Áfrii kirjoitti:sopii hyvin yhteen santin kanssa.. ja nyt kun on raskaana niin sulonen kun niin herkkä
Juu, ja se on kans hyvä, kun se rupee itkee joka pikku asiasta!
Áfrii kirjoitti:sopii hyvin yhteen santin kanssa.. ja nyt kun on raskaana niin sulonen kun niin herkkä

kkiljun kirjoitti:Mahtava hamo. Se ja santi on kyllä mahtava pari. On kyllä muuttunut alusta hirveästi. On juuri sopivasti santin avulla "serranisoitunut", vaikka santi ei siitä liikaa pitänytkään. Hyvä näyttelijä myös.

SeFa kirjoitti:Sopii hyvin Santille, että rauhottaa sitä aina...Se oli kyllä kans hyvä, kun se rupes kaikesta itkeen.

Mogambo4life kirjoitti:Mäkin oon huomannut Lourditas on aika hyvä hahmo nykyään ja mun mielestä loistava näyttelijä,koska niinsanotusti pystyy eläytymään rooliin aika hyvin joka on aika tärkeää näyttelijöiltä

Kolmen kopla kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:Mäkin oon huomannut Lourditas on aika hyvä hahmo nykyään ja mun mielestä loistava näyttelijä,koska niinsanotusti pystyy eläytymään rooliin aika hyvin joka on aika tärkeää näyttelijöiltä
Olen samaa mieltä, hyvä hahmo ja näyttelijä. Lourditas oli aika tylsähkö ennen, mutta nyt se on kiinnostavampi hahmo. Mua sen uskonto jutut vaan huvitti, kun luokka ei koskaan jaksanut kuunnella sitä. Eikös se ollu muuten Diegon ansiota, että Lourditasista tuli rehtori? Kun se käski Guillen jengiä huijaamaan äänestyslappujen kanssa.

TeteCapdevila kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:Mäkin oon huomannut Lourditas on aika hyvä hahmo nykyään ja mun mielestä loistava näyttelijä,koska niinsanotusti pystyy eläytymään rooliin aika hyvin joka on aika tärkeää näyttelijöiltä
Olen samaa mieltä, hyvä hahmo ja näyttelijä. Lourditas oli aika tylsähkö ennen, mutta nyt se on kiinnostavampi hahmo. Mua sen uskonto jutut vaan huvitti, kun luokka ei koskaan jaksanut kuunnella sitä. Eikös se ollu muuten Diegon ansiota, että Lourditasista tuli rehtori? Kun se käski Guillen jengiä huijaamaan äänestyslappujen kanssa.
Joo, oli. Uskoisin, että ilman Diegon vilppiä Luciasta olisi tullut rehtori.

Kolmen kopla kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Mogambo4life kirjoitti:Mäkin oon huomannut Lourditas on aika hyvä hahmo nykyään ja mun mielestä loistava näyttelijä,koska niinsanotusti pystyy eläytymään rooliin aika hyvin joka on aika tärkeää näyttelijöiltä
Joo, oli. Uskoisin, että ilman Diegon vilppiä Luciasta olisi tullut rehtori.
Joo, se on melko varmaa. Lucíahan itsekin ihmetteli sitä, kun siitä ei tullut reksiä. Suomessa tuollainen vilppi tuskin menisi läpi.

MyChem kirjoitti:Lourditaksesta on tullut yksi lempihahmoistani (nyt melkein kaikki on oikeastaan). Leopardisaappaat ::: DD

Glaymore kirjoitti:MyChem kirjoitti:Lourditaksesta on tullut yksi lempihahmoistani (nyt melkein kaikki on oikeastaan). Leopardisaappaat ::: DD
Se on kyllä saanu minunkin sisälläni suosiota, nyt sarjan edetessä.. Muuttunu on hirveästi alusta..
Leopardisaappaatpa hyvinkiD Millä sanalla se kuvailikaan henkilöitä jotka käyttää niitä? Ei ite muista., mutta mahtava näyttelijä!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa