Serranon Perhe Chat

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Joyeux » Ke Elo 19, 2009 9:11

Mogambo4life kirjoitti:
Hawkit kirjoitti::cry: Loistava lopetus kun ottaa huomioon, että se olisi voinut loppua niin vitun paljon huonomminkin. Nyt siihen jäi vielä tulkinnan varaa katsojalle miten sen haluaa itse miettiä. ;)

Kyllä :D

Joo. Paitsi lopun Candelasta puhumisen olisin tahtonut itse välttää, se on lähtenyt, unohdettu, piste. Olisin tahtonut itse tämänkin päättää, kumman Blancon kanssa Fiti oikein elämänsä jakaa : S

Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Viimeinen jakso oli aika jännä. Kaikki kaatui niskaan, yhtä aikaa. Itkin niin paljon etten aikoihin ole itkenyt, mutta nyt olen lopettanut. Parin päivän tauko kaikesta Serrano-aiheisesta, jos vain nyt pystyn pitämään. DVD-boksit, kaikki, kyllä se siitä. (:
Joyeux
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ke Elo 19, 2009 10:56

Outo loppu. Niinkun on monesti sanonut,niin mä olisin diegona heränyt unesta jo lucian kuoleman jälkeen, eli se siitä uniteoriasta. Ja sit tää lopetus sivuttaa eseimerkiks celian hahmon merkityksen kokonaan. Tietysti eihän celia viimesissä jaksoissa ollutkaan mitenkään positiivisesti esillä. Toi ihana fitin&anan yhteenpaluu on myös täysin sivutettu tuomalla candelan taas mukaan kuvioihin.

Jotenkin tuntuu siltä että tässä on ollut monta jaksoa loistavaa sarjaa ja ne kaikki on nyt vedetty suoraan vessasta alas. Jotenkin tämmönen ärsyyntynyt tunne. Ei millään tapahtumalla koko sarjassa oo mitään merkitydtä kun kaikki olikin vaan diegon unta. Kiinnostava on nyt tietää mitä diego nyt tällä tiedollaan aikoo, sitähän me ei tulla koskaan tietää. Varmasti yrittää tehdä lucian kanssa asiat niin, että se ei kuolis (mikä taas sivuttaa celian tarkotuksen koko sarjassa (mikä mua ei oakosto niin haittaakkaan)). Mitä diego aikoo trhdä E&M:n ja G&T:n suhteen. Antaa niiden mennä vaan omia menojaan (mikä tarkottais pois kaikki "herrrmanos" huudot, jotka oli mun mielst ainakin tärkeitä osia diegosta), vai koettaako kitkeä suhteiden synnyn heti alusta. Mitä tapahtuu sit fitin ja candelan kanssa. Eroaako ne ja meneekö fiti anan kanssa yhteen (joka oli mun mielest paljon parempi yhdistelmä, varsinkin viimesen jakson yhteentuleminen oli ihan mutta liian lyhyt). Ja tuleeko kaikki muutkin mukavat sivuhahmot sarjaan mukaan vai ei. Niitä on riittänyt. Ainoita jota ei jäisi kaipaamaan olis joan manuel, jaime, manu ja pepsodent-gael. Tää kaikki nyt jää arvailujen varaan.

Tietysti tää lopetus herätti enemmän keskustelua, mikä varmaan oli tarkotuskin. Sehän on periatteessa taiteen tarkotuskin. Omilla erkoisilla ratkaisulla taitrilija aina pyrkii herättämään keskustelua. Joka mukavempi kaikkia tyydyttävä ratkaisu ei olis herättänyt paljoa keskustelua,. Lopussa oli ikävää kun evaa ei näkyny siellä. Ei oltu näköjään saatu veroa edes siihen mukaan. Mun mielest se lopetus oli vähän teennäinen. varsinkin guille ja tete oli jotenkin teennäisen lapsia. Se ei jotenkin tuntunut luontevalta.

Jotenkin ihana sarja ei ihan mun mielest saanu sitä parasta loppua. Kyllä mä tätä sarjaa tuun kaipamaan paljon. Ihanaa kyllä on ollut nämä kolme vuotta tän sarjan seurassa. Pitäis tässä nyt varmaan enemmän kuntopyöräillä ihan vaan tän sarjan kunnaks, niinhän tää sarja silloin ensimmäisen kerrankin eteeni tulikin. Kiitos kuuluu kyllä ylelle että otti serranot ohjelmistoon. Ihan kiitokseks että näytti tätä sarjaa niin tässä voi maksaa vaikka mitä mediamaksuja.

Espanjankurssitkin on tän sarjan ansiosta käyty.

Kyyneleitä ei ole vielä tullut mutta katotaan mitä tässä myöhemmin tapahtuu.

No tässä tultu avauduttua ihan riittävästi yhellä keralla

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja -Summer- » To Elo 20, 2009 6:52

kkiljun kirjoitti:LOS SERRANOS-HASTA SIEMPRE

Juurikin näin.

Juu, mut mä en oo mitenkään sillain uskovainen, mut mä tykkään ajatella et sillalta hypätessään Diego sai uuden elämän :) Et siinä Diegon vanhassa elämässä kaikki Fitit, Anat, Raúlit, Afrit, Guillet ja Tetét olis pysyny yhdessä, mut Diego olis vaan siirtyny omaan uuteen elämäänsä, jossa tapaa kaikki rakkaansa uudelleen.

Se oli ihana se keittiökohtaus lopussa, kun Diego ja Lucí katto toisiinsa niin onnellisina, et meinas itku tulla. Ja sit Teté oli ihan hirveen nätti, se paitab oli aivan uskomattoman ihana ja ne letit oli tosi nätit :) Guille näytti samalta kun kutoskaudelta, ihan hyvin sekin tehty. Marcos olis kyllä voinu vaivautua ajelemaan partansa kuvauksiin, häissähän sillä ei ollut partaa ollenkaan ja sillon näytti huomattavasti nuoremmalta. Nyt näytti samalta kuin kolmoskauden lopussa kun murehti Evaa. Evaa ei näytetty, mistä mä olin Verolle vihainen. Lucía oli ihan kamalan nätti, siis aivan ihanan näkönen! Ja Diegohan ei ollu muuttunu yhtään kausien aikana, joten se oli helppo hoitaa ja sama juttu Santiagolla ja Fitillä :D No okei, Fitillä oli lyhyet hiukset mut muuten samanlainen :D Lourditas oli laitettu hirveen hyvin, se näytti ihan samalta kuin sillon ensinäkemällä. Ja näin tarkemmin ajatellen, olihan se kaunis silloinkin.
Candelan mainitsemisen nyt voisi mainita turhuudeksi, mut siinä Diego näytti tosi onnelliselta ja mulle se toi ainakin turvallisen tunteen, kun koko perhepiiri oli taas yhdessä.
Voi voi, kun Gael ei ollu siellä, olis ollu hyvä kun olis ollu muuten vaan vanhat henkilöt ja sit Gael olis tepastellu ovesta sisään niin muut olis ollu ihan äimän käkenä mut Diego olis vaan hymyilly samalla tietävästi, samalla peläten et tapahtumat toistuu.
Hyvä ettei Celiasta mainittu mitään, vai kuvattiinko sitä Hasta Siempre-kohdassa, mut silti. Ettei Diego huomauttanu siitä mitään.
Ja sit hmm, ketkäs... Fermín olis kyllä saanu myös olla mukana, tokassa jaksossahan se muistaakseni kuvioihin tepasteli...
Guillen kavereita olis ollu myös hauska nähdä entisöitynä.

Mutta jakson kamalin järkytys oli DVD:n siilitukka. Siis suoraan sanottuna, ihan järkyttävän näkönen. Yök.

Joo no, munkaan ei pitäis enää lörpöttää...

kkiljunin sanoin...

Los Serrano-Jääkää hyvästi suomennoksen mukaan
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Silent » To Elo 20, 2009 9:23

Tuntui tylyltä se loppu, kun Diego sanoi EPÄONNISTUNEENSA ja sitten hyppää siitä sillalta. :cry:
Olisin odottanut että sarja olisi päättynyt hieman eri tavalla. Ei näin surullisesti. Vaikkakin tulkinnasta riippuen, Diego herää unesta (oli kyllä pitkä uni) ja sai uuden mahdollisuuden elämälle. :cry: :cry: :wink:
Kuva
Kuva
Kuva
Silent
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja kkiljun » To Elo 20, 2009 10:06

Silent kirjoitti:Tuntui tylyltä se loppu, kun Diego sanoi EPÄONNISTUNEENSA ja sitten hyppää siitä sillalta. :cry:
Olisin odottanut että sarja olisi päättynyt hieman eri tavalla. Ei näin surullisesti. Vaikkakin tulkinnasta riippuen, Diego herää unesta (oli kyllä pitkä uni) ja sai uuden mahdollisuuden elämälle. :cry: :cry: :wink:

Ei se näköjään niin pitkä uni ollutkaan, vaan 3 ja puol tuntia. Eli diego uneksi vuoden tapahtumat puolessa tunnissa. Ei mun mielst oikein natsaa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!

kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Karhu » To Elo 20, 2009 10:29

Olen taatusti aivan jäävi tälle palstalle, sillä kilahdin Serranon perheeseen vasta tällä kaudella kun jäin äippälomalle. Nyt olen ostanut kaikki dvd:t ja nautiskelen ja naureskelen niitä! Vasta 1 kausi katsottuna, joten valtavat tuntimääräät hauskuutta edessä.

Olen todella pettynyt tähän viimeiseen jaksoon. Ei Diego olisi voinut päätyä tuollaiseen ratkaisuun - mies, joka uskoo, että kaikki kyllä saadaan kuntoon! Olisiko hän tappanut itsensä ja jättänyt Curron kärsimään tuomionsa (?) ilman isänsä tukea? Mielestäni loppu oli kyllä sitten Diegon taivas, eli hän pääsi siihen aikaan kun kaikki oli hyvin.
Celia oli kaiken kaikkiaan aivan järkyttävä floppi eikä kuulunut kuvioon mitenkään, eikä siis Diegon taivaaseen.

Sääli vain Anaa ja Fitiä, he olisivat ansainneet saada jatkaa onneaa, ja muutkin onnekkaat. Mutta jos ajatellaan, että koko sarja ei ollut Diegon unta vaan elettyä elämää jonka sitten Diego omalta osaltaan päätti ja muu kuvio jatkuisi: Santin uusi lapsi, Afrin ja Raulin onni, Ana&Fiti etc., JA Curro vastaamassa teoistaan.

Oli hölmöä, että "herääminen" tai Diegon taivas, kumpi se nyt sitten olikaan, alkoi koko sarjan alusta. Parempi vaihtoehto olisi ollut kohta, jossa Lucia ja Diego olivat palaamassa eron jälkeen yhteen, mutta kaiketi Diego kuolemansa jälkeen palasi parhaaseen mahdolliseen hetkeen ja aikaan, eli siihen kun lapset olivat kaikki kotona ja häät juuri vietetty.

Jäi paha maku suuhun. Ikävä tunne. Hieno sarja olisi ansainnut paremman lopun. Tämä oli kuitenkin niin positiivinen ja onnellinen sarja (pääsääntöisesti). Tylsää.

Karhu
Karhu

ViestiKirjoittaja Hawkit » To Elo 20, 2009 10:39

Ainoa mikä mua jäi lievästi vituttamaan oli toi Curron käyttäytyminen tässä viimisessä jaksossa, siis se oli jotain niin sanoinkuvaamattoman järkyttävää omissa silmissäni, isä oli menossa poikansa puolesta vankilaan ja poika senkun itkee ja parkuu ja syyttää isäänsä ku on melkeen tappanut jonkun omaa tyhmyyttään. :x Ei näin!

Karhu kirjoitti:Mielestäni loppu oli kyllä sitten Diegon taivas, eli hän pääsi siihen aikaan kun kaikki oli hyvin.
Jep, tätä tarkoitin tuolla "tulkinnan varaan" jäämisellä. Sen voi päätellä niin kuin itse haluaa ja itsekin tykkään ajatella sen näin, että Diego sai joko uuden mahdollisuuden elää elämänsä joka suoraansanottuna ei ole helppoa ollut tietäen kaiken pahan ja harmin etukäteen jotta voi sitten välttää niitä eläessään uudestaan. Tai yksinkertaisesti, että Diego kuoli ja päätyi taivaaseen, joka olisi hänelle ollut arkipäivää perheensä kanssa, vierellään Lucia. (:
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Hawkit
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Karhu » To Elo 20, 2009 3:03

Kiukuteltuani päivän tämän asian kanssa olen päätynyt siihen, että sarjan lopetus olikin hyvä. Sen sijaan, että Serranon perheen tarina tavallaan päättyyi, se alkoikin alusta ja kaikki hauska ja hyvä onkin edessä. Ei ole loppua ja Fiti ja Ana ja muut saavat uuden mahdollisuuden ja Lucia ei ehkä kuolekkaan ja pönttö Celia saa pysyä sivuroolissaan. Tavallaan tämä lopetus selittää sen miksi Celian rooli on ollut niin ohut ja sivullinen - Celia ei ollut tärkeä. Olen ihmetellyt sitä miksi Celian roolihenkilö on ollut niin erilainen kuin tarinan muut naiset - pelkkä nätti kroppa, mutta näin sen voisi ymmärtää. Katsojien olikin tarkoitus saada viimeinen mielikuva Luciasta ei Celiasta Diegon rinnalla.

Nyt näin. Olen tyytyväinen. Melkein kaiken voi aina kääntää hyväksi.

Karhu
Karhu

ViestiKirjoittaja Ocku » To Elo 20, 2009 5:03

Hawkit kirjoitti:Ainoa mikä mua jäi lievästi vituttamaan oli toi Curron käyttäytyminen tässä viimisessä jaksossa, siis se oli jotain niin sanoinkuvaamattoman järkyttävää omissa silmissäni, isä oli menossa poikansa puolesta vankilaan ja poika senkun itkee ja parkuu ja syyttää isäänsä ku on melkeen tappanut jonkun omaa tyhmyyttään. :x Ei näin!

No niinpä, veit sanat suustani. Olen täsmälleen samaa mieltä. :L
Curro käyttäytyi kyllä tosi tymästi, Diego-raukka vaan yritti parhaansa.
Kuva
Kuva
Ocku
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja Make » To Elo 20, 2009 6:25

Haikeet mielet on kyllä nyt...
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja Joyeux » To Elo 20, 2009 7:13

Ocku kirjoitti:
Hawkit kirjoitti:Ainoa mikä mua jäi lievästi vituttamaan oli toi Curron käyttäytyminen tässä viimisessä jaksossa, siis se oli jotain niin sanoinkuvaamattoman järkyttävää omissa silmissäni, isä oli menossa poikansa puolesta vankilaan ja poika senkun itkee ja parkuu ja syyttää isäänsä ku on melkeen tappanut jonkun omaa tyhmyyttään. :x Ei näin!

No niinpä, veit sanat suustani. Olen täsmälleen samaa mieltä. :L
Curro käyttäytyi kyllä tosi tymästi, Diego-raukka vaan yritti parhaansa.

Niinpä, Curro oli todellinen pettymys. En olisi uskonut.
Joyeux
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Pahvi » To Elo 20, 2009 9:18

Katsoin viimesen jakson. Vähän on kyllä outo fiilis, varmaan huomenna ihmettelen mitä helvettiä oon kirjotellu kun olo on vähän sekava. Surullisin Serrano jakso ikinä, jos ei mieti sitä että on viimeinen jakso. Loppu ei välttämättä niin kauhea ollut, se kyllä että koko serranon juoni on nyt palasina. Sai kyllä hymyn nousemaan noi loppujutut. Tuijotin varmaan 5 minuuttia tietokoneen ruutua ton lopun jälkeen, ja kelasin mielessäni muistoja Serranon Perheestä. Se on loppu nyt, vaikea käsittää. Hasta siempre. :) Tuskin saan unta ensi yönä.
Kuva
Pahvi
Pasdasdhvi

ViestiKirjoittaja Make » To Elo 20, 2009 9:31

Pahvi kirjoitti:Katsoin viimesen jakson. Vähän on kyllä outo fiilis, varmaan huomenna ihmettelen mitä helvettiä oon kirjotellu kun olo on vähän sekava. Surullisin Serrano jakso ikinä, jos ei mieti sitä että on viimeinen jakso. Loppu ei välttämättä niin kauhea ollut, se kyllä että koko serranon juoni on nyt palasina. Sai kyllä hymyn nousemaan noi loppujutut. Tuijotin varmaan 5 minuuttia tietokoneen ruutua ton lopun jälkeen, ja kelasin mielessäni muistoja Serranon Perheestä. Se on loppu nyt, vaikea käsittää. Hasta siempre. :) Tuskin saan unta ensi yönä.

Mulla samanlainen fiilis nyt...
Kuva
Make

ViestiKirjoittaja kkiljun » To Elo 20, 2009 10:02

Karhu kirjoitti:Kiukuteltuani päivän tämän asian kanssa olen päätynyt siihen, että sarjan lopetus olikin hyvä. Sen sijaan, että Serranon perheen tarina tavallaan päättyyi, se alkoikin alusta ja kaikki hauska ja hyvä onkin edessä. Ei ole loppua ja Fiti ja Ana ja muut saavat uuden mahdollisuuden ja Lucia ei ehkä kuolekkaan ja pönttö Celia saa pysyä sivuroolissaan. Tavallaan tämä lopetus selittää sen miksi Celian rooli on ollut niin ohut ja sivullinen - Celia ei ollut tärkeä. Olen ihmetellyt sitä miksi Celian roolihenkilö on ollut niin erilainen kuin tarinan muut naiset - pelkkä nätti kroppa, mutta näin sen voisi ymmärtää. Katsojien olikin tarkoitus saada viimeinen mielikuva Luciasta ei Celiasta Diegon rinnalla.

Nyt näin. Olen tyytyväinen. Melkein kaiken voi aina kääntää hyväksi.

Karhu

Celia ei selvästi ollutkaan mikään tärkeä henkilö. Mutta kumminkin diego niin kauan häntä jahtas (melkein 20 jaksoa) ja joutui riitoihin teten kanssa siitä. Ehkä se että celian rooli heti laski sne mennessä yhteen diegon kanssa just merkitsee sitä, että sen merkitys srjassa oli pieni.

kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » To Elo 20, 2009 10:06

Noniin minunkin ajatuksia pikkasen ennen kun koisimaan meen.

Eli sarjahan oli aina ollut mahtava ja niinkuin sanoin ei ole ikinä ketään oystnyt tekemään näin hyvää sarjaa.Tässä sarjassa oli kaikki mitä tarvittiin hyvän/mahtavan sarjan tekemiseen ,hyvät näyttelijät,hyvät juonikuviot,hyvät hahmot ja kaikkien monipuolisuus.

Nyt on kyllä outo olo että tämä kaikki taika on nyt loppu ja nyt sitä saa katsoa vaan DVD:n kautta :( ,mutta näin piti käydä jossain vaiheessa ja se on hyvä ettei loppunut johonkin 10.tuottikseen jolloin olis voinu mennä into koko sarjaan.
Itse olen sitä mielestä tuosta lopusta että Diego saa iha kokonaan vaan uuden mahdollisuuden elää tämä mahtava aika mitä hänellä oli ja tavallaan korjata sitten kaikki virheet mitä antoi tapahtua sarjan aikana,joten tämä oli oikeastaan mun mielestä aika hyväkin lopetus ,etenkin kun kaikki perheessä on siellä ja Lucia on vaimona <3

Loppukommenteina:Maailman mahtavin sarja ikinä! <3 Toivon että kaikki nämä mahtavat näyttelijät jatkaa tällä alalla sillä he olivat täydellisiä siinä missä ovat ja tekevät :D
Mahtavat kokemukset tästä sarjasta sai ja mahtava maku jäi suuhun :D

Kiitos kaikille näyttelijöillä,käsikirjoittajille,toteuttajille jotka auttoivat tämän sarjan tapahtumista.

Los Serrano<3 Hasta Siempre

For Ever!
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen