Capdevila kirjoitti:Yks moka on että Emilian näyttelijä näytteli tokassa tuottarissa Piliä, ja nytten kukaan muista hahmoista ei huomaa että on Emilia ja Pili on sama henkilö..

Lola kirjoitti:Capdevila kirjoitti:Yks moka on että Emilian näyttelijä näytteli tokassa tuottarissa Piliä, ja nytten kukaan muista hahmoista ei huomaa että on Emilia ja Pili on sama henkilö..
Olen huomannut muitakin näyttelijöitä käytettävän useamman kerran, esim. ''Choni'' oli lipunmyynnissä Marcosin polttari jaksossa, sitte se yks rikollinen jota sanottiin nuohoojaksi, niin sen olen myös nähnyt kahdessa eri roolissa. Sitten Se African kaveri se Lola (Dolores) Oli siinä jaksossa missä Tete ja Yoli olivat molemmat ihastuneita Humbertoon, ja kun Tete sitten meni siihen ohjelmaan pyytämään anteeksi Yolilta, niin se oli siinä ohjelmasssa juontajana.. Että joo, aika tyhmää kyllä käyttää samoja näyttelijöitä eri rooleissa. Toivottavasti ymmärsitte tosta sepustuksesta jotain kun en nyt osaa jakson nimiä sanoa
heittu kirjoitti:Lola kirjoitti:Capdevila kirjoitti:Yks moka on että Emilian näyttelijä näytteli tokassa tuottarissa Piliä, ja nytten kukaan muista hahmoista ei huomaa että on Emilia ja Pili on sama henkilö..
Olen huomannut muitakin näyttelijöitä käytettävän useamman kerran, esim. ''Choni'' oli lipunmyynnissä Marcosin polttari jaksossa, sitte se yks rikollinen jota sanottiin nuohoojaksi, niin sen olen myös nähnyt kahdessa eri roolissa. Sitten Se African kaveri se Lola (Dolores) Oli siinä jaksossa missä Tete ja Yoli olivat molemmat ihastuneita Humbertoon, ja kun Tete sitten meni siihen ohjelmaan pyytämään anteeksi Yolilta, niin se oli siinä ohjelmasssa juontajana.. Että joo, aika tyhmää kyllä käyttää samoja näyttelijöitä eri rooleissa. Toivottavasti ymmärsitte tosta sepustuksesta jotain kun en nyt osaa jakson nimiä sanoa
Mä ainakin ymmärsin..niin on aika tyhmää.

NHK kirjoitti:En ole koko ketjua läpi lukennut, joten on voitu jo sanoa. Itselle jäi ainakin mieleen se, että siinä tokassa tuotantokaudessa Fransiscolta velkoja perinnyt kaveri oli sama, joka oli siinä jaksossa se rikolliseksi epäilty, kun Diego joutui valamieheksi. Itselle jäi jostain syystä tuon kaverin naama muistiin niin, että tunnistin hänet heti kun ensimmäistä kertaa nuo jaksot näin. Kaverilla on nimittäin mielestäni sen verran miten sen sanoisi muodokkaat kasvot, jotka jäävät mieleen.

kkiljun kirjoitti:NHK kirjoitti:En ole koko ketjua läpi lukennut, joten on voitu jo sanoa. Itselle jäi ainakin mieleen se, että siinä tokassa tuotantokaudessa Fransiscolta velkoja perinnyt kaveri oli sama, joka oli siinä jaksossa se rikolliseksi epäilty, kun Diego joutui valamieheksi. Itselle jäi jostain syystä tuon kaverin naama muistiin niin, että tunnistin hänet heti kun ensimmäistä kertaa nuo jaksot näin. Kaverilla on nimittäin mielestäni sen verran miten sen sanoisi muodokkaat kasvot, jotka jäävät mieleen.
Totta sama ukko on.
Mulla tuli tämmönen pikkumoka mieleen. Jaksossa 45 siinä alussa marcoksen ja evan suudelessa nehän menee sisälle keittiöön. Luciahan tulee alas ja sanoo diegolle soittavansa tetelle, joka on yolilla yötä. Mutta sitte kun m&e menee ylös, poikien huoneesta tulee ulos tete ja guille.
Lucì<3 kirjoitti:Samaa mieltä tosta opettajajutusta...muita opettajia ei ole näkynyt ekan jakson jälkeen, Candela saattoi Luciaa uuteen luokkaan, siinä vilahti joku opettaja... Outoa!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa