Glaymore kirjoitti:Joo anteeksi, huomasin virheeni itsekkin vasta nyt. Koitan pitää huolen siitä ettei toistu =/
Serrano-4ever kirjoitti:Itse en alussa Tetéstä välittänyt niinkään, jotenki se oli vaan rasittava. Nykyään kuuluu serranon näyttelijöiden kolmen parhaan joukkoon. Kauneutta on vaikka muille jakaa

Glaymore kirjoitti:Serrano-4ever kirjoitti:Itse en alussa Tetéstä välittänyt niinkään, jotenki se oli vaan rasittava. Nykyään kuuluu serranon näyttelijöiden kolmen parhaan joukkoon. Kauneutta on vaikka muille jakaa
sama täällä. Alussa en oikein piitannu, mutta nyt vuosien varrella sitä kauneutta on tosiaankin keräytyny. Hankala sanoa sijoitusta kun kerran lempi näyttelijä on![]()

hemmo kirjoitti:Mulla menee nykyään hermot Teten kaa kun se tykkää Manusta ja vihottelee Afrille, mutta minkä Afri voi sille jos Manu tykkää siitä eikä Tetestä.

Glaymore kirjoitti:En usko että se pelkästään siitä johtuu. Yks syy siihen on kans se kun Lucia kuoli, ja tete meni barceloonaan ja afrika lupas pitää sen ajan tasalla. Mutta palatessaan se saikin tietoon että ne afri ja manu seurustelee

Omppu kirjoitti:Ah, Teté on niin ihana<33<3<3<3 Ja Natalia on hyvä näyttelijä ja TOSI nätti! Toinen mun lempihahmoista

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa