![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Make kirjoitti:Minulle tuli kyllä ihan yllätyksenä tämä Candelan pettäminen siellä konferenssissaMillonkohan Fiti saa tietää asiasta? Minulla on paha tunne siitä, että tästä voi kehkeytyä todella paha riita, ellei jopa ero
![]()
Yksi pikku juttu minkä oon ottanu huomioon näissä tän viikon jaksoissa, missä on Ruth ja Alex? Hehän olivat niin rakastuneita ja nyt he ovatkin sitten hävinneet yhtäkkiä? Tämä on minusta aika naurettava juttu, onkohan tälle mitään selitystä? Outo juttu![]()

toomuchwine kirjoitti:Make kirjoitti:Minulle tuli kyllä ihan yllätyksenä tämä Candelan pettäminen siellä konferenssissaMillonkohan Fiti saa tietää asiasta? Minulla on paha tunne siitä, että tästä voi kehkeytyä todella paha riita, ellei jopa ero
![]()
Yksi pikku juttu minkä oon ottanu huomioon näissä tän viikon jaksoissa, missä on Ruth ja Alex? Hehän olivat niin rakastuneita ja nyt he ovatkin sitten hävinneet yhtäkkiä? Tämä on minusta aika naurettava juttu, onkohan tälle mitään selitystä? Outo juttu![]()
tää candelan juttu tuli mullekin ihan yllätyksenä ja jäi ikäänkuin vähän taka-alalle koko jaksossa. ja jälleen kerran ens jakson previewissä candela sano että hän valitsee sen toisen miehen... mm, onkoha tästä oikeesti tulossa ero?
ja kyselin itekkin tuota ruthin tilannetta jossain topikissa ja vastaus oli et senhän piti alunperinkin tulla vaan jokskin aikaa serranoille asumaan. eli se on luultavasti lähteny menemään jo... ja näkyhän palomiestäkin jonkun verran siinä mökkijaksossa!
![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Make kirjoitti:Meenasin tolla viestilläni sitä, että Alexia ja Ruthia ei ole nähty yhdessä pitkään aikaan, aikaa outoo jos se Ruth lähti noin vaan pois sieltä? No eipä sitä oo kyllä näkyny nyt pitkään aikaan

toomuchwine kirjoitti:Make kirjoitti:Meenasin tolla viestilläni sitä, että Alexia ja Ruthia ei ole nähty yhdessä pitkään aikaan, aikaa outoo jos se Ruth lähti noin vaan pois sieltä? No eipä sitä oo kyllä näkyny nyt pitkään aikaan
aaai juu! niinhän selvästi meinasitki, ei toi pää ny pelaa ku on nukkunu vaa viis tuntia. mut siinä oli jossain välissä se tuotantokauden vaihto niin ruth hävis varmaan siinä kohtaa ilman sen suurempia selityksiä. oli kyl aika tyhmä päätös, olisivat mun puolesta saaneet laittaa jonkun lähtemiskohtauksen
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa