Afri ja raul bannerin jostain ihanasta kohasta, kun ne halaa!
ja sit vosit tehä toisen bannerin siitä kun Ana ja Fiti viimoisessa jaksossa tapaavat se loppu kohtaus, niin siintä voisit tehä bannerin kans mulle!
ONNISTUUKO, <3 Kiituus

SerranoFan16 kirjoitti:sotka kirjoitti:sotka kirjoitti:Tekisitkö mulle Africasta bannerin mieluiten 4-5 kausilta.
Kiitos.
Ootko huomannut, kun yleensä laitat että oot huomannu.
Mut ei kiirettä.
Noni, tuollanen tuli![]()

AfriFan kirjoitti:Niin voitko tehä mulle?
Afri ja raul bannerin jostain ihanasta kohasta, kun ne halaa!![]()
ja sit vosit tehä toisen bannerin siitä kun Ana ja Fiti viimoisessa jaksossa tapaavat se loppu kohtaus, niin siintä voisit tehä bannerin kans mulle!
ONNISTUUKO, <3 Kiituus
Luci2 kirjoitti:Haluaisin Curro bannerin vikan jakson kohtauksista. Banneriin voisi tulla ainakin kohtaus, jossa Curroa viedään vankilaan? Vai minne lie ja tämä karjuu Diegolle.
Toisen bannerin haluaisin samasta kohtauksesta kuin afrifan eli viimeisestä africa ja raul kohtauksesta<3
Jos vielä kerkeät haluaisin vaihtaa myös avaa, eli siihen tulisi eva ja marcos mieluiten kolmos-tuotantokaudelta.
Januska kirjoitti:Handee kirjoitti:
Hieno ! Kivat voi Afrin ilmeet ! (:
Tosi hieno!

Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun upeen avan Tetéstä vaikka 8. kaudelta? Semmosista kuvista mieluiten mitä ei hirveesti oo käytetty vielä kenenkään bannereissa ja avoissa. (: Joku hymy sopis yhteen tohon mun banneriin, kun tossa bannerissakin on hymykuvia.Natalia-Fan siihe vaan. Kiitti paljon!
Tuos olis, toivottavasti kelpaa![]()
Kiitos, ja todellakin ihana <3 Mutta et tainnut huomata että toivoin avaa, enkä banneria? : D Kyllä tämäkin kelpaa, mutta voisitko tehdä avan vielä? (:
Aah, joo, sekotin ja luin väärin
, joo voin tehä avan, vaikka sitte tämän päiväsestä jaksosta
Heh, no kiitos paljon

Toivottavasti et oo unohtanu tätä toivetta, ku tästä toiveesta on melkei viikko..Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Celiasta ja Gaelista bannerin jossa he ovat yhdessä?
Kiitos jo etukäteen!! (:

Shelle kirjoitti:Toivottavasti et oo unohtanu tätä toivetta, ku tästä toiveesta on melkei viikko..Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle Celiasta ja Gaelista bannerin jossa he ovat yhdessä?
Kiitos jo etukäteen!! (:
Natalia-Fan kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun upeen avan Tetéstä vaikka 8. kaudelta? Semmosista kuvista mieluiten mitä ei hirveesti oo käytetty vielä kenenkään bannereissa ja avoissa. (: Joku hymy sopis yhteen tohon mun banneriin, kun tossa bannerissakin on hymykuvia.Natalia-Fan siihe vaan. Kiitti paljon!
Kiitos, ja todellakin ihana <3 Mutta et tainnut huomata että toivoin avaa, enkä banneria? : D Kyllä tämäkin kelpaa, mutta voisitko tehdä avan vielä? (:
Heh, no kiitos paljon
Öö, sori pakko kysyy, että ootko unohtanu tän vai teetkö näitä toteutuksia epäjärjestyksessä? (: Ei mitään kiirettä, mutta kun kattelin topicia niin ajattelin vaan : D

SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun upeen avan Tetéstä vaikka 8. kaudelta? Semmosista kuvista mieluiten mitä ei hirveesti oo käytetty vielä kenenkään bannereissa ja avoissa. (: Joku hymy sopis yhteen tohon mun banneriin, kun tossa bannerissakin on hymykuvia.Natalia-Fan siihe vaan. Kiitti paljon!
Heh, no kiitos paljon
Öö, sori pakko kysyy, että ootko unohtanu tän vai teetkö näitä toteutuksia epäjärjestyksessä? (: Ei mitään kiirettä, mutta kun kattelin topicia niin ajattelin vaan : D
Tuollasen ny tein, piti ettiä hyvää hymy kuvaa, ja teen joskus epäjärj. ku jos mulla on valmiina sopivat kuvat vaikka esimerkiksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa