Jakso 05x11: Rytmi veressä

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

Jakso 05x11: Rytmi veressä

ViestiKirjoittaja noora81 » Ti Kesä 24, 2008 12:07

poistettu
Viimeksi muokannut noora81 päivämäärä La Syys 13, 2008 7:15, muokattu yhteensä 2 kertaa
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ti Kesä 24, 2008 12:15

Tänään oli loistava jakso :D. Ainakin nyt jakson lopussa päästiin Chonista eroon ja se on vihdoinkin hyvä asia.

Jotenkin muutenkin nää jaksot on ihan hyviä, missä on noi Guillen ja Teten kaverit suuremmassa osassa, esim. tänään noi Boltsin kohtaukset oli kyl loistavia.

Teteä ja Guillea näytettiin onneksi nyt edes jonkuverran, kun verrataan viime jaksoihin, missä sitä ei näytetty periaatteessa yhtään.

Oli hyvä se bilekohtaus kun Ines pisti ne pojat nalkkiin, Marcos oli ainoa järkevä loppupelissä :D.

Tais olla eka jaksoselostus nooralta? No ainakin hyvä selostus oli ja tosiaan oli tänään loistava jakso.

PS. Näkykö teillä aamun jaksossa tekstitykset? Mulla ei ekat pari minuuttia näkynyt mitään, niin sitten vaihdoin kanavan YLE1:stä YLETV1+:aan ja siellä näkyi heti.
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Kesä 24, 2008 12:47

Oli kyllä loistava jakso, taas vähään aikaan. Kaikkia näytettiin tasapuolisesti, ja chonista päästiin eroon. Nauraa sai kyllä kunnolla nauraa niitä bileitä. Boltsilla on huono viinapää :D Ja niin, hyvä jaksoselostus!
Kuva
Pahvi
Pasdasdhvi

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Kesä 24, 2008 3:32

huh! niiiiiiiiiiiin mahtavaa että Chonista päästiin eroon! sarjan inhottavin henkilö koskaan sarjan historiassa!
Vieras

ViestiKirjoittaja toomuchwine » Ti Kesä 24, 2008 4:26

kaikin puolin mahtava jakso. ei oo kyl totta mimmosen soppaan diego taas ittensä sai siellä fitin kummitädin kuolinvuoteella... onneks L U C I A pelasti sen vihdoin ja viimein. ahh on siinä nainen. loistavaa et diego ja lucia on väleissä taas, joskin se ens jakson preview anto taas vaikutelman et diego jänistää. mene ja tiedä, oon kuitenki erittäin tyytyväinen tähän jaksoon
Kuva
toomuchwine
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Kesä 24, 2008 5:31

mahtava jakso. Hyvä että Lucia ymmärs tehdä siirtonsa, koska Diego on selvästi vähän pelkuri. Päästiin chonista eroon ainakin diegon suhteen. On Fiti ja raul aika sinisilmäisiä sen chonin suhteen.

Oli hauska ne inesin pojille tekemä jekku. On se Joselito aikamoinen heppu.

T&G näky vähän enemmän, mutta ei vieläkään oikein ollut valokeilassa. Oli teteltä hyviä ilmeitä guillelle siinä ensimmäisessä tanssiharjoiyuskohtauksessa. Samanlaista ilmeillä pelailuahan oli myös viime maanatain jaksossa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Make » Ti Kesä 24, 2008 5:41

Siis aivan mahtava jakso jälleen kerran! Tässä jaksossa oli niin paljon hyvää: romanttisia kohtauksia, hauskoja tilanteita, kauniita naisia ja kaikkee muutakin hyvää!

Tämä Boltsin "dietti" oli kyllä hyvä :D Hän meenasi tuossa lopussa retkahtaa, mutta onneksi Ines sai puhuttua hänelle järkeä päähän.

Harmi kun ei ollu taaskaan hirveesti juttua Tetestä ja Guillesta, mutta kyllä mä jaksan odottaa :wink:

Näissä parissa viimesimmässä jaksossa mua on alkanu ärsyttää tuo Fiti. Juurikin tämän Choni jutun takia. Kun se oli kokoajan tyrkyttämässä Diegoa Chonin syliin vaikka Diego ei ollut kiinnostunut mitenkään Chonista. Ja aina jotenkin se Fiti sai kiristettyä Diegon mukaan sen älyttömiin juttuihin, mutta onneksi Choni jäi nyt sinne kotikyläänsä! Alko ihan tosissaan ärsyttää se nainen.

Sitten tämä Lucian suudelma, näyttäisi siltä, että tästä suudelmasta alkaa kehittyä uudestaan tämä Lucian ja Diegon suhde, tai ainakin parempaan suuntaan se on menossa nyt, niinkuin näimme tuossa lopussakin, oli suudelma lähellä, mutta Currito tuli sitten väliin :evil: :D No eiköhän ensi jaksossa selviä tarkemmin tämä tilanne.

Minulle tuli kyllä ihan yllätyksenä tämä Candelan pettäminen siellä konferenssissa :shock: Millonkohan Fiti saa tietää asiasta? Minulla on paha tunne siitä, että tästä voi kehkeytyä todella paha riita, ellei jopa ero :cry:

Yksi pikku juttu minkä oon ottanu huomioon näissä tän viikon jaksoissa, missä on Ruth ja Alex? Hehän olivat niin rakastuneita ja nyt he ovatkin sitten hävinneet yhtäkkiä? Tämä on minusta aika naurettava juttu, onkohan tälle mitään selitystä? Outo juttu :?

Tähän loppuun kiitokset noora 81:lle loistavasta jaksoselostuksesta! Ensimmäiseksi kerraksi todella hyvin kasattu selostus, täydet pisteet!

Ei kai tässä sitten muuta kun odottelemaan huomista jaksoa, toivon, että Lucia ja Diego palaisivat siinä jaksossa yhteen 8) Mutta se jää nähtäväksi.
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ti Kesä 24, 2008 5:43

Curro tulee väliin aina väärällä hetkellä. Tetellä oli kivoja ilmeitä, kun ne katso telkkarista sitä jekkua. :D
Kuva
Pahvi
Pasdasdhvi

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Ti Kesä 24, 2008 5:50

Hyvä jakso, just Areenasta katoin :wink:
RealMadrid
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja toomuchwine » Ti Kesä 24, 2008 5:51

Make kirjoitti:Minulle tuli kyllä ihan yllätyksenä tämä Candelan pettäminen siellä konferenssissa :shock: Millonkohan Fiti saa tietää asiasta? Minulla on paha tunne siitä, että tästä voi kehkeytyä todella paha riita, ellei jopa ero :cry:

Yksi pikku juttu minkä oon ottanu huomioon näissä tän viikon jaksoissa, missä on Ruth ja Alex? Hehän olivat niin rakastuneita ja nyt he ovatkin sitten hävinneet yhtäkkiä? Tämä on minusta aika naurettava juttu, onkohan tälle mitään selitystä? Outo juttu :?

tää candelan juttu tuli mullekin ihan yllätyksenä ja jäi ikäänkuin vähän taka-alalle koko jaksossa. ja jälleen kerran ens jakson previewissä candela sano että hän valitsee sen toisen miehen... mm, onkoha tästä oikeesti tulossa ero?

ja kyselin itekkin tuota ruthin tilannetta jossain topikissa ja vastaus oli et senhän piti alunperinkin tulla vaan jokskin aikaa serranoille asumaan. eli se on luultavasti lähteny menemään jo... ja näkyhän palomiestäkin jonkun verran siinä mökkijaksossa!
Kuva
toomuchwine
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja Make » Ti Kesä 24, 2008 5:55

toomuchwine kirjoitti:
Make kirjoitti:Minulle tuli kyllä ihan yllätyksenä tämä Candelan pettäminen siellä konferenssissa :shock: Millonkohan Fiti saa tietää asiasta? Minulla on paha tunne siitä, että tästä voi kehkeytyä todella paha riita, ellei jopa ero :cry:

tää candelan juttu tuli mullekin ihan yllätyksenä ja jäi ikäänkuin vähän taka-alalle koko jaksossa. ja jälleen kerran ens jakson previewissä candela sano että hän valitsee sen toisen miehen... mm, onkoha tästä oikeesti tulossa ero?

ja kyselin itekkin tuota ruthin tilannetta jossain topikissa ja vastaus oli et senhän piti alunperinkin tulla vaan jokskin aikaa serranoille asumaan. eli se on luultavasti lähteny menemään jo... ja näkyhän palomiestäkin jonkun verran siinä mökkijaksossa!

Meenasin tolla viestilläni sitä, että Alexia ja Ruthia ei ole nähty yhdessä pitkään aikaan, aikaa outoo jos se Ruth lähti noin vaan pois sieltä? No eipä sitä oo kyllä näkyny nyt pitkään aikaan :?
Kuva
Make

ViestiKirjoittaja toomuchwine » Ti Kesä 24, 2008 6:06

Make kirjoitti:Meenasin tolla viestilläni sitä, että Alexia ja Ruthia ei ole nähty yhdessä pitkään aikaan, aikaa outoo jos se Ruth lähti noin vaan pois sieltä? No eipä sitä oo kyllä näkyny nyt pitkään aikaan :?

aaai juu! niinhän selvästi meinasitki, ei toi pää ny pelaa ku on nukkunu vaa viis tuntia. mut siinä oli jossain välissä se tuotantokauden vaihto niin ruth hävis varmaan siinä kohtaa ilman sen suurempia selityksiä. oli kyl aika tyhmä päätös, olisivat mun puolesta saaneet laittaa jonkun lähtemiskohtauksen
Kuva
toomuchwine
Marcos Serrano

ViestiKirjoittaja Titta » Ti Kesä 24, 2008 6:11

Tosi hyvä jakso :D Chonista päästiin eroon!
Lucialta hyvä veto suudelma Diegolle :wink:
Vitsit että nauroin kun Chuky,Raul ja Jose Luis seisoi nakuna Marcosin huoneessa :lol:
Kuva
Titta
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Make » Ti Kesä 24, 2008 6:11

toomuchwine kirjoitti:
Make kirjoitti:Meenasin tolla viestilläni sitä, että Alexia ja Ruthia ei ole nähty yhdessä pitkään aikaan, aikaa outoo jos se Ruth lähti noin vaan pois sieltä? No eipä sitä oo kyllä näkyny nyt pitkään aikaan :?

aaai juu! niinhän selvästi meinasitki, ei toi pää ny pelaa ku on nukkunu vaa viis tuntia. mut siinä oli jossain välissä se tuotantokauden vaihto niin ruth hävis varmaan siinä kohtaa ilman sen suurempia selityksiä. oli kyl aika tyhmä päätös, olisivat mun puolesta saaneet laittaa jonkun lähtemiskohtauksen

Ai niin tosiaan kun tässä vaihtu tuotantokausikin jossain vaiheessa :D Unohin sen. Juu, siinähän kohtaa se Ruth hävisi.

Mäkin oisin toivonu jotain lähtemiskohtausta.
Kuva
Make

ViestiKirjoittaja noora81 » Ti Kesä 24, 2008 8:01

Kiva kuulla, että eka jaksoselostus onnistui suhteellisen hyvin. Seuraava olisi jo torstaina, jolloin tuleekin hyvin merkittävä jakso.
noora81
Guillermo Serrano

Seuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto