Ehdottomasti!S-T kirjoitti:Eli kerrotaanko vai ei?
Severi kirjoitti:Ehdottomasti!S-T kirjoitti:Eli kerrotaanko vai ei?

Kiitos S-T vastauksestasi! Onko se monesko jakso koska molemmat palaavat taas ''yhteen''?S-T kirjoitti:Severi kirjoitti:Ehdottomasti!S-T kirjoitti:Eli kerrotaanko vai ei?
Eli Teté ja Guille kyllä palaavat yhteen ja elelevät vähän samanlaista suhdetta kuin Marcos ja Evakin eli välillä paremmin välillä huonommin, kuten ovat toki jo nytkin alkuaikoinaan olleet. Suhde myös syvenee loppua kohden, mutta sitten tapahtuu jotain tosi dramaattista koko sarjan kannalta ja sitten tuo suhde joutuu erikoiseen asemaan. Siitä en kuitenkaan kerro enempää!

Severi kirjoitti:Kiitos S-T vastauksestasi! Onko se monesko jakso koska molemmat palaavat taas ''yhteen''?S-T kirjoitti:Severi kirjoitti:Ehdottomasti!S-T kirjoitti:Eli kerrotaanko vai ei?
Eli Teté ja Guille kyllä palaavat yhteen ja elelevät vähän samanlaista suhdetta kuin Marcos ja Evakin eli välillä paremmin välillä huonommin, kuten ovat toki jo nytkin alkuaikoinaan olleet. Suhde myös syvenee loppua kohden, mutta sitten tapahtuu jotain tosi dramaattista koko sarjan kannalta ja sitten tuo suhde joutuu erikoiseen asemaan. Siitä en kuitenkaan kerro enempää!

Eli siis viidennen tuotantokauden loppujaksot ja kokonaan kuudennen tuotantokauden kaikki jaksot, molemmat ovat erossa toisistaan?René kirjoitti:Jos puhut heidän "toisesta seurustelukierroksesta" sarjan loppupuolella, 7. kauden viimeinen jakso aloittaa tämän.

Severi kirjoitti:Eli siis viidennen tuotantokauden loppujaksot ja kokonaan kuudennen tuotantokauden, molemmat ovat erossa toisistaan?René kirjoitti:Jos puhut heidän "toisesta seurustelukierroksesta" sarjan loppupuolella, 7. kauden viimeinen jakso aloittaa tämän.
Loistavaa! Harmi vaan että pitää odottaa niinkin pitkälle kun itse olen jaksossa 92. Siis menen aina YLE Areenan uusimpien jaksojen mukaan.René kirjoitti:Severi kirjoitti:Eli siis viidennen tuotantokauden loppujaksot ja kokonaan kuudennen tuotantokauden, molemmat ovat erossa toisistaan?René kirjoitti:Jos puhut heidän "toisesta seurustelukierroksesta" sarjan loppupuolella, 7. kauden viimeinen jakso aloittaa tämän.
Jep jep. Hyviä kausia kuitenkin mini-Serrano-Capdevila-parin osalta kuitenkin, draamaa piisaa. Mutta jos olet sarjan alkukausissa, niin joudut odottamaan 7. kauden päätökseen

Severi kirjoitti:Tuli tässä samalla mieleen että mitä kaikkia muita fanitavaraa on kuin paitoja ja sitten tietty levyt?
Severi kirjoitti:Tässä hetki sitten aikani kuluksi katsoin että mitä Serrano-kamaa myydään Huutonetissä niin huomasin että joku oli myymässä Koululais-lehden julistetta johon oli kuvattuna Santa Justa Klan. No. Pienempänä minulle ollaan tilattu juurikin Koululaista. Pingoin heti huoneeseeni, otin kansion esiin, katsoin kaikki mahdolliset julisteet lehdistä ja kas kummaaa, löysinkin Fran Perean, Santa Justa Klanin sekä Serranon perheen julisteet! Aloin melkein huutaa!
Tuli tässä samalla mieleen että mitä kaikkia muita fanitavaraa on kuin paitoja ja sitten tietty levyt?

Kiitos kiitos! Kyllä olen nähnyt ne aiemminkin vähäisellä vilkaisulla silloin kuin nämä lehdet ilmestyivät, mutta en kyllä muulloin. Olin toki katsonut ihan harvoin ja satunnaisesti Serranon perhettä ykköskanavalta, mutta en kuitenkaan erityisesti kiinnittänyt näihin huomiota. No..tässä ollaan!Fiti Martinez kirjoitti:Severi kirjoitti:Tässä hetki sitten aikani kuluksi katsoin että mitä Serrano-kamaa myydään Huutonetissä niin huomasin että joku oli myymässä Koululais-lehden julistetta johon oli kuvattuna Santa Justa Klan. No. Pienempänä minulle ollaan tilattu juurikin Koululaista. Pingoin heti huoneeseeni, otin kansion esiin, katsoin kaikki mahdolliset julisteet lehdistä ja kas kummaaa, löysinkin Fran Perean, Santa Justa Klanin sekä Serranon perheen julisteet! Aloin melkein huutaa!
Tuli tässä samalla mieleen että mitä kaikkia muita fanitavaraa on kuin paitoja ja sitten tietty levyt?
Onnea tästä hienosta löydöstä!
Olikos jälkikäteen sellaista mielikuvaa, että muistitko koskaan nähneesi niitä vai oletko sivuuttanut aikoinaan, kun ei Serrano ollut silleen tuttu?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa