SerranoFan16 toteuttaa toiveita!(Lopettanut VÄLIAIKAISESTI)

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

Voisinn ottaa...

ViestiKirjoittaja AfriFan » Pe Elo 21, 2009 9:13

Niin voitko tehä mulle?

Afri ja raul bannerin jostain ihanasta kohasta, kun ne halaa! :D

ja sit vosit tehä toisen bannerin siitä kun Ana ja Fiti viimoisessa jaksossa tapaavat se loppu kohtaus, niin siintä voisit tehä bannerin kans mulle!

ONNISTUUKO, <3 Kiituus
Kuva

Kuva
AfriFan
Paquillo

ViestiKirjoittaja Luci2 » Pe Elo 21, 2009 9:31

Haluaisin Curro bannerin vikan jakson kohtauksista. Banneriin voisi tulla ainakin kohtaus, jossa Curroa viedään vankilaan? Vai minne lie ja tämä karjuu Diegolle.

Toisen bannerin haluaisin samasta kohtauksesta kuin afrifan eli viimeisestä africa ja raul kohtauksesta<3

Jos vielä kerkeät haluaisin vaihtaa myös avaa, eli siihen tulisi eva ja marcos mieluiten kolmos-tuotantokaudelta.
Kuva

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7060/afb8c.jpg[img]

[img]http://img220.imageshack.us/img220/959/cserb8c.png[img]
Luci2
África Sanz

ViestiKirjoittaja Belén » Pe Elo 21, 2009 10:09

SerranoFan16 kirjoitti:
sotka kirjoitti:
sotka kirjoitti:Tekisitkö mulle Africasta bannerin mieluiten 4-5 kausilta.

Kiitos.

Ootko huomannut, kun yleensä laitat että oot huomannu.
Mut ei kiirettä.

Noni, tuollanen tuli :)

Kuva

Ihana tuo África-banneri! :) Kivat ilmeet :D
Kuva
Kuva
Kuva
Belén
Eva Capdevila Gómez

Re: Voisinn ottaa...

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Pe Elo 21, 2009 3:51

AfriFan kirjoitti:Niin voitko tehä mulle?

Afri ja raul bannerin jostain ihanasta kohasta, kun ne halaa! :D

ja sit vosit tehä toisen bannerin siitä kun Ana ja Fiti viimoisessa jaksossa tapaavat se loppu kohtaus, niin siintä voisit tehä bannerin kans mulle!

ONNISTUUKO, <3 Kiituus

Onnistuu :)
Pääsi inssin läpi! :))))
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Handee » Pe Elo 21, 2009 3:52

Kuva
Hieno ! Kivat voi Afrin ilmeet ! (:
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Pe Elo 21, 2009 3:54

Luci2 kirjoitti:Haluaisin Curro bannerin vikan jakson kohtauksista. Banneriin voisi tulla ainakin kohtaus, jossa Curroa viedään vankilaan? Vai minne lie ja tämä karjuu Diegolle.

Toisen bannerin haluaisin samasta kohtauksesta kuin afrifan eli viimeisestä africa ja raul kohtauksesta<3

Jos vielä kerkeät haluaisin vaihtaa myös avaa, eli siihen tulisi eva ja marcos mieluiten kolmos-tuotantokaudelta.

Onnistuu :)

Mutta nyt tänään kuuden jälkeen meen mun iskälle taas, tuun sunnuntai päivällä takas. Kyllä vielä nyt ehdin ottaa ainaki kuvat valmiiksi :)
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Januska » Pe Elo 21, 2009 6:54

Handee kirjoitti:Kuva

Tosi hieno!
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Luci2 » Pe Elo 21, 2009 7:32

Januska kirjoitti:
Handee kirjoitti:Kuva

Tosi hieno!

Komppaan!
Kuva

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7060/afb8c.jpg[img]

[img]http://img220.imageshack.us/img220/959/cserb8c.png[img]
Luci2
África Sanz

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Pe Elo 21, 2009 8:10

Natalia-Fan kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun upeen avan Tetéstä vaikka 8. kaudelta? Semmosista kuvista mieluiten mitä ei hirveesti oo käytetty vielä kenenkään bannereissa ja avoissa. (: Joku hymy sopis yhteen tohon mun banneriin, kun tossa bannerissakin on hymykuvia. ;) Natalia-Fan siihe vaan. Kiitti paljon!

Tuos olis, toivottavasti kelpaa :)

Kuva

Kiitos, ja todellakin ihana <3 Mutta et tainnut huomata että toivoin avaa, enkä banneria? : D Kyllä tämäkin kelpaa, mutta voisitko tehdä avan vielä? (:

Aah, joo :D, sekotin ja luin väärin :lol:, joo voin tehä avan, vaikka sitte tämän päiväsestä jaksosta :)

Heh, no kiitos paljon :)

Öö, sori pakko kysyy, että ootko unohtanu tän vai teetkö näitä toteutuksia epäjärjestyksessä? (: Ei mitään kiirettä, mutta kun kattelin topicia niin ajattelin vaan : D
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

ViestiKirjoittaja Shelle » Pe Elo 21, 2009 8:29

Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Celiasta ja Gaelista bannerin jossa he ovat yhdessä?
Kiitos jo etukäteen!! (:
Toivottavasti et oo unohtanu tätä toivetta, ku tästä toiveesta on melkei viikko..
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Elo 23, 2009 3:08

Shelle kirjoitti:
Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Celiasta ja Gaelista bannerin jossa he ovat yhdessä?
Kiitos jo etukäteen!! (:
Toivottavasti et oo unohtanu tätä toivetta, ku tästä toiveesta on melkei viikko..

En oo unohtanu, mutta sillon ku sanoin, mun on vaikee saada semmosia kuvia, jossa ne olis IHAN kahestaan.
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Elo 23, 2009 4:17

Natalia-Fan kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun upeen avan Tetéstä vaikka 8. kaudelta? Semmosista kuvista mieluiten mitä ei hirveesti oo käytetty vielä kenenkään bannereissa ja avoissa. (: Joku hymy sopis yhteen tohon mun banneriin, kun tossa bannerissakin on hymykuvia. ;) Natalia-Fan siihe vaan. Kiitti paljon!

Kuva

Kiitos, ja todellakin ihana <3 Mutta et tainnut huomata että toivoin avaa, enkä banneria? : D Kyllä tämäkin kelpaa, mutta voisitko tehdä avan vielä? (:

Aah, joo :D, sekotin ja luin väärin :lol:, joo voin tehä avan, vaikka sitte tämän päiväsestä jaksosta :)

Öö, sori pakko kysyy, että ootko unohtanu tän vai teetkö näitä toteutuksia epäjärjestyksessä? (: Ei mitään kiirettä, mutta kun kattelin topicia niin ajattelin vaan : D

Tuollasen ny tein, piti ettiä hyvää hymy kuvaa :), ja teen joskus epäjärj. ku jos mulla on valmiina sopivat kuvat vaikka esimerkiksi.

Kuva
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja RinU » Su Elo 23, 2009 4:45

Hienoja.
Kuva
RinU
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja René » Su Elo 23, 2009 5:15

Hieno toi N-F:n avatar !
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Su Elo 23, 2009 5:54

SerranoFan16 kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:
Natalia-Fan kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:

Kuva

Tuollasen ny tein, piti ettiä hyvää hymy kuvaa :), ja teen joskus epäjärj. ku jos mulla on valmiina sopivat kuvat vaikka esimerkiksi.

Kuva

Asia selvä. Kiitos todellakin avasta, oli se odotuksen arvosta! Ihana! <3 (:
Kuva
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt