Sarjan mokat

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

: D

ViestiKirjoittaja Valentine_ » To Elo 07, 2008 11:45

Itellekkää ei nyt tuu kyl mielee : D Paitsi et joskus tulee havaittua jotaki : D
Valentine_
Paquillo

ViestiKirjoittaja Lola » Ti Loka 28, 2008 7:02

Capdevila kirjoitti:Yks moka on että Emilian näyttelijä näytteli tokassa tuottarissa Piliä, ja nytten kukaan muista hahmoista ei huomaa että on Emilia ja Pili on sama henkilö.. :)

Olen huomannut muitakin näyttelijöitä käytettävän useamman kerran, esim. ''Choni'' oli lipunmyynnissä Marcosin polttari jaksossa, sitte se yks rikollinen jota sanottiin nuohoojaksi, niin sen olen myös nähnyt kahdessa eri roolissa. Sitten Se African kaveri se Lola (Dolores) Oli siinä jaksossa missä Tete ja Yoli olivat molemmat ihastuneita Humbertoon, ja kun Tete sitten meni siihen ohjelmaan pyytämään anteeksi Yolilta, niin se oli siinä ohjelmasssa juontajana.. Että joo, aika tyhmää kyllä käyttää samoja näyttelijöitä eri rooleissa. Toivottavasti ymmärsitte tosta sepustuksesta jotain kun en nyt osaa jakson nimiä sanoa :D
Kuva
Lola
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja heittu » Ti Loka 28, 2008 7:12

Lola kirjoitti:
Capdevila kirjoitti:Yks moka on että Emilian näyttelijä näytteli tokassa tuottarissa Piliä, ja nytten kukaan muista hahmoista ei huomaa että on Emilia ja Pili on sama henkilö.. :)

Olen huomannut muitakin näyttelijöitä käytettävän useamman kerran, esim. ''Choni'' oli lipunmyynnissä Marcosin polttari jaksossa, sitte se yks rikollinen jota sanottiin nuohoojaksi, niin sen olen myös nähnyt kahdessa eri roolissa. Sitten Se African kaveri se Lola (Dolores) Oli siinä jaksossa missä Tete ja Yoli olivat molemmat ihastuneita Humbertoon, ja kun Tete sitten meni siihen ohjelmaan pyytämään anteeksi Yolilta, niin se oli siinä ohjelmasssa juontajana.. Että joo, aika tyhmää kyllä käyttää samoja näyttelijöitä eri rooleissa. Toivottavasti ymmärsitte tosta sepustuksesta jotain kun en nyt osaa jakson nimiä sanoa :D

Mä ainakin ymmärsin.. :D niin on aika tyhmää.
heittu
heidöblöö

ViestiKirjoittaja Evilman » Ti Loka 28, 2008 7:15

heittu kirjoitti:
Lola kirjoitti:

Mä ainakin ymmärsin.. :D niin on aika tyhmää.

En oikein tiedä voiko sitä kovinkaan tyhmänä pitää. Nuo kun ei satu olemaan mitään kovinkaan suuren profiilin rooleja, joten ne ei jää mieleen. Tai jos sarjan katsoo monta kertaa uudestaan, niin totta kai, mutta ei tuollaiset pitäisi jäädä mieleen. Ihan tyytyväinen ainakin itse olen noihin päätöksiin, mitä siellä on päätetty, että Chonia näyttelee se hahmo ja Lolaa se.
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja NHK » Ma Joulu 29, 2008 4:58

En ole koko ketjua läpi lukennut, joten on voitu jo sanoa. Itselle jäi ainakin mieleen se, että siinä tokassa tuotantokaudessa Fransiscolta velkoja perinnyt kaveri oli sama, joka oli siinä jaksossa se rikolliseksi epäilty, kun Diego joutui valamieheksi. Itselle jäi jostain syystä tuon kaverin naama muistiin niin, että tunnistin hänet heti kun ensimmäistä kertaa nuo jaksot näin. Kaverilla on nimittäin mielestäni sen verran miten sen sanoisi muodokkaat kasvot, jotka jäävät mieleen.
NHK
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja René » Ti Joulu 30, 2008 7:03

Huomasin kolmoskaudella:

Lucían ja Diegon makkarihan on yläkerrassa. Kuitenkin kun Guille ja Teté kävi hyvästelee Richin, he kulkivat ikkunan ohi ja heistä näkyi vartalokin :D Yht'äkkiä kerros alempana :D
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Evilman » Ti Joulu 30, 2008 7:19

Currolla on aina pissahätä, mutta kukaa muu ei ole käynyt pissalla kuin Curro. Mitä kummaa tämä merkitsee? :lol:
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Ti Joulu 30, 2008 7:57

Evilman kirjoitti:Currolla on aina pissahätä, mutta kukaa muu ei ole käynyt pissalla kuin Curro. Mitä kummaa tämä merkitsee? :lol:

Ja Diego käynyt vain kerran suihkussa :D
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Joulu 30, 2008 9:32

NHK kirjoitti:En ole koko ketjua läpi lukennut, joten on voitu jo sanoa. Itselle jäi ainakin mieleen se, että siinä tokassa tuotantokaudessa Fransiscolta velkoja perinnyt kaveri oli sama, joka oli siinä jaksossa se rikolliseksi epäilty, kun Diego joutui valamieheksi. Itselle jäi jostain syystä tuon kaverin naama muistiin niin, että tunnistin hänet heti kun ensimmäistä kertaa nuo jaksot näin. Kaverilla on nimittäin mielestäni sen verran miten sen sanoisi muodokkaat kasvot, jotka jäävät mieleen.

Totta sama ukko on.

Mulla tuli tämmönen pikkumoka mieleen. Jaksossa 45 siinä alussa marcoksen ja evan suudelessa nehän menee sisälle keittiöön. Luciahan tulee alas ja sanoo diegolle soittavansa tetelle, joka on yolilla yötä. Mutta sitte kun m&e menee ylös, poikien huoneesta tulee ulos tete ja guille.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja René » Ke Joulu 31, 2008 1:33

kkiljun kirjoitti:
NHK kirjoitti:En ole koko ketjua läpi lukennut, joten on voitu jo sanoa. Itselle jäi ainakin mieleen se, että siinä tokassa tuotantokaudessa Fransiscolta velkoja perinnyt kaveri oli sama, joka oli siinä jaksossa se rikolliseksi epäilty, kun Diego joutui valamieheksi. Itselle jäi jostain syystä tuon kaverin naama muistiin niin, että tunnistin hänet heti kun ensimmäistä kertaa nuo jaksot näin. Kaverilla on nimittäin mielestäni sen verran miten sen sanoisi muodokkaat kasvot, jotka jäävät mieleen.

Totta sama ukko on.

Mulla tuli tämmönen pikkumoka mieleen. Jaksossa 45 siinä alussa marcoksen ja evan suudelessa nehän menee sisälle keittiöön. Luciahan tulee alas ja sanoo diegolle soittavansa tetelle, joka on yolilla yötä. Mutta sitte kun m&e menee ylös, poikien huoneesta tulee ulos tete ja guille.

Ehkä ne oli kehitelly suunnitelman, että Teté on mukamas Yolílla?
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Lucì<3 » Ke Joulu 31, 2008 4:21

Samaa mieltä tosta opettajajutusta...muita opettajia ei ole näkynyt ekan jakson jälkeen, Candela saattoi Luciaa uuteen luokkaan, siinä vilahti joku opettaja... Outoa! :shock:

Tämän viestin on kirjoittanut käyttäjä Churro entisellä käyttäjätunnuksellaan (Lucì<3).

Viestiä muokannut Nuorempi Global Moderator teteFAN.
Lucì<3

ViestiKirjoittaja Evilman » Ke Joulu 31, 2008 4:26

Lucì<3 kirjoitti:Samaa mieltä tosta opettajajutusta...muita opettajia ei ole näkynyt ekan jakson jälkeen, Candela saattoi Luciaa uuteen luokkaan, siinä vilahti joku opettaja... Outoa! :shock:

Kumma juttu kyllä. Aivan kuin koulussa olisi vain Lourdes, Lucia ja Candela. Sitten tietty Fermin psykologina. Andresin lähdettyä noi kolmikko opetti sitten muka kaikkia luokkia? :shock:
Kuva
Kuva
Evilman
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja JCK » Ke Joulu 31, 2008 6:12

Sellaista juttua aloin kummastelemaan, että jaksossa 53 esiintyy "ensimmäinen kouluja käynyt Martinez" Tinin, jonka kerrotaan olevan Chonin poika. Sitten kun Choni myöhemmin tulee mukaan sarjaan, Tinin on unohtunut johonkin. Jaksossa 123 Choni on mukana synnytyksessä ja Pikku-Chonin äiti kysyy, onko hänellä lapsia, mihin Choni vastaa kieltävästi. Mihin katosi Tinin? :D
JCK
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja m_oona » Su Tammi 04, 2009 9:20

joo, mäki huomasin sen chonin "pojan" ku katoin serranoita dvd:ltä ja tajusin et eihä chonilla oo lapsia. tajusin myös sen et se lola ja juontaja on samoja ja et choni myi ne liput .

mut ootteko huomannu, et sergi on ollu eri näytteliä ainaki kaks kertaa...ku 4. tuotantokaudella lucia tapaa sergin lentokentällä ja juttelee hänelle evasta, sergi on aika vanha ja hieman "tummaihoinen", mutta kun sergi ja diego tapaavat siellä vessassa, missä diego tapaa kuninkaankin, sergi on paljon nuorempi ja ihan eri näköinen.
Kuva
m_oona
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja JJL » Su Tammi 04, 2009 9:36

Ja se Sergin näyttelijähän oli siinä jaksossa, missä Raul testasi niitä lääkkeitä niin Sergi oli se lääkäri. Ainakin näytti ihan samalta. Ja oon kans huomannu ton Choni jutun, mutta tuota Lola juttua en oo.
JJL
HYPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto