1kausi on tullut katottua varmaan viiteen kertaan läpi!, ja 2kauden oon kans kattonu moneen kertaan! Uudempiakin jaksoja oon kattonu moneen kertaan!:D Hyvään ei kyllästy!;D
Hyviä jaksoja vaikka kuinka monta kertaa, muuten ehkä 4 kertaa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta! Myös toinen poistettu, merkkirajan takia. Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.
Oo, vaikka kuinka monta kertaa. Ei tietenkään kaikkia, vain parhaimmisto on tullut katsottua useampaan kertaan, ja jokin jakso n. kuusi kertaa. Sitten tietysti hyppien kohtauksesta toiseen, jos on kertaalleen tai monesti jo jakson katellut.
Victorkio kirjoitti:Saatan katsoa niitä yli 10 kertaa, ensin katon koko jakson ,mutta sen jälkeen kelaan vaan nuorison kohtiin ja katson ne
Samaan tyyliin minäkin. Useimmiten kun huoneessani oon niin katson Serranoita kelaten nuorison kohtiin, kun olen jakson kuitenkin kokonaan joskus nähnyt. Sitten joku viikonloppu vois ottaa katseltavakseen putkeen niin monta Serrano-jaksoo alusta niin pitkälle kun päivässä ehtii.. Ei ole vielä tullut kokeiltua.
Sillon kun aloin kattoon serranoita, kattelin niitä jaksoja tosi moneen kertaan. Näitä kuudennen kauden jaksoja en oo kattonu kaikkia vielä ollenkaan! Tallennan ne kaikki kuitenkin, ja katon sit joskus myöhemmin. Nyt kun omistan DVD-bokseja, "arvon" jaksoja. Kolmannen ja neljännen kauden jaksot olen jo nähnyt moneen kertaan, mutta eihän se mitään haittaa, niitä oli kiva kattoo.