Vaikka monelle hän on Teté, perheen tunnettu pikkuinen televisiossa, Natalia Sánchez haluaa muistuttaa, että hänen uransa on paljon suurempi. Hänet on nähty esim. elokuvissa Hipnos ja Los aires Difíciles ja monissa muissa.
Vinkkisi huonoihin päiviin.. hymyile, luota ja ajattele, että ei se mitään
Olet epätoivoinen, kun.. ihmiset valehtelee
Et ikinä liiku kaupungilla ilman.. kännykkääni
Unohtumaton kokemus.. ensimmäinen konserttimme viime kesänä
Osaat hyvin.. syödä
Ja et osaa.. opiskella, kun olen väsynyt.
Ajattelet haluan vajota maan alle lavalla, kun.. unohdan biisin sanat, kun laulan yksin. Lopulta kuitenkin pääsen eteenpäin.
Katsot ensimmäiseksi pojassa.. käsiä ja silmiä
Onko sinulla erikoinen illallinen kotona, kun kokkaat? lihaa tai kalaa uunissa ja riisiä rusinoitten kanssa tai jotain muuta maukasta.
Jokin/joku joka on merkitsee elämässäsi.. minun perheeni
Tyyli, joka ei sovi.. kumma kyllä, kun on vähemmän tyyliä, niin ihmiset tulevat sanomaan, että olet kaunein. Joten, riippuu se vähän katseesta..
Et siedä ihmisiä, jotka ovat.. tekopyhiä tai valehtelijoita
Tulet hulluksi.. kun saan tietää hyvän uutisen joltain ystävältäni, tulen iloisemmaksi kuin muut
Unelmiesi matka olisi.. Havaiji, vaikkakin vihdoin voin sanoa, että olen ollut siellä
Sinulla on joku hyvä uutinen. Ensimmäinen ihminen, jolle kerrot sen.. äidilleni, isälleni, siskolleni tai parhaille ystävilleni.
Asia, jonka haluat sanoa: kuten minä, ihmiset ovat kuin roolia ja siitä et tykkää yhtään.
Sinulla on yksi vapaapäivä, mitä aiot tehdä? Jos ei ole koulua, haluaisin olla kotona katselemassa televisiota, enkä tekisi mitään muuta tai lähteä johonkin, ja viettää päivä niin kuin se olisi viimeinen.
Haluaisit muistuttaa.. ammattilaista näyttelijää
Asia, josta et pidä.. tulen hermostuneeksi ja huono tuuliseksi, kun minulla on nälkä
Ei tule koskaan semmoista hetkeä kun.. lopettaisin kaikki
Ominaisuus, josta olet ylpeä.. kuinka rakastavainen olen
Pelkäät.. epäonnistumista siinä, mistä pidät paljon.
Todellisuudessa haluaisit muuttaa.. politiikan yhteenottoja
Annat anteeksi uskottomuuden kumppanillesi aina kun.. aina, anteeksianto on luottamusta
Etsit.. henkilöä, joka on pätevä kanssani, joka on viehättävä, hauska, kypsä..
Suurin pettymys elämässäsi on ollut.. odottaa henkilöä eri tavoin ja saada selville, että se oli reilua
Jotain, joka tulee perheestäsi.. hyvä huumori ja osaa olla rakastavainen
Eka muistosi lapsuudestasi on.. kun menin kouluun siskoni kanssa ja hän oli suuttunut minulle, koska meidän piti pysähtyä matkalla, sillä halusin kerätä kukkia. Saavuttiin siksi aina myöhässä koululle.
Paras elämänohje on.. olla oma itsesi ja ei saa koskaan unohtaa perhettä tai ystäviä
Pidät eniten huolta fyysisesti.. suuhygieniasta
Eniten harjoittelet urheilussa.. tennistä ja tanssia
Paras aika päivässä on.. kun syödään
Henkilö, jota ihailet eniten.. perhettäni yleisesti
Et halua kuolla, ennen kuin.. olen tehnyt jotain 'merkittävää' tai olen kokeillut laskuvarjoilua
Levy: "Pájaros En La Cabeza" de Amaral
Elokuva: "Como agua para chocolate" (Ei ole kait esitetty suomessa, mutta suoraan käännettynä suomeksi: "Kuin vettä suklaalle")
Kirja: Frances Hodgsonin "El jardín secreto"
Espanjalainen laulaja tai bändi: Bebe, Amaral, El canto del loco..
Kansainvälinen laulaja tai bändi: Bon Jovi.

"Koska Guillella on likainen katse", hänen suhde Tetén, eli hänen sisarpuolensa kanssa Serranon perheessä menee huonosti.
Lähde: http://img56.imageshack.us/img56/5805/nataliatopmusic018rj.jpg , http://img68.imageshack.us/img68/9794/nataliatopmusic020vg.jpg
Kääntäjä: MariTere

![Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)