![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

niña kirjoitti:Mä olen huomannut, että Guille on näissä uusissa jaksoissa jotenkin aikuistunut. Jännää

joo, aikuistuuhan sitä ajan myötäGuille-FAN kirjoitti:niña kirjoitti:Mä olen huomannut, että Guille on näissä uusissa jaksoissa jotenkin aikuistunut. Jännää
Mäkin olen huomannut saman.
Ja kuten Handee sanoikin, en ite myöskään tykkää Guillen rastatyylistä.

Elau kirjoitti:joo, aikuistuuhan sitä ajan myötäGuille-FAN kirjoitti:niña kirjoitti:Mä olen huomannut, että Guille on näissä uusissa jaksoissa jotenkin aikuistunut. Jännää
Ja kuten Handee sanoikin, en ite myöskään tykkää Guillen rastatyylistä.ei guille ainakaan niin lapsellinen ole kuin teté :s

micorazon kirjoitti:Elau kirjoitti:joo, aikuistuuhan sitä ajan myötäGuille-FAN kirjoitti:niña kirjoitti:Mä olen huomannut, että Guille on näissä uusissa jaksoissa jotenkin aikuistunut. Jännää
Ja kuten Handee sanoikin, en ite myöskään tykkää Guillen rastatyylistä.ei guille ainakaan niin lapsellinen ole kuin teté :s
Mäkään en tykänny hippirasta tyylistä, mutta sehän oli vaan Sandritan syytä...Se on hassuu miten teten ja guillen roolit on periaattees vaihtunu
Häirikkö-->aikuistunut ja toisinpäin
Mutta on se kyllä jotenkin symppis ja ihana poika...

kkiljun kirjoitti:Guille on todella ollut yllättävän aikuistunut näissä jaksoissa. Esimerkiksi, kun tetellä meni huonosti kokeissa, vanha guille olis varmaan muitten kanssa nauranut mukana. Yllättävä muutos, ihan hyvä. Ei sitä aina voi olla mafioso.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa