Nennan teoksia.. (Nyt monia avoja 7.kaudelta)

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja Shelle » Ke Huhti 08, 2009 6:26

Nenna kirjoitti:Tein pari banneria seiska kaudelta ;)
Kuva

Kuva
Hienoja bannereita, Nenna!
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ti Touko 19, 2009 6:18

//EDIT//
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Nenna » Ti Touko 19, 2009 6:28

Nyt on taas hetken aikaa ja innostustakin sopivasti, kun en oo vähään aikaan töitä tehny. Otin siis seiskakauden jaksoista kuvia, ja voin tehä näistä teille avoja.. Ilmoittakaa vain mistä kuvasta haluatte avan, mitä tekstiksi ja millä värillä sekä haluatteko avaan joitain koristeita. ;)

Kuva Kuva Kuva Kuva
Kuva Kuva Kuva Kuva
Kuva Kuva Kuva
Viimeksi muokannut Nenna päivämäärä Pe Touko 22, 2009 9:18, muokattu yhteensä 6 kertaa
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Hawkit » Ti Touko 19, 2009 6:32

Kerkeskö joku viemään tuon Diego bannerin jonka teit tossa jokusenaikaa sitten :o?

Kuva

Tuosta siis puhun. Jos ei niin jos mitenkään viitsit ni Hawkit jos johonkin kohtaan saat vielä mahtumaan niin olisin erittäin kiitollinen. :)
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Shelle » Ti Touko 19, 2009 7:17

Nenna kirjoitti:Kuva
Jos ei oo kellään saanko varata tän itselleni?
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle

ViestiKirjoittaja Nenna » Ti Touko 19, 2009 7:20

Hawkit kirjoitti:Kerkeskö joku viemään tuon Diego bannerin jonka teit tossa jokusenaikaa sitten :o?

Kuva

Tuosta siis puhun. Jos ei niin jos mitenkään viitsit ni Hawkit jos johonkin kohtaan saat vielä mahtumaan niin olisin erittäin kiitollinen. :)
Ei oo kellään käytössä, kiva et sulle kelpas (:

En oikeen löytäny sopivaa fonttia tohon, ni laitoin tollasen tylsän ;S
Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Nenna » Ti Touko 19, 2009 7:29

Shelle kirjoitti:
Nenna kirjoitti:Kuva
Jos ei oo kellään saanko varata tän itselleni?
Ei oo kellään käytössä, saat varata ;)

Muokkasin sun nickin kans tohon..
Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Januska » Ti Touko 19, 2009 7:32

Tuolla jo aikaisemmin kysyinkin, haluaisitko tehdä mulle avan tämän bannerin kohtauksesta:

Kuva

tai tämän bannerin viimeisestä kohtauksesta:

Kuva

avan? Nyt ootkin tehny ton ekan bannerin kohtauksesta pari avaa. Voisitko lisätä mun nickin niistä jompaankumpaan? Tai sitten voit tehdä ton toisen bannerin viimeisen kuvan kohtauksesta avan tai jostain noista ottamistas kuvista Tetestä seitsemännellä kaudella, jos vaan ehdit/haluat. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Nenna » Ti Touko 19, 2009 8:32

Januska kirjoitti:Tuolla jo aikaisemmin kysyinkin, haluaisitko tehdä mulle avan tämän bannerin kohtauksesta:

Kuva

Kuva

avan? Nyt ootkin tehny ton ekan bannerin kohtauksesta pari avaa. Voisitko lisätä mun nickin niistä jompaankumpaan? Tai sitten voit tehdä ton toisen bannerin viimeisen kuvan kohtauksesta avan tai jostain noista ottamistas kuvista Tetestä seitsemännellä kaudella, jos vaan ehdit/haluat. :D
Itseasias sua varten noi ton kohtauksen kuvat tohon otinkin ;)

Tässä ny yks ava, sano jos haluut ennemmin tosta tään kohtauksen toisesta kuvasta. Ton toisen bannnerin viimisen kuvan kohtauksesta mul ei varmaan oo enää kuvia koneella :S
Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Januska » Ti Touko 19, 2009 8:45

Nenna kirjoitti:
Januska kirjoitti:Tuolla jo aikaisemmin kysyinkin, haluaisitko tehdä mulle avan tämän bannerin kohtauksesta:

Kuva

Kuva

Tässä ny yks ava, sano jos haluut ennemmin tosta tään kohtauksen toisesta kuvasta. Ton toisen bannnerin viimisen kuvan kohtauksesta mul ei varmaan oo enää kuvia koneella :S
Kuva

Kiitos, tää on tosi hieno. Ei haittaa vaikkei ookaan siitä toisen bannerin vikasta kohtauksesta. Otan tän käyttöön :)
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Nenna » Ti Touko 19, 2009 9:00

Januska kirjoitti:
Nenna kirjoitti:

Kuva

Kuva

Kuva

Kiitos, tää on tosi hieno. Ei haittaa vaikkei ookaan siitä toisen bannerin vikasta kohtauksesta. Otan tän käyttöön :)
Kiva et kelpas (:
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Ti Touko 19, 2009 9:15

Kuva

Voisitko tehä mulle tosta kuvasta avan? Ihan sika hauska ilme, vaikka enemmän tykkäänkin Natyn hymystä, mutta tää on niin hauska, että pakko saada ava. :D Ihan mahtava! :D Siihen vaan Natalia-Fan, ja Moderaattori III, ja ei pakosti tarvii mitään koristeita, kunhan on reunat (vai miten hitossa se sanotaan, toi kuva kuiteski rajataan, mulla on nyt aivokatkos, ei tuu sitä sanaa mielee :S) tiiät kuitenki varmaa mitä meinaan. :) Ja laita vaikka jollain värillä mikä erottuu tosta hyvin, ja selkeellä, joku vähän erilainen fontti ois kiva. :) Kiitos tuhannesti ja etukäteen!
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

ViestiKirjoittaja Nenna » Ti Touko 19, 2009 11:31

Natalia-Fan kirjoitti:Kuva

Voisitko tehä mulle tosta kuvasta avan? Ihan sika hauska ilme, vaikka enemmän tykkäänkin Natyn hymystä, mutta tää on niin hauska, että pakko saada ava. :D Ihan mahtava! :D Siihen vaan Natalia-Fan, ja Moderaattori III, ja ei pakosti tarvii mitään koristeita, kunhan on reunat (vai miten hitossa se sanotaan, toi kuva kuiteski rajataan, mulla on nyt aivokatkos, ei tuu sitä sanaa mielee :S) tiiät kuitenki varmaa mitä meinaan. :) Ja laita vaikka jollain värillä mikä erottuu tosta hyvin, ja selkeellä, joku vähän erilainen fontti ois kiva. :) Kiitos tuhannesti ja etukäteen!
Juu, tajusin kyllä :D Tuli nyt laitettua aika perusfontti, mut koitin sijoitella ainakin tekstit vähän eri tavalla. Toivottavast kelpaa (:

Kuva
Kuva
Nenna
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja H-anna » Ke Touko 20, 2009 1:57

Kuva <---- voisitko tehä tosta mulle avan? ellei se sit oo jo jollai muulla... :D tekstiks mun nicki H-anna ja jotain koristeluja voi laittaa, mut ihan vapaat kädet! Kiitos jos viitit.
Kuva
Kuva
H-anna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Januska » Ke Touko 20, 2009 2:20

Nenna kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:Kuva

Juu, tajusin kyllä :D Tuli nyt laitettua aika perusfontti, mut koitin sijoitella ainakin tekstit vähän eri tavalla. Toivottavast kelpaa (:

Kuva

Ihana fontti!
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt