Hienoja bannereita, Nenna!Nenna kirjoitti:Tein pari banneria seiska kaudelta
Hienoja bannereita, Nenna!Nenna kirjoitti:Tein pari banneria seiska kaudelta

Jos ei oo kellään saanko varata tän itselleni?Nenna kirjoitti:

Ei oo kellään käytössä, kiva et sulle kelpas (:Hawkit kirjoitti:Kerkeskö joku viemään tuon Diego bannerin jonka teit tossa jokusenaikaa sitten?
Tuosta siis puhun. Jos ei niin jos mitenkään viitsit ni Hawkit jos johonkin kohtaan saat vielä mahtumaan niin olisin erittäin kiitollinen.

Itseasias sua varten noi ton kohtauksen kuvat tohon otinkinJanuska kirjoitti:Tuolla jo aikaisemmin kysyinkin, haluaisitko tehdä mulle avan tämän bannerin kohtauksesta:
tai tämän bannerin viimeisestä kohtauksesta:
avan? Nyt ootkin tehny ton ekan bannerin kohtauksesta pari avaa. Voisitko lisätä mun nickin niistä jompaankumpaan? Tai sitten voit tehdä ton toisen bannerin viimeisen kuvan kohtauksesta avan tai jostain noista ottamistas kuvista Tetestä seitsemännellä kaudella, jos vaan ehdit/haluat.

Nenna kirjoitti:Itseasias sua varten noi ton kohtauksen kuvat tohon otinkinJanuska kirjoitti:Tuolla jo aikaisemmin kysyinkin, haluaisitko tehdä mulle avan tämän bannerin kohtauksesta:
avan? Nyt ootkin tehny ton ekan bannerin kohtauksesta pari avaa. Voisitko lisätä mun nickin niistä jompaankumpaan? Tai sitten voit tehdä ton toisen bannerin viimeisen kuvan kohtauksesta avan tai jostain noista ottamistas kuvista Tetestä seitsemännellä kaudella, jos vaan ehdit/haluat.
Tässä ny yks ava, sano jos haluut ennemmin tosta tään kohtauksen toisesta kuvasta. Ton toisen bannnerin viimisen kuvan kohtauksesta mul ei varmaan oo enää kuvia koneella :S

Kiva et kelpas (:Januska kirjoitti:Nenna kirjoitti:Itseasias sua varten noi ton kohtauksen kuvat tohon otinkinJanuska kirjoitti:Tuolla jo aikaisemmin kysyinkin, haluaisitko tehdä mulle avan tämän bannerin kohtauksesta:
Tässä ny yks ava, sano jos haluut ennemmin tosta tään kohtauksen toisesta kuvasta. Ton toisen bannnerin viimisen kuvan kohtauksesta mul ei varmaan oo enää kuvia koneella :S
Kiitos, tää on tosi hieno. Ei haittaa vaikkei ookaan siitä toisen bannerin vikasta kohtauksesta. Otan tän käyttöön

Juu, tajusin kylläNatalia-Fan kirjoitti:![]()
Voisitko tehä mulle tosta kuvasta avan? Ihan sika hauska ilme, vaikka enemmän tykkäänkin Natyn hymystä, mutta tää on niin hauska, että pakko saada ava.Ihan mahtava!
Siihen vaan Natalia-Fan, ja Moderaattori III, ja ei pakosti tarvii mitään koristeita, kunhan on reunat (vai miten hitossa se sanotaan, toi kuva kuiteski rajataan, mulla on nyt aivokatkos, ei tuu sitä sanaa mielee :S) tiiät kuitenki varmaa mitä meinaan.
Ja laita vaikka jollain värillä mikä erottuu tosta hyvin, ja selkeellä, joku vähän erilainen fontti ois kiva.
Kiitos tuhannesti ja etukäteen!

Nenna kirjoitti:Juu, tajusin kylläNatalia-Fan kirjoitti:![]()
Voisitko tehä mulle tosta kuvasta avan? Ihan sika hauska ilme, vaikka enemmän tykkäänkin Natyn hymystä, mutta tää on niin hauska, että pakko saada ava.Ihan mahtava!
Siihen vaan Natalia-Fan, ja Moderaattori III, ja ei pakosti tarvii mitään koristeita, kunhan on reunat (vai miten hitossa se sanotaan, toi kuva kuiteski rajataan, mulla on nyt aivokatkos, ei tuu sitä sanaa mielee :S) tiiät kuitenki varmaa mitä meinaan.
Ja laita vaikka jollain värillä mikä erottuu tosta hyvin, ja selkeellä, joku vähän erilainen fontti ois kiva.
Kiitos tuhannesti ja etukäteen!
Tuli nyt laitettua aika perusfontti, mut koitin sijoitella ainakin tekstit vähän eri tavalla. Toivottavast kelpaa (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa