Coco kirjoitti:Hei! Upeita töitä!![]()
Voisitko tehdä Avattaren Veronicasta/Evasta? Tekstinä olisi Coco ja Ylläpidon assistentti II. Jos otat DVD:ltä kuvan, toivoisin sen olevan 3-4 kaudelta (tai 5 kauden jaksosta jossa vierailee.). Kiirettä ei ole
-Summer- kirjoitti:Hei, ehtisitkö kiireidesi keskellä tehdä mulle Marcos&Eva-bannerin?
Kuvat voisivat erittäin mielellään olla jaksosta 84: Isku vyön alle (El toro por los cuernos). Tai sitten vanhemmista jaksoista. Myös jaksosta 34: Kärpäsestä härkänen (El uso del matrimonio) tehty banneri olisi ihana. Saat oikeesti päättää ihan itse, mä en osaa päättää millään. Kolme kuvaa olisi hyvä.
Ja tämä ei todellakaan ole tärkeä juttu, ei haittaa jos et ehdi.

SerranoFan16 kirjoitti:Coco kirjoitti:Hei! Upeita töitä!![]()
Voisitko tehdä Avattaren Veronicasta/Evasta? Tekstinä olisi Coco ja Ylläpidon assistentti II. Jos otat DVD:ltä kuvan, toivoisin sen olevan 3-4 kaudelta (tai 5 kauden jaksosta jossa vierailee.). Kiirettä ei ole
Tuos on muutama. Fontit oli vähä vaikee valita ku kaikis ei ollu "ä" -kirjaanta, mutta toivottavasti kelpaa.![]()
![]()
![]()

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Jennaa kirjoitti:Haluutko tehä mulle avan Tetéstä? (: Kuva vois olla myöhemmiltä tuotantokausilta. Tekstinä Jennaa ja Vastuumoderaattori (: Kiirettä ei ole
Churro kirjoitti:Sit kun ehdit, tekisitkö minulle bannerin Guillesta?? Ei ole kiirettä

SerranoFan16 kirjoitti:Churro kirjoitti:Sit kun ehdit, tekisitkö minulle bannerin Guillesta?? Ei ole kiirettä
Tuos ny olis pari.

Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Currosta ja Lucíasta? (kuvat mieluiten 5 kaudelta)

Jennaa kirjoitti:Haluutko tehä mulle myös bannerin Tetestä?Kuvat vois taas olla myöhemmiltä tuotantokausilta (:
Corazón kirjoitti:Nää sun työt on tosi hienoja, niin mäkin nyt sitten päätin yhden toiveen laittaa (: Eli toivoisin Raúl ja Àfrica banneria (siis semmonen jossa ne on yhdessä)

SerranoFan16 kirjoitti:Corazón kirjoitti:Nää sun työt on tosi hienoja, niin mäkin nyt sitten päätin yhden toiveen laittaa (: Eli toivoisin Raúl ja Àfrica banneria (siis semmonen jossa ne on yhdessä)
Tuommonen ny tuli. Toivottavasti kelpaa![]()

-Summer- kirjoitti:^Voi kiitos tosi paljon jo etukäteen! Teet aina niin hienoja bannereita :>
Ja voisi lukee siinä vaikka mun nimimerkki aika pienellä ja isommalla esim. Marcos y Eva, ei mitenkään pakollista. Ja tietty kaikki romanttiset espanjankieliset lauseet on aina kivoja, ei oo todellakaan pakollista, sanoin vaan ajatukseni ääneen :D

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa