Serranon Perheen Roolipeli :D

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Su Helmi 22, 2009 12:26

"Kiitos, Marcos", Lucía yrittää hymyillä.
Diego auttaa hänet autoon ja tämä vie hänet sairaalaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Churro » Su Helmi 22, 2009 10:09

Sairaalassa Diego odottaa huoneen ulkopuolella lääkäreiden tutkiessa Luciaa.

Hetken kuluttua tohtori astuu ulos. "No, miten hän voi, kävikö pahasti???" Diego tenttaa huolestuneena.
"Lucialla on jalka pahasti murtunut ja luulen, että tämä ja huominen päivä kuluu sairaalassa, mutta kipsiä hän joutuu pitämään pidemmän aikaa" Lääkäri sanoo. "Voitte mennä katsomaan häntä".

Diego astuu huoneeseen. "Miten voit kultaseni?? Sattuuko jalkaan??" Hän sanoo ja astuu sängyn viereen.
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Janezz » Su Helmi 22, 2009 10:55

Eva ja Marcos ovat poikien huoneessa.
''Toivottavasti äitiin ei sattunut pahasti - vaikka se jalka näyttikin aika pahalta.'' Eva sanoo masentuneena, ottaa suklaapatukan - ja syön sen. Tätä hän ei ole tehnyt pitkään aikaan.
Eva tajuaa itsekin, mitä teki.
''EH?'' Eva ihmettelee ääneen, huomaten Marcosin ilahtuneen ilmeen.
''Joo näin sitä taas. Kohta oon 1000 kg possu...'' Eva sanoo hetken päästä.
Viimeksi muokannut Janezz päivämäärä Su Helmi 22, 2009 12:50, muokattu yhteensä 2 kertaa
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 22, 2009 11:15

Teté on vähän vielä järkyttynyt äitinsä kaatumisesta, mutta lähtee silti kouluun. Teté oikoo puiston kautta ja saa Yolin kiinni tarttuen tämän olkapäähän.
"Äiti vietiin sairaalaan. Kukahan meille pitää äidinkielen tunnin?" Teté kysyy ja virnistää pian jatkaen:
"Meillä olisi nyt äidinkielen tunti. Äiti on sairaalassa. Joten me voidaan lintsata!" Teté kiljahtaa ja saa Yolinkin suostumaan tähän. Tytöt lähtevät salavaivihkaa ostarille shoppailemaan.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Churro » Su Helmi 22, 2009 11:34

Diego palaa sairaalasta ja kävelee Tavernaa kohti kerraten päivän tapahtumia, kun hän huomaa Tetén juoksevan läähättävä Yoli perässään kohti ostoskeskusta. "Hei Teté, TETÉ, minne olet menossa, eikö teidän kuuluisi olla koulussa??!!" Diego huutaa ja lähtee juoksemaan Tetén perään
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 22, 2009 11:53

Teté käännähtää kuullessaan jonkun huutavan tämän nimeä.
Tyttö näkee Diegon ja vetäisee Yolía kädestä ja lähtee juoksemaan Diegoa pakoon.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Churro » Su Helmi 22, 2009 12:40

Diego juoksee ja huomaa tyttöjen suuntaavan ohi ostoskeskuksesta..
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 22, 2009 12:47

"Teté, mitä sä oikein juokset?" Yolí kysyy ja juoksee Tetén perässä läkähtyneenä.
"Diego tulee meidän perässä! Jos se saa mut kiinni lintsaamisesta, mä olen pulassa!" Teté huudahti ja hypähti pienen kiven yli.
Yoli ei huomaa kiveä ja kompastuu kaatuen maahan.
Teté huomaa Yolin maassa, ja ajattelee:
"Voi ei. Nyt mä jään kiinni Diegolle."

Teté kumartuu Yolin vierelle.
"Sattuko?" Teté kysyy ystävältään huolestuneena ja katselee ympärilleen etsien Diegoa.
Teté auttaa Yolia istuma-asentoon ja nostaa tämän housujen lahkeet ylös ja tarkistaa Yolin polven.
"Hirvee haava." Teté sanoo ja katsoo ympärilleen.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Su Helmi 22, 2009 4:43

Janezz kirjoitti:Eva ja Marcos ovat poikien huoneessa.
''Toivottavasti äitiin ei sattunut pahasti - vaikka se jalka näyttikin aika pahalta.'' Eva sanoo masentuneena, ottaa suklaapatukan - ja syön sen. Tätä hän ei ole tehnyt pitkään aikaan.
Eva tajuaa itsekin, mitä teki.
''EH?'' Eva ihmettelee ääneen, huomaten Marcosin ilahtuneen ilmeen.
''Joo näin sitä taas. Kohta oon 1000 kg possu...'' Eva sanoo hetken päästä.

''Et edes ole'' Marcos sanoo ja halaa Evaa :D
kunnes suutelee Evaa ja haukkaa palan suklaasta salaa :D
''Mennäänkö katsomaan Luciaa jossain vaiheessa'' Marcos kysyy
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Janezz » Su Helmi 22, 2009 4:46

''Joo, voitashan me mennä...Mut kuinka se perjantain reissu? Ei taida onnistua Diegon takia?'' Eva sanoo, yhä masentuneella äänellä.
Janezz
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Churro » Su Helmi 22, 2009 5:09

NataliaSanchez-fan kirjoitti:"Teté, mitä sä oikein juokset?" Yolí kysyy ja juoksee Tetén perässä läkähtyneenä.
"Diego tulee meidän perässä! Jos se saa mut kiinni lintsaamisesta, mä olen pulassa!" Teté huudahti ja hypähti pienen kiven yli.
Yoli ei huomaa kiveä ja kompastuu kaatuen maahan.
Teté huomaa Yolin maassa, ja ajattelee:
"Voi ei. Nyt mä jään kiinni Diegolle."

Teté kumartuu Yolin vierelle.
"Sattuko?" Teté kysyy ystävältään huolestuneena ja katselee ympärilleen etsien Diegoa.
Teté auttaa Yolia istuma-asentoon ja nostaa tämän housujen lahkeet ylös ja tarkistaa Yolin polven.
"Hirvee haava." Teté sanoo ja katsoo ympärilleen.

Diego pälyilee ympärilleen ja äkkää Tetén ja Yolin istumassa vähän matkan päässä.... "Noniin Teté alapas selittää, miksi et ole koulussa ja miksi juoksit karkuun minua??"
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 22, 2009 8:29

Churro kirjoitti:Diego pälyilee ympärilleen ja äkkää Tetén ja Yolin istumassa vähän matkan päässä.... "Noniin Teté alapas selittää, miksi et ole koulussa ja miksi juoksit karkuun minua??"

Teté istahtaa Yolín viereen maahan turhautuneena ja ärähtää.
"Koska meillä olisi nyt äidinkieltä ja Lucía on meidän äikänopettaja, ja hän ei ole koulussa, joten ajateltiin lintsata." Teté sanoo asiat suoraan ja katsoo Diegoon ohuiden etuhiuksiensa alta.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Churro » Su Helmi 22, 2009 8:46

NataliaSanchez-fan kirjoitti:
Churro kirjoitti:Diego pälyilee ympärilleen ja äkkää Tetén ja Yolin istumassa vähän matkan päässä.... "Noniin Teté alapas selittää, miksi et ole koulussa ja miksi juoksit karkuun minua??"

Teté istahtaa Yolín viereen maahan turhautuneena ja ärähtää.
"Koska meillä olisi nyt äidinkieltä ja Lucía on meidän äikänopettaja, ja hän ei ole koulussa, joten ajateltiin lintsata." Teté sanoo asiat suoraan ja katsoo Diegoon ohuiden etuhiuksiensa alta.

"Jaa näin...no ymmärrän että olet järkyttynyt siitä mitä äidillesi kävi....Mennäänpäs nyt kotiin, eikä kerrota Lucialle, ettei hän hermostu". Diego sanoo ja alkaa saattaa Tetéä ja nilkuttavaa Yolia.
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Helmi 22, 2009 8:48

"Hyvä on." Teté sanoo ja pussaa Diegoa poskelle hymyillen.
"Kiitos." Teté sanoo ääntä päästämättä Diegolle, liikuttaen vain huuliaan ja halaa Yolia ja auttaa tätä etenemään kotia kohti.

(meen. :) )
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Su Helmi 22, 2009 9:44

Janezz kirjoitti:''Joo, voitashan me mennä...Mut kuinka se perjantain reissu? Ei taida onnistua Diegon takia?'' Eva sanoo, yhä masentuneella äänellä.

''Joo,no katotaan sitä sitten'' Marcos sanoo hieman pettyneesti mutta suutelee Evaa keskustelun päätteeks ''Hei muuten haettaanks jotain jääkaapista mulla tuli pikkuisen nälkä äsken '' Marcos kävelee pari askelta :D
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen