Janezz kirjoitti:Eva ja Marcos ovat poikien huoneessa.
''Toivottavasti äitiin ei sattunut pahasti - vaikka se jalka näyttikin aika pahalta.'' Eva sanoo masentuneena, ottaa suklaapatukan - ja syön sen. Tätä hän ei ole tehnyt pitkään aikaan.
Eva tajuaa itsekin, mitä teki.
''EH?'' Eva ihmettelee ääneen, huomaten Marcosin ilahtuneen ilmeen.
''Joo näin sitä taas. Kohta oon 1000 kg possu...'' Eva sanoo hetken päästä.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:"Teté, mitä sä oikein juokset?" Yolí kysyy ja juoksee Tetén perässä läkähtyneenä.
"Diego tulee meidän perässä! Jos se saa mut kiinni lintsaamisesta, mä olen pulassa!" Teté huudahti ja hypähti pienen kiven yli.
Yoli ei huomaa kiveä ja kompastuu kaatuen maahan.
Teté huomaa Yolin maassa, ja ajattelee:
"Voi ei. Nyt mä jään kiinni Diegolle."
Teté kumartuu Yolin vierelle.
"Sattuko?" Teté kysyy ystävältään huolestuneena ja katselee ympärilleen etsien Diegoa.
Teté auttaa Yolia istuma-asentoon ja nostaa tämän housujen lahkeet ylös ja tarkistaa Yolin polven.
"Hirvee haava." Teté sanoo ja katsoo ympärilleen.

Churro kirjoitti:Diego pälyilee ympärilleen ja äkkää Tetén ja Yolin istumassa vähän matkan päässä.... "Noniin Teté alapas selittää, miksi et ole koulussa ja miksi juoksit karkuun minua??"

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Churro kirjoitti:Diego pälyilee ympärilleen ja äkkää Tetén ja Yolin istumassa vähän matkan päässä.... "Noniin Teté alapas selittää, miksi et ole koulussa ja miksi juoksit karkuun minua??"
Teté istahtaa Yolín viereen maahan turhautuneena ja ärähtää.
"Koska meillä olisi nyt äidinkieltä ja Lucía on meidän äikänopettaja, ja hän ei ole koulussa, joten ajateltiin lintsata." Teté sanoo asiat suoraan ja katsoo Diegoon ohuiden etuhiuksiensa alta.

Janezz kirjoitti:''Joo, voitashan me mennä...Mut kuinka se perjantain reissu? Ei taida onnistua Diegon takia?'' Eva sanoo, yhä masentuneella äänellä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa