kkiljun kirjoitti:LOS SERRANOS-HASTA SIEMPRE
Juurikin näin.
Juu, mut mä en oo mitenkään sillain uskovainen, mut mä tykkään ajatella et sillalta hypätessään Diego sai uuden elämän :) Et siinä Diegon vanhassa elämässä kaikki Fitit, Anat, Raúlit, Afrit, Guillet ja Tetét olis pysyny yhdessä, mut Diego olis vaan siirtyny omaan uuteen elämäänsä, jossa tapaa kaikki rakkaansa uudelleen.
Se oli ihana se keittiökohtaus lopussa, kun Diego ja Lucí katto toisiinsa niin onnellisina, et meinas itku tulla. Ja sit Teté oli ihan hirveen nätti, se paitab oli aivan uskomattoman ihana ja ne letit oli tosi nätit :) Guille näytti samalta kun kutoskaudelta, ihan hyvin sekin tehty. Marcos olis kyllä voinu vaivautua ajelemaan partansa kuvauksiin, häissähän sillä ei ollut partaa ollenkaan ja sillon näytti huomattavasti nuoremmalta. Nyt näytti samalta kuin kolmoskauden lopussa kun murehti Evaa. Evaa ei näytetty, mistä mä olin Verolle vihainen. Lucía oli ihan kamalan nätti, siis aivan ihanan näkönen! Ja Diegohan ei ollu muuttunu yhtään kausien aikana, joten se oli helppo hoitaa ja sama juttu Santiagolla ja Fitillä :D No okei, Fitillä oli lyhyet hiukset mut muuten samanlainen :D Lourditas oli laitettu hirveen hyvin, se näytti ihan samalta kuin sillon ensinäkemällä. Ja näin tarkemmin ajatellen, olihan se kaunis silloinkin.
Candelan mainitsemisen nyt voisi mainita turhuudeksi, mut siinä Diego näytti tosi onnelliselta ja mulle se toi ainakin turvallisen tunteen, kun koko perhepiiri oli taas yhdessä.
Voi voi, kun Gael ei ollu siellä, olis ollu hyvä kun olis ollu muuten vaan vanhat henkilöt ja sit Gael olis tepastellu ovesta sisään niin muut olis ollu ihan äimän käkenä mut Diego olis vaan hymyilly samalla tietävästi, samalla peläten et tapahtumat toistuu.
Hyvä ettei Celiasta mainittu mitään, vai kuvattiinko sitä Hasta Siempre-kohdassa, mut silti. Ettei Diego huomauttanu siitä mitään.
Ja sit hmm, ketkäs... Fermín olis kyllä saanu myös olla mukana, tokassa jaksossahan se muistaakseni kuvioihin tepasteli...
Guillen kavereita olis ollu myös hauska nähdä entisöitynä.
Mutta jakson kamalin järkytys oli DVD:n siilitukka. Siis suoraan sanottuna, ihan järkyttävän näkönen. Yök.
Joo no, munkaan ei pitäis enää lörpöttää...
kkiljunin sanoin...
Los Serrano-Jääkää hyvästi
suomennoksen mukaan