Lourdes "Lourditas" Salgado

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » La Heinä 19, 2008 7:21

Áfrii kirjoitti:sopii hyvin yhteen santin kanssa.. ja nyt kun on raskaana niin sulonen kun niin herkkä ;)

Juu, ja se on kans hyvä, kun se rupee itkee joka pikku asiasta! :lol:
Kuva
Kuva
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Heinä 20, 2008 7:47

Mahtava hamo. Se ja santi on kyllä mahtava pari. On kyllä muuttunut alusta hirveästi. On juuri sopivasti santin avulla "serranisoitunut", vaikka santi ei siitä liikaa pitänytkään. Hyvä näyttelijä myös.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Handee » Su Heinä 20, 2008 8:08

kkiljun kirjoitti:Mahtava hamo. Se ja santi on kyllä mahtava pari. On kyllä muuttunut alusta hirveästi. On juuri sopivasti santin avulla "serranisoitunut", vaikka santi ei siitä liikaa pitänytkään. Hyvä näyttelijä myös.

Joo toi on totta :D se on serranisoitunu :D tota sanoo mun on pitäny tajuu käyttää sopivana :D Mut kkiljun vei nyt sanat :D
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Ma Heinä 21, 2008 8:07

Mäkin oon huomannut Lourditas on aika hyvä hahmo nykyään ja mun mielestä loistava näyttelijä,koska niinsanotusti pystyy eläytymään rooliin aika hyvin joka on aika tärkeää näyttelijöiltä :D
Kuva
Kuva
Kuva
Mogambo4life
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja -Afri- » Ma Heinä 21, 2008 12:55

Lourditas on minusta tosi symppis ja hellyttävä. Just sopiva tasapainottamaan Santiagon tulisuutta. :P
Kuva
-Afri-
Paquillo

ViestiKirjoittaja SeFa » Ti Heinä 29, 2008 8:46

Sopii hyvin Santille, että rauhottaa sitä aina...Se oli kyllä kans hyvä, kun se rupes kaikesta itkeen. :D
Kuva
Kuva
SeFa
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja Capdevila » To Heinä 31, 2008 9:52

Ei mun lempihahmojani.. Liian överiksi menee toi uskontohömpötys.. :shock: :lol:
Kuva
Capdevila
Numsefisk

ViestiKirjoittaja MyChem » To Heinä 31, 2008 11:12

SeFa kirjoitti:Sopii hyvin Santille, että rauhottaa sitä aina...Se oli kyllä kans hyvä, kun se rupes kaikesta itkeen. :D

Vimeinen lause, täysin totta. Melkein samanlainen kuin tätini, joka itkee mm. jos joku loukkaa kätensä vaikka pöytään :D
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ti Elo 05, 2008 1:57

Mogambo4life kirjoitti:Mäkin oon huomannut Lourditas on aika hyvä hahmo nykyään ja mun mielestä loistava näyttelijä,koska niinsanotusti pystyy eläytymään rooliin aika hyvin joka on aika tärkeää näyttelijöiltä :D

Olen samaa mieltä, hyvä hahmo ja näyttelijä. Lourditas oli aika tylsähkö ennen, mutta nyt se on kiinnostavampi hahmo. Mua sen uskonto jutut vaan huvitti, kun luokka ei koskaan jaksanut kuunnella sitä. Eikös se ollu muuten Diegon ansiota, että Lourditasista tuli rehtori? Kun se käski Guillen jengiä huijaamaan äänestyslappujen kanssa.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Ke Elo 06, 2008 1:25

Kolmen kopla kirjoitti:
Mogambo4life kirjoitti:Mäkin oon huomannut Lourditas on aika hyvä hahmo nykyään ja mun mielestä loistava näyttelijä,koska niinsanotusti pystyy eläytymään rooliin aika hyvin joka on aika tärkeää näyttelijöiltä :D

Olen samaa mieltä, hyvä hahmo ja näyttelijä. Lourditas oli aika tylsähkö ennen, mutta nyt se on kiinnostavampi hahmo. Mua sen uskonto jutut vaan huvitti, kun luokka ei koskaan jaksanut kuunnella sitä. Eikös se ollu muuten Diegon ansiota, että Lourditasista tuli rehtori? Kun se käski Guillen jengiä huijaamaan äänestyslappujen kanssa.

Joo, oli. Uskoisin, että ilman Diegon vilppiä Luciasta olisi tullut rehtori. :D
Kuva
Kuva
TeteCapdevila

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » To Elo 07, 2008 3:01

TeteCapdevila kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:

Joo, se on melko varmaa. Lucíahan itsekin ihmetteli sitä, kun siitä ei tullut reksiä. Suomessa tuollainen vilppi tuskin menisi läpi.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Su Elo 10, 2008 9:55

Kolmen kopla kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:

Joo, se on melko varmaa. Lucíahan itsekin ihmetteli sitä, kun siitä ei tullut reksiä. Suomessa tuollainen vilppi tuskin menisi läpi.

Niinpä :D
Kuva
Kuva
TeteCapdevila

ViestiKirjoittaja MyChem » Su Elo 10, 2008 11:00

Lourditaksesta on tullut yksi lempihahmoistani (nyt melkein kaikki on oikeastaan :D ). Leopardisaappaat ::: DD
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Glaymore » Su Elo 10, 2008 11:22

MyChem kirjoitti:Lourditaksesta on tullut yksi lempihahmoistani (nyt melkein kaikki on oikeastaan :D ). Leopardisaappaat ::: DD

Se on kyllä saanu minunkin sisälläni suosiota, nyt sarjan edetessä.. Muuttunu on hirveästi alusta..

Leopardisaappaatpa hyvinki :DD Millä sanalla se kuvailikaan henkilöitä jotka käyttää niitä? Ei ite muista., mutta mahtava näyttelijä!
Kuva
Kuva
Kuva
Glaymore
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja MyChem » Su Elo 10, 2008 11:32

Glaymore kirjoitti:
MyChem kirjoitti:Lourditaksesta on tullut yksi lempihahmoistani (nyt melkein kaikki on oikeastaan :D ). Leopardisaappaat ::: DD

Se on kyllä saanu minunkin sisälläni suosiota, nyt sarjan edetessä.. Muuttunu on hirveästi alusta..

Leopardisaappaatpa hyvinki :DD Millä sanalla se kuvailikaan henkilöitä jotka käyttää niitä? Ei ite muista., mutta mahtava näyttelijä!

Öö. öö. En muista :: DD Kertokaa joku muu ;D
Kuva
MyChem
TuplaDiego

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt