Sinä ja Serranot

Yleistä keskustelua sarjasta laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Loka 28, 2009 3:49

MariTere kirjoitti:
René kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:
René kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
René kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tänne tulee piakkoin uutta osaa mun tarinaan. :)

Jees! :)

Mäki voisin alkaa kirjottaa jtn uutta tarinaa. Mut täl kertaa kirjotan vähän erilaisen. =D Jotenki vähä tollee samal taval ku NSF, et otan vaan itteni mukaa nii ku Serranoitten arkee. (:

Joo rupee kirjottaa, kirjotat nii hyvin :)

Säki. (:

Ja MAritere käyttää viel mun ideaa xD (Kehtaatkin :lol:)

Hahahaa : DD Mun tarina tulee oleen melkeen suoraa Renén unesta. (; Ja tietty René tulee siihe mukaa, joten en otakkaa sanomani mukaa vaan "itteäni" tarinaan

Parempi :lol: Hienoa. Ja mahtava uni olikin ;) Kysy vaa yksityiskohtii nii kerron tai keksi vuorosanoi ite ;)

Hahah : DD Tarinaa odotellessa.. :D

Maritere vääntää tarinan vaikka purkillisesta papuja ;)

Hahhaa, aika helposti voisin siit vääntää tarinan! =D

Siitä tulis ihan super mielenkiintoinen : DDDDDDDD
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Loka 28, 2009 4:05

MariTere kirjoitti:
René kirjoitti:
René kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
René kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
MariTere kirjoitti:

Mäki voisin alkaa kirjottaa jtn uutta tarinaa. Mut täl kertaa kirjotan vähän erilaisen. =D Jotenki vähä tollee samal taval ku NSF, et otan vaan itteni mukaa nii ku Serranoitten arkee. (:

Säki. (:

Hahahaa : DD Mun tarina tulee oleen melkeen suoraa Renén unesta. (; Ja tietty René tulee siihe mukaa, joten en otakkaa sanomani mukaa vaan "itteäni" tarinaan

Parempi :lol: Hienoa. Ja mahtava uni olikin ;) Kysy vaa yksityiskohtii nii kerron tai keksi vuorosanoi ite ;)

Haha, kuule mä jo tein niistä Renélle meses tarinan. =DD

Joo-o.. mut nyt alan vääntään tätä oikeeta tarinaa. :D
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ke Loka 28, 2009 4:48

MariTere kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
René kirjoitti:
René kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
René kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
MariTere kirjoitti:

Säki. (:

Haha, kuule mä jo tein niistä Renélle meses tarinan. =DD

Joo-o.. mut nyt alan vääntään tätä oikeeta tarinaa. :D

Nonne, siitä se lähtee (:
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Pe Loka 30, 2009 4:32

Vaihtari Serranoilla. (Osa 1)

Vihdoinkin johonkin lämpimään! mietin itsekseni. Olin täpötäydessä bussissa, jossa oli hankala edes kuulla omia ajatuksia. Onneksi olin kuitenkin jo hetken päästä perillä. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin ystäväni Renén pitäisi jo odotella minua Helsinki-Vantaan lentokentän aulassa. Bussi pysähtyi ja lähdin ison joukkion keskellä ulos sateiseen syksyiseen ilmaan. Kävelin aulaan, ja katselin löytyisikö ystävääni.
Noh, missä se nyt on?! mietin itsekseni ja otin kännykän taskustani. Yritin etsiä kohmeisilla sormillani Renén numeroa. Kun vihdoin löysin numeron, niin tunsin kaksi kylmää kättä olkapäilläni. Huusin kauhuissani, sillä olen ollut aina herkkä säikkymään. Käännyin ja näin ystäväni nauravan takanani.
René! Hitto, säikäytit mut puolkuoliaaks! huusin, mutta vähätkö ystäväni siitä välitti.
No, mennääs ny ni keretää koneeseen. René sanoi ja tarttui kädestäni kiinni. Lähdimme matkaan.

Minkälaiseenkohan perheeseen me joudutaan? kysyin kun lentokone oli vihdoin ilmassa.
No toivottavast ei mihinkään rupuperheeseen, mis ei saa olla ulkona myöhään! ystäväni huusi niin, että melkein seuraavat 10 riviä kuuli.
Joo.. No kuulin et siin perheessä vanhimmat lapset on jo täysikäsiä, ja sit ne jotku toiset meiä ikäsiä ja nuorin joku ihan pikkune kerroin kaikki mitä tiesin perheestä. Olisin halunnut saada tietää perheestä enemmän, mutta perhe ei ollut ilmoittanut mitään muuta kouluuni, kuin että heitä on perheessä seitsemän ja he haluaisivat puoleksi vuodeksi 2 vaihto-oppilasta heille, sillä meidän käyntimme jälkeen he pääsisivät vuorostaan eroon kahdesta riiviöstä.

René, herätys! sanoin ja tönin hieman kaveriani, sillä hän oli nukkunut viimeiset 3 tuntia. Aletaan laskeutumaan!
Ai ollaanko jo perillä?! hän kysyi unen pöpperössä.
No ei kuule ku tuli pakko lasku saksaan, höpsö! Kato täällä on ihanan aurinkoista, kun taas Suomessa satoi kaatamalla. totesin.
Joo, mut ei se sää siinä paljon auta, jos on vastassa kammottava perhe.
Älä oo noin ennakkoluulonen! sanoin kunnes kaiuttimista kuulutettiin, että aloitamme laskeutumaan.

Lentokentällä oli vastassa vaaleahiuksinen hymyilevä nainen. Ilmeisesti hän oli tämän perheen äiti.
Hei! Olen Lucía hän sopersi espanjaksi. Tajusimme espanjaa, ja osasimme puhua myös sitä, sillä olimme käyttäneet koko edellisen kesän sen opiskeluun tätä matkaa varten.
Moi. Oon René, ja tää täs on MT René sopersi takaisin. Lucía halasi meitä ja ohjasi autoon. Ajoimme heidän talonsa eteen.
Ei taida olla mikään rupuperhe sittenkään René kuiskasi minulle. Nauroin takaisin, sillä talon edessä oli portti, mutta sen takaa näkyi kaunis tyypillinen espanjalainen talo. Otimme matkalaukut autosta ja lähdimme kävelemään sisään. Jännitin paljon minkälainen perhe siellä olisi vastassa. Kun pääsimme eteiseen yläkerrasta juoksi 2 poikaa. Toinen pojista oli jotain noin 10 vuotta kun taas vanhempi meidän ikäisemme.
Moimoimoi! Oon Curro! pienempi poika huusi.
Mooi, mä oon MT, ja tää tässä René. vastasin hymyillen.
Hei MT, mä oon Guille vanhempi poika sanoi ja tuli antamaan poskipusun minulle ja hymyili Renélle. Punastuin, sillä en ole tottunut poskipusuihin ja en tosiaankaan, kun kyseessä on joku noin komea. Guille ohjasi meidät yläkertaan. Menimme hänen perässään, kun näimme aika tukevahkon kaljun miehen tulossa juuri huoneestaan.
Isä tässä on MT.. ja René.. Ja tässä on isäni, Diego. Guille sanoi ja esitteli meidät hänelle ja hänet meille.
Hei, tyttöjen huone on täällä ja poikien täällä. Diego sanoi ja näytti huoneita vastakkain. Toisessa huoneen ovessa oli: Tytöiltä pääsy kielletty kyltti, joten ei mene ainakaan huoneet sekasin, mietin itsekseni. Ja pojat sitten myös pysyvät huoneessaan, eivät mene lähellekään tyttöjen huonetta. Diego jatkoi. René katsoi minua silmät pyöreinä, mutta hymyilin vain takaisin, vaikka olin itsekin hieman yllättynyt Diegon puheista.
Diego lähti paikalta ja Guille jatkoi esittelyä. Lopulta hän päästi meidät levähtämään huoneisiimme reissusta. Lähdin omaan huoneeseeni. Huoneessani oli kaksi sänkyä, ja toisessa kuulemma nukkuu tyttö nimeltä Eva, joka on siis vanhempi tytöistä. Ja toisessa pitäisi nukkua nuorempi tyttö, Teté, mutta ilmeisesti hän on matkoilla, sillä hänen sänkynsä lainattiin minulle. Huone oli ihana, värikäs ja rauhallinen. Vaatekaapit olivat täynnä ihania vaatteita, teki mieli kokeilla kaikkia, mutta en kehdannut. Aloin purkamaan tavaroitani tyhjään kaappiin. Kun olin saanut tavarani purettua, kävin nukkumaan hetkeksi sängylle, sillä olin niin väsynyt matkasta. Parin tunnin kuluttua oveen koputettiin.
Sisään!, huusin. Ovi aukeni, ja sieltä tuli Guille.
Nukuitko? hän kysyi ja kävi viereeni istumaan.
Jep. Missä René on? kysyin.
Se on syömässä alhaalla. Tulinkin pyytämään sua syömään. hän vastasi ja hymyili minulle suloisella hymyllään.
Ai joo, tuun. sanoin ja lähdimme alas syömään.

Curro, lopeta jo se suklaan syöminen. Diego sanoi istuessaan perheen pään paikalla pöydässä. Samaan aikaan Marcos, perheen vanhempi poika, ja Eva hymyilivät toisilleen ja René jutteli Lucían kanssa. Keittiössä oli niin kova melu, mitä ei edes suomessa kuule ravintoloissakaan. Istuuduin Renén viereen.
Juujuu. Entäs sinä MT, ootko muulloin käynyt Espanjassa? Lucía kysyi minulta.
Joo, joskus tosi pienenä oon käyny, mutta silloinkin nukuin koko matkan kun ajoimme Espanjan läpi Portugaliin. vastasin nauraen. Lucía nauroi myös ja sanoi, että voin ottaa ruokaa.

Ruuan jälkeen menin takaisin huoneeseeni Renén kanssa.
Noh, mites on mennyt? Ei äsken keretty puhuu lainkaan. René sanoi ja tutki huonettani.
Hyvin hyvin.. Todella.. miten sen nyt sanois Espanjalainen perhe. vastasin nauraen. René naurahti ja otti valokuvan Tetén sängyn yläpuolelta. Valokuvassa näkyi Lucía, Teté ja Eva.
Ui, tää nuorin tyttö on kaunis! Hitto ku se ei oo tääl. René sanoi hieman ikävöiden perheen nuorinta tyttöä.
No sä iskisit siihen suoraan silmäs jos se täällä olis naurahdin.
Tietty hän nauroi. Guille on muuten tosi mukava, kertoi mulle että on ollu joskus jotain säätöä Tetén kanssa.
TETÉN?! Mitä hittoa? Nehän on sisaruksia! huusin järkyttyneenä ja ruihtasin valokuvan Renén käsistä. Täähän on ihan hullu perhe!
Eiei, ne ei oo ees mitään sukuu toisilleen. Kato ku tytöt on Lucían lapsia ja pojat Diegon, entisestä avioliitoistaan. René rauhoitteli minua.
Oikeesti? Vähän outoa..No onneks ei oo enää yhessä sanoin ja laitoin valokuvan takaisin.
Miten niin onneks? René hämmästeli.
No siis.. ääh.. Guille vaikuttaa niin ihanalta. Söpö ja kaiken lisäks hauska! hehkutin ystävälleni, jolle oon aina kertonut kaiken. René hymyili kunnes ovi pamahti auki.

- - -

Dodi, mielipiteitä? (: Mun mielestä täst tuli vähän tylsä ku tää oli vaan tämmöstä "tutustumista" Serranoihin, niin kun tulee seuraavat pari osaa varmaan viel vähä olemaanki. :ss
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Pe Loka 30, 2009 4:37

Iik omgomgomg, kuka sielt tulee xdd
Jatkappa äkkii xd
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Pe Loka 30, 2009 6:08

Näähän on aika mielenkiintosia! ;)
Natalia<3
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Pe Loka 30, 2009 6:13

Tää vaikutti tosi mielenkiintoiselta alulta, jatkoa odotellessa.
Argh, kunhan vain jaksaisin jatkaa omaa tarinaani pikkuhiljaa.. : DD
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » Pe Loka 30, 2009 9:47

Hyvältä kuulostaa. Jatkoa odottaessa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja MariTere » La Loka 31, 2009 3:09

Vaihtari Serranoilla. (Osa 2)

Oikeesti, miks mulle aina käy näin, miks Raul on semmone paskiainen? sanoi itkuinen tyttö samalla kun tuli Evan kanssa ovesta sisään. Heti meidät nähtyään tyttö yritti korjata meikkejään nenäliinalla.
Ai te ootteki täällä.. No tuota, täs on África. MT ja René. Eva esitteli meidät. África antoi meille poskipusut.
Sori, mun poikaystävä just petti mua kolmannen kerran! África pahoitteli itkuaan. Ihmettelin, miten joku voisi edes olla tuommoisen poikaystävän kanssa, joka pettää noin montakin kertaa.
Mut mä rakastan sitä.. África jatkoi ja pillahti vielä suurempaan itkuun. Eva ehdotti, että lähtisimme huoneesta pois johonkin, sillä emme ehkä haluaisi kuulla Áfrican valitusta. Yritin vastustaa, sillä olisin halunnut jäädä kuulemaan vielä enemmän, mutta lopulta lähdimme ulos. Ulkona juttelimme vielä Renén kanssa Guillesta, Tetéstä ja uudesta tuttavuudesta, Áfricasta.

Illalla katsoimme koko perheen kanssa telkkaria, ja seuraamme liittyi vielä perheen ystävätkin, johon kuului: Fiti, Candela, Santiago, Lourditas, Choni, José Luis ja pari Marcosin kaveria. Pelasimme trivial pursuittia, ja huomasi kuinka naiset ovat Espanjassa enemmän kulttuuritietoisia kuin miehet. Miehiä kiinnostaa vain moottoriurheilu.
Ei, miten niin Halonen on suomen presidenttinä vuodesta 2000?! Vasta vuonna 2006 se valittiin! Fiti yritti väittää meille tytöille.
Fiti kulta, se valittiin uudestaan vuonna 2006. Sano sinä nyt jotain René. Candela sanoi takaisin.
Just noin René vastasi ja nyökkäili.
Koko porukka nauroi lopulta Fitin tyhmyydelle.
Joojoo, menkääs nyt lapset jo nukkumaan Fiti yritti vaihtaa puheenaiheen muualle.
Mitä? ei vielä, kello on vasta 23 Curro väitti vastaan, mutta Diego passitti meidät kaikki nukkumaan. Vaihdoimme poskipusut ja lähdimme ylös. Sain luvan mennä toisena suihkuun, sillä Guille halusi mennä ensimmäiseksi. En muistanut ollenkaan, että Guille oli suihkussa, ja lähdin harjaamaan hiuksiani vessaan. Ovikaan ei ollut lukossa, sillä se oli ollut kuulemma rikki siitä asti kun tytöt olivat tulleet taloon. Suihkun lorinaakaan ei kuulunut, ilmeisesti Guille oli laittanut sen vähäksi aikaa pois päältä. Yhtäkkiä Guille kurkisti keltaisten suihkuverhojen takaa. Säikähdin todella paljon. Guille alkoi nauramaan.
Mä voin mennä. sanoin ja hymyilin takaisin. Olin juuri lähtemässä vessasta kunnes Guille sanoi:
Ei, oo vaan siinä. Meidän perheessä tämä on luonnollista Guille vastasi hymyillen. Hymyilin takaisin kiusallisesti.
Guille tuli verhon takaa pois pyyhe päällään.
Noni, vaihetaas paikkoja Guille nauroi.
Mitä? Mä meen kyllä vaihtaan vaatteet huoneeseeni. vastasin. Guille nauroi ja oli leikkisästi tulemassa ottamaan huppariani pois. Diego avasi oven ja näki Guillen pyyhe päällä avaamassa vetoketjuani.
GUILLE! Diego huusi. Hätkähdin, sillä en edes tajunnut että Diego oli tullut vessaan. Tuleppas käymään vähän täällä.
Guille totteli ja lähti ulkopuolelle hymyillen minulle. Jaksoin hiuksien harjaamistani, sillä päätin olla menemättä tänään ollenkaan suihkuun, koska ajattelin, että en saisi vessassa rauhaa.

Kuulin kun Diego huusi Guillelle: Mitä sinä heti alat käymään vieraamme kimppuun?!
En mä sen kimppuun käyny, isä! Leikittiin vaan. Guille yritti puolustaa itseään. Mietin itsekseni, että ei taida tässä perheessä sittenkään se olla luonnollista, että tyttö ja poika on melkein samaa aikaa suihkussa, niin kuin Guille väitti.
Voi herranen aika, mitä lapsia mullakin on Diego vastasi samaan aikaan, kun lähdin vessasta pois. Molemmat kääntyivät minua päin.
Meen tästä nukkumaan. sanoin heille hiljaa hymyillen. Molemmat toivottivat minulle hyvää yötä, kunnes menin huoneeseeni. Kuulin vielä huoneenikin puolella kun Diego huusi Guillelle hänen tyhmyydestään.
Älä välitä. Tommosia ne on aina. Eva sanoi minulle huoneessamme samalla kun luki kirjaansa. Naurahdin ja menin sänkyyni.
Kuule, Eva.. aloitin. Onko se Áfrican poikaystävä oikeesti täysidiootti? kysyin häneltä.
No on, todellakin. Vaikka totta puhuen oma poikaystäväni on hänen paras kaverinsa, tai no olemme kaikki hänen kavereitaan hän vastasi hymyillen. Mutta älä välitä, ei kaikki Espanjassa oo semmosia. Löydät varmasti vielä omas täältä.
Vastasin nauraen: Toivottavasti.

Aamulla René tuli herättämään minut, sillä olin nukkunut liian myöhään.
Hei meiän pitää mennä tutustuu uuteen kouluun, et herätys! hän kuiskasi, sillä Eva ei saanut vielä herätä, koska hänellä oli vapaapäivä.
Apua, onks kello noin paljon jo?! Joo, oota vaihan vaatteet ja tuun sit alas. vastasin hätääntyneenä. René nyökkäisi ja lähti alas. Vaihdoin vaatteet ja lähdin sitten itsekin alas.
MT, aion heittää teidät kouluun. Et nyt kerkeä syömään aamupalaa, joten käymme matkalla ostamassa churroja. Lucía selosti ja aloimme laittaa takkeja päälle.
Tossa on takkisi Guille ojensi takkini minulle.
Kitti vastasin hymyillen ja aloin laittamaan takkiani päälle.
Sulla on tutun näkönen paita. Samanlainen ku Tetéllä. Guille sanoi ja katsoi paitaani. Vilkaisin paitaani.
Juu.. Eikä, apua, ei tää oo mun paita! Tää taitaa olla Tetén, oon laittanu hädissäni väärän paidan sanoin kun huomasin päälläni paidan, joka ei todellakaan ollut minun paitani.
Et nyt kerkeä vaihtamaan paitaa. Nyt mennään. Lucía sanoi ja hoputti meitä kouluun. Olin vähän peloissani, sillä olin laittanut toisen paidan, ja vielä henkilön, jota en tunne.

Koulussa tutustuimme Guillen ja Tetén luokkakavereihin; Boltsiin, Yoliin, Valdanoon ja DVD:hen. Koulussa oli erilaista kuin Suomen kouluissa, ja olin siitä iloinen, sillä Espanjan koulussa on monta kertaa hauskempaa.

Kävelimme koulusta kotiin Renén ja Guillen kanssa. Pojat puhuivat koulun tytöistä, joten en jaksanut kuunnella heitä. Katselin kaunista Madridia, ja erilaisia ihmisiä. Serranoitten portilla pyysin Guillelta, että olisiko heillä toista koululaukkua minulle, sillä vanhani oli todella huono.
Joo, mennään katsomaan vaikka varastosta. Guille sanoi ja lähdimme kävelemään ulkovarastoon. Curro tuli pyytämään Renéä auttamaan häntä läksyissä, joten jäimme Guillen kanssa kahdestaan. Guille kolusi varastosta kaikki hyllyt ja odottelin ovensuussa.
Hitto, missä se nyt on?! Guille raivoisi, kun ei löytänyt Evan vanhaa laukkua.
No ei se nyt oo niin pakollinen yritin rauhoitella häntä ja katselin ympärilleni näkisinkö aukkua.
Katotaan tästä laatikosta. Guille kuitenkin sanoi ja otti laatikon hyllystä. Hän kääntyi minua päin laatikko sylissään niin nopeasti, että se kaatui.
Voi perkele! Guille huusi raivoissaan. Ihmettelin, että miten hän on noin raivoissaan kun yhtä laukkua ei löytynyt.
Guille, mikä sulla on? Ei se nyt niin hirveetä oo, voin ostaa omankin laukun vielä kaupungilta. sanoin hänelle katsoen häntä silmiin. Huomasin, että hänen silmien kohalla oli jonkinlainen haava, josta tuli verta.
Hei.. sulla on tossa tommonen. sanoin ja katsoin haavaa lähempää.
Ai mikä? Guille kysyi. Yritin saada veren tuloa loppumaan ja painoin hihani sitä vasten, sillä ei ollut mitään paperia.
Auts! hän huusi hiljaa. Naurahdin ja sain lopulta Guillenkin nauramaan. Katsoimme toisiamme silmiin hymyillen monta sekuntia.
Kuulimme kuinka portin ovi pamahti kiinni. Käännyimme molemmat katsomaan, kuka sieltä oli. Näin ulkona ruskeahiuksisen nätin tytön, jota vastaan juoksi Curro ja halasi tätä. Guille nousi myös vierestäni seisomaan ja lähti tämän tytön luokse.
Teté! Guille huusi ja lähti halaamaan tätä.
Mooi. Teté sanoi hymyillen.
Lähdin myös varastosta pois, hieman tympein mielin, sillä olisin toivonut jotain tapahtuvan minun ja Guillen välillä.
MT! Tässä on Teté. Hän tuli juuri Barcelonasta. Curro kertoi minulle iloisena. Teté tuli antamaan minulle poskipusun.
Ootkos viihtynyt täällä? hän kysyi.
Juu. vastasin hymyillen. Kiva ollut tutustua Espanjalaiseen perheeseen.

- -

Kiitos kommenteista! (: Tää toinen osa tuli nyt aika nopeesti jo, sillä teki kauheesti mieli kirjottaa.

Mielipiteitä?
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja René » La Loka 31, 2009 6:33

Jes :D
Muistappa pitää muaki esil enemmä xDD Soosoo ==D=DD
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Marras 01, 2009 9:26

Ihana osa kertakaikkiaan! (: Jotenkin niin todentuntuinen. :)
Pian tulee uutta osaa myös mun tarinaani.
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Marras 01, 2009 10:38

"Tämä on sitä, mitä olen aina halunnut. Perhe." (5. osa)
© NataliaSanchez-fan

"En tiennyt, mitä vastata Tetélle. Olin juuri pyytänyt lupaa tuntemattoman jätkän tuntemattomalta tyttöystävältä, saisinko lainata hänen poikaystäväänsä esittämään minun poikaystävääni.
"Teté, mä rupesin kyllä nyt jo vähän epäröimään.." sanoin Tetélle hiljaa ja tämä tarttui käteeni.
"No, jos sä oot sitä mieltä, niin sun pitää puhua DVD:n kanssa kasvokkain tai sitten unohtaa koko tyyppi. Boltsi olis ihan varmasti
vapaana sulle." Teté sanoi ja pyrskähti nauruun.
"Ehheh, Teté. Mäkin oon varma, että Guille olis sulle vapaa ihan vapaaehtoisesti." sanoin ja imitoin Tetéä pyrskähtäen samallalailla nauruun kuin hän, sitten palauttaen kasvoilleni happaman ilmeen.
"Haloo, Marina. Se on mun veli. Puoli. Velipuoli." Teté kertoi ja minä tartuin häntä kädestä.
"Niin varmaan. Kirjaimellisesti ajateltuna - velipuoli ei ole yhtään mikään. Se asuu sun kanssa samassa talossa, muttei teillä ole mitään muuta
yhteistä kuin jääkaappi ja vessa." selostin Tetélle, ja yritin saada tätä paljastamaan salaisuuden, jos hän vaikka tykkäisikin velipuolestaan.
Lähdin taluttamaan Tetéä Guilleä ja hänen jengiään kohti ja näin DVD:n sanovan jotain Guillelle, ja DVD käännähti poispäin. Hän yritti muka
jutella jotain Valdanolle, joka ei nähtävästi tajunnut, mitä oli meneillään.
"Hei." sanoin pojille ja seisahduin Guillen viereen, riuhtaisten sitten takanani seisovan Tetén väliimme seisomaan.
"Ajateltiin tässä, että voitaisko me viettää kaikki tänään aikaa yhdessä?" sanoin hiljaa ja Teté katsoi kokoajan maahan. Guille oli selvästi
nolostunut, samoin DVD.
"Tottakai meiltä sulle aikaa riittää." Valdano ja Boltsi sanoivat yhtäaikaa, ja DVD nosti päänsä katsoen poikiin murhaavasti.
Katsoin Tetéen ja nostin tämän pään leuasta nostaen ylös.
"Teté ja Guillekin varmaan tulee?" kysyin heiltä ja katsoin Tetéä syvälle silmiin.
"Joo." he sanoivat yhtäaikaisesti ja sitten katsahtivat toisiinsa.
"Mä en ehdi. Pitää auttaa isää kaupan inventaariossa." DVD sanoi ja lähti kävelemään pois.
"DVD, miten niin? Sun isäsihän on hedelmäkauppias!" Guille huudahti DVD:n perään ja tämä vaan heilautti käsiään välinpitämättömästi.
Teté tönäisi minua.
"Mene jo." Teté sanoi ja osoitti sormeaan DVD:n suuntaan. Katsoin Tetéen, ja sitten otin yhden askeleen poiskävelevää DVD:tä kohti. Sitten
lähdinkin jo kävelemään kovempaa DVD:tä kohti.

----------------------

"Hei, DVD." sanoin määrätietoisella äänellä. Poika käännähti ja jäi siihen seisomaan vain nyökäten tervehdykseksi.
"Onko sulla jotain mua vastaan?" kysyin pojalta katsoen tätä syvälle silmiin, ja näin jonkin pienen vaivaantuneen liikkeen, jonka hän teki.
"No ei tietenkään, mulle vaan on annettu määräys auttaa isää tänään inventaariossa .. hedelmäkaupassa." DVD selosti ja hieroi niskaansa.
"Niin varmaan. Kuule, ei sun olekaan pakko mun kanssa kaveerata, tai tehdä yhtään mitään, mutta pakko nyt myöntää, kun susta ei saa
mitään irti, että mä olen ollut alusta asti ihan palavasti ihastunut sinuun, mutta sua ei näköjään kiinnosta edes kaveruus. Eikö näin?" sanoin
vaativan korkealla äänellä DVD:lle ja poika avasi suunsa meinatakseen sanoa jotain, mutta en halunnut kuulla enempää surkeita tekosyitä.
"Joo, ihan sama. Mene tekemään inventaariota, jos se on niin kivaa. Toivottavasti tulee antoisan kiva päivä, ja huomenna saat kavereillesi
jakaa kokemuksia, miten laskit isäs tuloja hedelmien myymisestä!" jatkoin DVD:lle, käännyin määrätietoisesti hiuksiani heilauttaen, ja kävelin poispäin kuullen vain pienen köhäisyn ja nimeni.
Kävelin Tetén ja poikien luo, tartuin Tetéä kädestä ja lähdin itku kurkussa taluttamaan tätä kohti tyttöjen vessaa.

--------------------

"Mitä nyt?" Teté kysyi sulkiessaan tyttöjen vessan oven perässämme.
"Mä sanoin sille suorat sanat. Mä tunnustin olevani tosi ihastunut siihen, ja sitten sanoin, että toivottavasti sillä on kivaa ja antoisaa isänsä kanssa
inventaariossa." sanoin ja tunsin, että kyyneleet pyrkivät silmistäni.
"Marina, älä huoli. Hyvä vaan, kun tekee pojille selvät sävelet. Sitten ne rupeaa miettimään, miten tyhmiä ne oli." Teté sanoi ja selvästi häkeltyi,
kun näki minun itkevän. Annoin kyynelten tulla, mutten päästänyt minkäänlaista ääntä itkustani.
"Marina, tää on niin outoa - en oo nähnyt sun ikinä itkevän. Oot aina ollut niin ihailtavan kovakuorinen, etkä oo näyttänyt tunteitas." Teté sanoi
suoraan ja pyyhki kyyneleitäni ja jatkoi:
"Älä itke, sun ripsari valuu."
"Ei oo ihailtavaa olla niin kovakuorinen, ettei edes oma serkku oo nähnyt mun itkevän, ja ettei näytä tunteitaan." sanoin epäselvällä äänellä ja Teté hymähti, ottaen hiuksiani pois silmieni edestä.
"Älä itke. Koulu loppuu muutaman tunnin päästä, ja sitten meillä saat itkeä vaikka koko päivän, ja voidaan syödä koko päivän vaan suklaajäätelöä ja puhua suurista salaisuuksista." Teté sanoi minulle ja katsoi mustaan rannekelloonsa.
"Lähdetään kesken koulusta. Voin käydä sanomassa äitille, että Marinalla on vähän paha olo." Teté ehdotti ja halasi minua lämpimästi.
Hymyilin, ja pyyhin kyyneleitäni.
"Voisitko sä tehdä niin?" kysyin Tetéltä ja tämä nyökkäsi.
"Pysy täällä, käyn opettajanhuoneessa." Teté sanoi ja poistui vessasta. Jäin yksin seisomaan peilin eteen ja pyyhin kyyneleitäni huomaten,
että ripsivärit olivat ehtineet valua poskilleni.
Pian kuului kolahdus oven takaa.
"Marina?" joku kysyi oven takaa, mutta en vastannut mitään. Kuului pientä supatusta.

"Mitä te teette, ääliöt?" Teté karjahti ja pian oven takana olleet juoksivat pois nauraen. Kuulin ainakin Guillen naurua.
Teté tuli paikalle ja otti reppunsa lattialta.
"Saadaan lähteä kotiin, äiti antoi luvan. Meille tulee luvallinen poissaolo" Teté kertoi ja halasin tätä ottaen mustan koululaukkuni olalleni.
"Jos näkyy Guilleä, DVD:tä tai Guillen porukkaa, niin älä sano yhtään mitään tai ota katsekontaktia. Kävelet vaan mun perässä." Teté antoi rauhallisena minulle ohjeita, ja hymyilin vienosti.
"No niin, nyt mennään." Teté sanoi avaten vessan oven ja vastaan tulivat heti Eva ja Áfríca.
"Hei. Lainaatteko te Raúlia?" Áfríca kysyi naurahtaen meiltä, mutta minä vaan kävelin ja Teté katsoi heihin, osoittaen minua etusormellaan ja ravistaen päätään kieltävästi.
Eva ja Áfríca katsoivat toisiaan ihmetellen ja menivät tyttöjen vessaan.
Minä vain kävelin kohti ulko-ovea ja Teté tuli vierelleni. Pian eteeni astui DVD, ja vedin hiukset silmieni eteen.
Teté tönäisi poikaa.
"Mene pois." Teté sanoi DVD:n vastustellessa ja yrittäen tarttua käteeni.
"Anna meidän olla!" huusin DVD:lle kääntyen häneen kohti, ja DVD häkeltyi nähdessäni minun itkeneen. Poika jäi jähmettyneenä paikoilleen,
meidän kävellessämme pois."

------------------------------
Mitä tapahtuu seuraavassa jaksossa? Syövätkö Teté ja Marina suklaajäätelöä? Onko Marinalla ja DVD:llä minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta? Entä Tetéllä ja Guillellä?
LUE OSA 6 !!
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja MariTere » Su Marras 01, 2009 1:18

Ihana osa NSF (: Kans jotenkin "todentuntuinen" =D Jatkoa odottelen.

Kiitos muuten kommenteista mun tarinaan. Ja René, ensi osassa tuut enemmän esille. xd
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Su Marras 01, 2009 1:25

MariTere kirjoitti:Ihana osa NSF (: Kans jotenkin "todentuntuinen" =D Jatkoa odottelen.

Kiitoskiitos, MT! (:
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja sotka » To Marras 05, 2009 6:57

Ihana osa NSF!
Kuva
sotka
SUPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen