SerranoFan16 toteuttaa toiveita!(Lopettanut VÄLIAIKAISESTI)

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Helmi 28, 2009 7:49

Hei, ehtisitkö kiireidesi keskellä tehdä mulle Marcos&Eva-bannerin?

Kuvat voisivat erittäin mielellään olla jaksosta 84: Isku vyön alle (El toro por los cuernos). Tai sitten vanhemmista jaksoista. Myös jaksosta 34: Kärpäsestä härkänen (El uso del matrimonio) tehty banneri olisi ihana. Saat oikeesti päättää ihan itse, mä en osaa päättää millään. Kolme kuvaa olisi hyvä.
Ja tämä ei todellakaan ole tärkeä juttu, ei haittaa jos et ehdi.
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » La Helmi 28, 2009 8:17

Coco kirjoitti:Hei! Upeita töitä! :)

Voisitko tehdä Avattaren Veronicasta/Evasta? Tekstinä olisi Coco ja Ylläpidon assistentti II. Jos otat DVD:ltä kuvan, toivoisin sen olevan 3-4 kaudelta (tai 5 kauden jaksosta jossa vierailee.). Kiirettä ei ole :)

Tuos on muutama. Fontit oli vähä vaikee valita ku kaikis ei ollu "ä" -kirjaanta, mutta toivottavasti kelpaa.

Kuva Kuva Kuva Kuva
Pääsi inssin läpi! :))))
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » La Helmi 28, 2009 8:22

-Summer- kirjoitti:Hei, ehtisitkö kiireidesi keskellä tehdä mulle Marcos&Eva-bannerin?

Kuvat voisivat erittäin mielellään olla jaksosta 84: Isku vyön alle (El toro por los cuernos). Tai sitten vanhemmista jaksoista. Myös jaksosta 34: Kärpäsestä härkänen (El uso del matrimonio) tehty banneri olisi ihana. Saat oikeesti päättää ihan itse, mä en osaa päättää millään. Kolme kuvaa olisi hyvä.
Ja tämä ei todellakaan ole tärkeä juttu, ei haittaa jos et ehdi.

Juu kyllä varmasti ehdin, varmasti jo huomenna postaan :). Olen niin iso M&E -fani, että niistä on kiva aina tehdä jotain :):D .
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Helmi 28, 2009 8:22

^Voi kiitos tosi paljon jo etukäteen! Teet aina niin hienoja bannereita :>

Ja voisi lukee siinä vaikka mun nimimerkki aika pienellä ja isommalla esim. Marcos y Eva, ei mitenkään pakollista. Ja tietty kaikki romanttiset espanjankieliset lauseet on aina kivoja, ei oo todellakaan pakollista, sanoin vaan ajatukseni ääneen :D
Kuva
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Coco » La Helmi 28, 2009 9:11

SerranoFan16 kirjoitti:
Coco kirjoitti:Hei! Upeita töitä! :)

Voisitko tehdä Avattaren Veronicasta/Evasta? Tekstinä olisi Coco ja Ylläpidon assistentti II. Jos otat DVD:ltä kuvan, toivoisin sen olevan 3-4 kaudelta (tai 5 kauden jaksosta jossa vierailee.). Kiirettä ei ole :)

Tuos on muutama. Fontit oli vähä vaikee valita ku kaikis ei ollu "ä" -kirjaanta, mutta toivottavasti kelpaa.

Kuva Kuva Kuva Kuva

Kiitos! :) Nämä ovat todella hienoja :wink:. En ehdi nyt heti käyttöön ottaa, mutta tulen näitä vielä varmana käyttämään :).
Kuva
Orjatar likainen
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]

ViestiKirjoittaja Jennaa » La Helmi 28, 2009 11:24

Haluutko tehä mulle avan Tetéstä? (: Kuva vois olla myöhemmiltä tuotantokausilta. Tekstinä Jennaa ja Vastuumoderaattori (: Kiirettä ei ole ;)
Kuva
Jennaa
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Maalis 01, 2009 12:18

Jennaa kirjoitti:Haluutko tehä mulle avan Tetéstä? (: Kuva vois olla myöhemmiltä tuotantokausilta. Tekstinä Jennaa ja Vastuumoderaattori (: Kiirettä ei ole ;)

Tulossa on... :)
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Maalis 01, 2009 1:35

Churro kirjoitti:Sit kun ehdit, tekisitkö minulle bannerin Guillesta?? Ei ole kiirettä :D

Tuos ny olis pari.

Kuva

Kuva
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Churro » Su Maalis 01, 2009 2:09

SerranoFan16 kirjoitti:
Churro kirjoitti:Sit kun ehdit, tekisitkö minulle bannerin Guillesta?? Ei ole kiirettä :D

Tuos ny olis pari.

Kuva

Kuva

Kiitos hirveesti!!! Otan toisen nyt varastoon, kun näitä ei kauheasti mahdu kerrallaan!!! Kiitos!!! :D :D
Kuva
Kuva
Churro
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Maalis 01, 2009 2:53

Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Currosta ja Lucíasta? (kuvat mieluiten 5 kaudelta)

Tuos ny olis, oli vaikee löytää kuvia. Toivottavasti kelpaa :)

Kuva
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Jennaa » Su Maalis 01, 2009 3:33

Haluutko tehä mulle myös bannerin Tetestä? :D Kuvat vois taas olla myöhemmiltä tuotantokausilta (:
Kuva
Jennaa
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Maalis 01, 2009 4:27

Jennaa kirjoitti:Haluutko tehä mulle myös bannerin Tetestä? :D Kuvat vois taas olla myöhemmiltä tuotantokausilta (:

Jep, ens viikon aikana teen.
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Maalis 01, 2009 6:14

Corazón kirjoitti:Nää sun työt on tosi hienoja, niin mäkin nyt sitten päätin yhden toiveen laittaa (: Eli toivoisin Raúl ja Àfrica banneria (siis semmonen jossa ne on yhdessä) :)

Tuommonen ny tuli. Toivottavasti kelpaa :)

Kuva
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Corazón » Su Maalis 01, 2009 6:28

SerranoFan16 kirjoitti:
Corazón kirjoitti:Nää sun työt on tosi hienoja, niin mäkin nyt sitten päätin yhden toiveen laittaa (: Eli toivoisin Raúl ja Àfrica banneria (siis semmonen jossa ne on yhdessä) :)

Tuommonen ny tuli. Toivottavasti kelpaa :)

Kuva

Kyllä kelpaa (:
Kuva
Corazón
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja -Summer- » Su Maalis 01, 2009 9:04

-Summer- kirjoitti:^Voi kiitos tosi paljon jo etukäteen! Teet aina niin hienoja bannereita :>

Ja voisi lukee siinä vaikka mun nimimerkki aika pienellä ja isommalla esim. Marcos y Eva, ei mitenkään pakollista. Ja tietty kaikki romanttiset espanjankieliset lauseet on aina kivoja, ei oo todellakaan pakollista, sanoin vaan ajatukseni ääneen :D

Eipä tällä mitään kiirettä mut lupasit et tekisit tänään. Taisit unohtaa, ei se mitään.
Kuva
-Summer-
Diego Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt