Guille

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

ViestiKirjoittaja Nallukka » Su Marras 02, 2008 8:44

Guille. Yksi lempi henkilöistäni sarjassa. Koko ajan pahan teossa ja muutenkin hauskoja tempauksia. :> Tosin en ole katsonut ihan ensimmäisiä tuotantokausia, ja nyt viimeisiä. Mutta hauska on ollut seurailla Guillen ja porukoiden tekemisiä.

Alkuaikoina hän oli kumminkin paljon hauskempi! ;>
Nallukka

ViestiKirjoittaja Coco » To Marras 06, 2008 10:05

Noh, vaikkei suosikkini olekkaan, ihan hyvä mauste sarjalle 8)

Pidän siitä, että Guillessa on kaksi puolta: Hän on huumorimies joka tekee paljon jekkuja, mutta hänestä löytyy myös tietynlainen "herkkä" puoli. Hän pystyy katumaan tekemisiään, ja pystyy antamaan anteeksi :wink: . Pidin kyllä enemmän hänestä kun teki enemmän jekkuja jne. Mutta ei se oikein haittaa, ihan sympaattinen näin myöhemmillä kausilla.
Kuva
Orjatar likainen
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]

ViestiKirjoittaja Handee » Ti Kesä 16, 2009 8:51

Tykkään Guillesta, se on hyvän näkönenkin, harmi vaan ettei se tee enään niin kauheesti niitä jäynii, mutta täytyy kyllä sanoo, etten tykkää yhtään Guillen rastatyylistä, mun mielestä ne ei sovi tai se ei oo sellanen Guille, en osaa selittää, ootan et rasta katooo ! :D
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja niña » Ti Kesä 16, 2009 9:29

Mä olen huomannut, että Guille on näissä uusissa jaksoissa jotenkin aikuistunut. Jännää :lol:
Kuva
niña
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA
HALLITSEVA AVATAR -KILPAILUN VOITTAJA

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ke Kesä 17, 2009 9:24

niña kirjoitti:Mä olen huomannut, että Guille on näissä uusissa jaksoissa jotenkin aikuistunut. Jännää :lol:

Mäkin olen huomannut saman. :)

Ja kuten Handee sanoikin, en ite myöskään tykkää Guillen rastatyylistä.
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ke Kesä 17, 2009 11:19

Guille on ollu alusta asti paras koko sarjassa!
(Joo ekana fanitin Tetée, mutta en enää :D)
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja mil » Su Kesä 21, 2009 2:44

Hauska hahmo kieltämättä :D En ehkä näissä uusimmissa jaksoissa oo siitä niin paljoo tykänny ku ennen.
mil
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja Elau » To Kesä 25, 2009 8:12

Guille-FAN kirjoitti:
niña kirjoitti:Mä olen huomannut, että Guille on näissä uusissa jaksoissa jotenkin aikuistunut. Jännää :lol:

joo, aikuistuuhan sitä ajan myötä :o ei guille ainakaan niin lapsellinen ole kuin teté :s
Elau
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja kkiljun » To Kesä 25, 2009 8:21

Guille on todella ollut yllättävän aikuistunut näissä jaksoissa. Esimerkiksi, kun tetellä meni huonosti kokeissa, vanha guille olis varmaan muitten kanssa nauranut mukana. Yllättävä muutos, ihan hyvä. Ei sitä aina voi olla mafioso.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Lollipop- » Su Heinä 12, 2009 12:05

Guille on tosi sulonen poika ;) ♥ on kehittynyt hurhasti kun alkujaksoja katsoo...
Kuva
Lollipop-
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja micorazon » Su Heinä 12, 2009 8:21

Elau kirjoitti:
Guille-FAN kirjoitti:

joo, aikuistuuhan sitä ajan myötä :o ei guille ainakaan niin lapsellinen ole kuin teté :s

Mäkään en tykänny hippirasta tyylistä, mutta sehän oli vaan Sandritan syytä...Se on hassuu miten teten ja guillen roolit on periaattees vaihtunu
Häirikkö-->aikuistunut ja toisinpäin
Mutta on se kyllä jotenkin symppis ja ihana poika...
Kuva
Kuva
Kuva
micorazon
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Sawyer » Su Heinä 12, 2009 1:40

Heittää parasta läppää ja on mukava katella ku kaikki lääppii sitä takaraivoon. :lol:
Kuva
Sawyer
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 12, 2009 3:49

micorazon kirjoitti:
Elau kirjoitti:
Guille-FAN kirjoitti:

Mäkään en tykänny hippirasta tyylistä, mutta sehän oli vaan Sandritan syytä...Se on hassuu miten teten ja guillen roolit on periaattees vaihtunu
Häirikkö-->aikuistunut ja toisinpäin
Mutta on se kyllä jotenkin symppis ja ihana poika...

Onhan niillä joo vähän niinku roolit vaihtunu (: On se jänne :E mut GUILLE ON SULONEN ! :D
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 19, 2009 11:28

Guillesta on tullu niin herkkä poika ! <3
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ma Heinä 20, 2009 8:21

kkiljun kirjoitti:Guille on todella ollut yllättävän aikuistunut näissä jaksoissa. Esimerkiksi, kun tetellä meni huonosti kokeissa, vanha guille olis varmaan muitten kanssa nauranut mukana. Yllättävä muutos, ihan hyvä. Ei sitä aina voi olla mafioso.

Mut ehkä tohonki on osasyyllisenä se, et Guillel on tunteita Tetée kohtaan, niin se ei halunnu nauraa muitten mukana ja tajusi varmaan itekin et se on typerää..
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt