Mitä mieltä ootte Tetestä?

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

ViestiKirjoittaja Glaymore » Su Elo 10, 2008 10:44

Joo anteeksi, huomasin virheeni itsekkin vasta nyt. Koitan pitää huolen siitä ettei toistu =/
Kuva
Kuva
Kuva
Glaymore
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Su Elo 10, 2008 10:46

Glaymore kirjoitti:Joo anteeksi, huomasin virheeni itsekkin vasta nyt. Koitan pitää huolen siitä ettei toistu =/

Juu eipä tuo mitään, olet vielä uusi käyttäjä, joten pikkuvirheet ymmärtää helposti. Jatketaan tästä topicin mukaisesti.

Itse en alussa Tetéstä välittänyt niinkään, jotenki se oli vaan rasittava. Nykyään kuuluu serranon näyttelijöiden kolmen parhaan joukkoon :). Kauneutta on vaikka muille jakaa :D
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja Glaymore » Su Elo 10, 2008 10:52

Serrano-4ever kirjoitti:Itse en alussa Tetéstä välittänyt niinkään, jotenki se oli vaan rasittava. Nykyään kuuluu serranon näyttelijöiden kolmen parhaan joukkoon :). Kauneutta on vaikka muille jakaa :D

sama täällä. Alussa en oikein piitannu, mutta nyt vuosien varrella sitä kauneutta on tosiaankin keräytyny. Hankala sanoa sijoitusta kun kerran lempi näyttelijä on ;) ;)
Kuva
Kuva
Kuva
Glaymore
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Su Elo 10, 2008 2:17

Glaymore kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:Itse en alussa Tetéstä välittänyt niinkään, jotenki se oli vaan rasittava. Nykyään kuuluu serranon näyttelijöiden kolmen parhaan joukkoon :). Kauneutta on vaikka muille jakaa :D

sama täällä. Alussa en oikein piitannu, mutta nyt vuosien varrella sitä kauneutta on tosiaankin keräytyny. Hankala sanoa sijoitusta kun kerran lempi näyttelijä on ;) ;)

Joo, en minäkään alussa Tetestä välittäny. Olin vaan, että ärsyttävä ja hienosteleva ipana xD. Nyt Tete tokaks paras hahmo mun mielestä :D
Kuva
Kuva
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez

ViestiKirjoittaja hemmo » Su Elo 10, 2008 8:54

Mulla menee nykyään hermot Teten kaa kun se tykkää Manusta ja vihottelee Afrille, mutta minkä Afri voi sille jos Manu tykkää siitä eikä Tetestä.
Kuva
hemmo
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Ke Elo 13, 2008 7:19

hemmo kirjoitti:Mulla menee nykyään hermot Teten kaa kun se tykkää Manusta ja vihottelee Afrille, mutta minkä Afri voi sille jos Manu tykkää siitä eikä Tetestä.

Niinpä. Ei oo Afrin syy... :?
Kuva
Kuva
TeteCapdevila

ViestiKirjoittaja Glaymore » Ke Elo 13, 2008 9:02

En usko että se pelkästään siitä johtuu. Yks syy siihen on kans se kun Lucia kuoli, ja tete meni barceloonaan ja afrika lupas pitää sen ajan tasalla. Mutta palatessaan se saikin tietoon että ne afri ja manu seurustelee
Kuva
Kuva
Kuva
Glaymore
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » To Elo 14, 2008 7:11

Glaymore kirjoitti:En usko että se pelkästään siitä johtuu. Yks syy siihen on kans se kun Lucia kuoli, ja tete meni barceloonaan ja afrika lupas pitää sen ajan tasalla. Mutta palatessaan se saikin tietoon että ne afri ja manu seurustelee

Ai niinpä olikin. Unohdin ton kokonaan. Afrin ois kyllä pitäny heti kertoo Tetelle, että se ja Manu on yhessä :wink:
Kuva
Kuva
TeteCapdevila

ViestiKirjoittaja Tete <3 » To Elo 14, 2008 7:50

Musta Teté on niin kaunis (Oon kade) Ja myös tosi hyvätanssija,
kuten yhessä jaksossa huomattiin!
Teté on paras!!!Sillä on myös hyvä maku poikien suhteen ja
vaatteitten suhteen yms...
Tete <3

ViestiKirjoittaja Omppu » Su Elo 17, 2008 4:12

Ah, Teté on niin ihana<33<3<3<3 Ja Natalia on hyvä näyttelijä ja TOSI nätti! Toinen mun lempihahmoista :)
I love Serrano's family <3
Omppu
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Ke Elo 20, 2008 7:39

Omppu kirjoitti:Ah, Teté on niin ihana<33<3<3<3 Ja Natalia on hyvä näyttelijä ja TOSI nätti! Toinen mun lempihahmoista :)

Toinen minunkin lemppareista <3
Kuva
Kuva
TeteCapdevila

ViestiKirjoittaja René » To Elo 21, 2008 6:43

Kävi Tetéä sääliksi tässä jaksossa, itkinki viel.
Varsinkin kun se puhu Lucíasta, että Diego on unohtanut äidin.
Ja varsinki ku se katto sitä kuvaa ja itki :''<
Carmen oli ihana ku sano "Diego ei unohda Lucíaa ikinä."
Aloin itkemään.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja teteFAN » To Elo 21, 2008 8:02

Harmi kun teté ei vastannut Guillelle mitenkään kun Guille tunnusti rakastavansa tetéä. :(
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja SerranoFani » To Elo 21, 2008 9:13

Täytyy kyllä myöntää, että onneksi ei enää toivon mukaan tarvitse katsoa Tetén haikailua Manun perään (tai kyllähän tiedän mitä tulee tapahtumaan, mutta kun ei saa spoilata täällä :wink: ). Teki ihan pahaa välillä katsoa kun se oli vaan sen Manun perässä eikä Manua kiinnostanut pätkääkään.
SerranoFani
África Sanz

ViestiKirjoittaja Vieras » To Elo 21, 2008 10:04

Kyllähän niillä oli Manun kanssa jtn säpinää, molemminpuolin. Itseä ärsyttää se että Guille ja Tete ei ole enää yhdessä. Hehän ovat selvä pari.

Niin ja Tete on ihan helkkarin hyvännäköinen.
Vieras

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt