Anonymous kirjoitti:Mustakin Guille ja Teté sopivat tosi hyvin toisilleen.Harmi vaa ku ne eros, mut nyt niit sit näkyy enemmän ni se on kiva

TeteCapdevila kirjoitti:Mun mielestä Guille ja Tete on ihan paras pari Serranossa, ja on tosi harmi, että ne eros. Tietääkö kukaan milloin ne palaa taas yhteen?
it's me kirjoitti:TeteCapdevila kirjoitti:Mun mielestä Guille ja Tete on ihan paras pari Serranossa, ja on tosi harmi, että ne eros. Tietääkö kukaan milloin ne palaa taas yhteen?
kysy Juonipaljastukset-palstalla, täällä tälläinen on kiellettyä

MyChem kirjoitti:Mua välillä ärsyttää näiden riitelyt, sekoilut yms. Siis, onhan noi söpö pari, mut ehkä liian dramaattinen suhde

kkiljun kirjoitti:MyChem kirjoitti:Mua välillä ärsyttää näiden riitelyt, sekoilut yms. Siis, onhan noi söpö pari, mut ehkä liian dramaattinen suhde
Niin, totta. Mutta pakko sitä draamaa olla siinä, muutenhan sitä ei jaksais seurata. Ja on kyllä G&T:n suhteessa ollu vähemmän draamaa kuin E&M-suhteessa.

TeteCapdevila kirjoitti:kkiljun kirjoitti:MyChem kirjoitti:Mua välillä ärsyttää näiden riitelyt, sekoilut yms. Siis, onhan noi söpö pari, mut ehkä liian dramaattinen suhde
Niin, totta. Mutta pakko sitä draamaa olla siinä, muutenhan sitä ei jaksais seurata. Ja on kyllä G&T:n suhteessa ollu vähemmän draamaa kuin E&M-suhteessa.
Näin on.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa