toteutat Fan-Artteja niin voisitko tehdä minulle Nataliasta bannerin? Minulla olisi kuvatkin valmiinalähettäisin ne vaikka YV:llä.
no lähetä vaikka ne kuvat ensin niin katon sitte pystynkö niistä tekemään :9

Okei, kiitos! Ylitit kyllä taas mun odotukset täysin, toi on ihanaVictorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Jos vielä toteutat Fan-Artteja niin voisitko tehdä minulle Nataliasta bannerin? Minulla olisi kuvatkin valmiinalähettäisin ne vaikka YV:llä.
Tässä.

Shelle kirjoitti:Okei, kiitos! Ylitit kyllä taas mun odotukset täysin, toi on ihanaVictorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Jos vielä toteutat Fan-Artteja niin voisitko tehdä minulle Nataliasta bannerin? Minulla olisi kuvatkin valmiinalähettäisin ne vaikka YV:llä.
Tässä.taidanki laittaa heti käyttöön.

Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Jos vielä toteutat Fan-Artteja niin voisitko tehdä minulle Nataliasta bannerin? Minulla olisi kuvatkin valmiinalähettäisin ne vaikka YV:llä.
Tässä.

serranofani2011 kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Jos vielä toteutat Fan-Artteja niin voisitko tehdä minulle Nataliasta bannerin? Minulla olisi kuvatkin valmiinalähettäisin ne vaikka YV:llä.
Tässä.
"Tässä"hän on lupea luomusvaikken Natalia ässää minään kummoisena näyttelijättärenä pidäkkään!

Upea bannu Tetéstä!Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Jos vielä toteutat Fan-Artteja niin voisitko tehdä minulle Nataliasta bannerin? Minulla olisi kuvatkin valmiinalähettäisin ne vaikka YV:llä.
Tässä.

S-T kirjoitti:Upea bannu Tetéstä!Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Jos vielä toteutat Fan-Artteja niin voisitko tehdä minulle Nataliasta bannerin? Minulla olisi kuvatkin valmiinalähettäisin ne vaikka YV:llä.
Tässä.![]()
Vaikken juuri hahmosta niin tykkääkään, tämä on dramaattisen ja erinomaisen hieno tekninen kokonaisuus.

Hola_Pepe kirjoitti:Ihan pirun hienoja bannereita! Mitä ohjelmaa käytätte näiden tekemiseen (vai onko se vain Victorkio joka näitä tehtailee), pitääkö olla photoshop vai onistuisikohan jollain muulla esim paintilla? Mulla ei oo photoshoppia :/

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa