Omasta mielestäni myös Choni oli todella ärsyttävä sarjaan tullessaa, kun se yritti koko ajan mennä Lucian paikalle ja dramaattinen henkilökin on nyt kyseessä. Nykyisissä jaksoissa Choni on vähän rauhoittunut ja parempi henkilö. Hyvä näyttelijä ja toi draamaa Serranoihin !
Jokaisella on luultavasti Serranoissa joku josta ei pidä, ja minulla se on Choni. Se vaan on jotenkin sellanen dramatisoija, ja vähän huomiota kerjäävä. Mutta joissain jaksoissa on kuitenkin osoittautunut ihan ok. tyypiksi.
Noh aluksi kun Choni ilmestyi sarjaan mua ärsytti ihan sikana se kun se yritti tuppautua lucian ja diegon väliin, mutta nyt jose luisin kanssa choni on ihan siedettävä tyyppi. :---)
Choni on oma räväkkä persoonansa ja tuo väriä Serranoiden elämään. Kun Pepa tuli ensimmäisen kerran Chonina sarjaan, pidin Chonia pimahtaneena. Mutta sitten aloin vihata häntä, kun yritti saada Diegon itselleen itsemurhayritysten kanssa. Mutta olen alkanut pitämään hänestä nyt, kun hän on Joseliton kanssa.
choni on ehdottomasti serranojen hirvein tyyppi (mun mielestä) ja inhoon sitä ihan kauheesti!! alusta asti se on ollu musta ihan kauhee ja on varmaan koko sarjan ajan. harmi vaa, että ajattelen et sen näyttelijä (pepa?) et seki on tosi tyhmä ja ärsyttävä, vaikka ei varmasti siviilissä ookkaa!
Aluks olin sitä mieltä et "Kyllä on vi**umainen akka, palakoot helvetin tulessa" mut sitku se pääs Diegosta irti ni se alko toimimaan hahmona paremmin.
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Alussa en voinu muuta kun miettiä, miten joku voi olla noin hirvee? ajan mittaa Chonista oon kuitenkin tykännyt enemmän, ja nyt kun se tavoille on oppinut, niin oikein mukava lisä sarjaan. Laulaa hyvin Buscamen.
Vaikka olenkin kyseisen hahmon/näyttelijän suuri fani, minun on tunnustetteva. Alussa en pitänyt Chonista ollenkaan koska hän yritti tunkea Lucian ja Diegon väliin. Mutta nyt hän on löytänyt oman onnensa ja rauhoittunut. Hänestä on tullut yksi parhaimmista minun mielestäni. Hän ei ehkä ole kovin suosittu koska uskaltaa sanoa mielipiteensä ääneen toisin kuin moni muu sarjassa. Ja Pepa Aniorte on muutenkin tosi hyvä näyttelijä <3
Aluks vihasin Chonia, koska se yritti pokata Diegoa.. ja sit se oli iha sekasin ja hyppäs melkei sillalt. No mut nykyää se kuuluu mun lempihahmoihin. XD
GINGA kirjoitti:Aluks vihasin Chonia, koska se yritti pokata Diegoa.. ja sit se oli iha sekasin ja hyppäs melkei sillalt. No mut nykyää se kuuluu mun lempihahmoihin. XD
sama 8D se on just hauska hahmo, ja hyvä että sanoo asiat suoraan!
Alussa en tykänny Chonista sitten yhtään ! Mutta nyt kun ollaan menty sarjassa pidemmälle niin siitä on tullut yks mun lempparihahmoista. Osaa sanoa oman mielipiteensä asioista kiertelemättä ja kaartelematta. Joskus toki sen takia saattaa loukata joitain, mutta yleensä aika äkkiä tajuaa mitä on tullut sanottua ja hyvittelee sitten. Choni on pohjimmiltaan hyväsydäminen ihminen :>