Guille & Teté

Keskustele sarjan henkilöhahmoista

ViestiKirjoittaja ibi » To Heinä 10, 2008 9:37

Voi tää pari on kyl aivan ihana, vaikka en siitä alussa tykännytkään kun he siis alkoivat seurustelemaan. Mutta nyt awwwwwss!! <33
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja Lucía » La Heinä 12, 2008 3:44

Ja mun mielipide Guillesta ja Tetéstä on helposti arvattavissa. :lol: Mun mielest ne oli tosi hyvä pari, ja must on sääli että ne eros.. :(
Kuva
Kuva
Lucía
Candela Blanco

ViestiKirjoittaja hemmo » La Heinä 12, 2008 8:38

Mun mielestä myös todella hyvä pari! Harmi vaan kun ne eros. Odotin niiden seurustelun alkamista jännittyneesti silloin kun oli pieni tauko ennen kuin 2.kesäkuuta Serranot taas jatkuivat ja odotan edelleen että miten niiden loppujen lopuksi käy.
Tällä hetkellä ohjelmassa ei paljo keskitytä niiden ongelmiin, mitä nyt ehkä vähän jakson alussa :(
Kuva
hemmo
Raúl Martínez Blanco

Guille & Teté

ViestiKirjoittaja NataliaSánchez » La Heinä 12, 2008 8:59

Guille ja Teté sopivat täydellisesti toisilleen<3on ilo seurata heidän seurusteluaan:D
NataliaSánchez

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Heinä 13, 2008 12:29

Mustakin Guille ja Teté sopivat tosi hyvin toisilleen. :P Harmi vaa ku ne eros, mut nyt niit sit näkyy enemmän ni se on kiva :)
Vieras

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Su Heinä 13, 2008 12:38

Anonymous kirjoitti:Mustakin Guille ja Teté sopivat tosi hyvin toisilleen. :P Harmi vaa ku ne eros, mut nyt niit sit näkyy enemmän ni se on kiva :)

Onhan se kiva, mutta viel kivempi ois jos kävisit rekisteröitymässä tänne Suomen parhaalle Serranofoorumille ;)
Moro Moro
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Ti Heinä 22, 2008 8:40

Mun mielestä Guille ja Tete on ihan paras pari Serranossa, ja on tosi harmi, että ne eros. Tietääkö kukaan milloin ne palaa taas yhteen? :)
Kuva
Kuva
TeteCapdevila
Maria Teresa Capdevila Gómez

ViestiKirjoittaja it's me » Ti Heinä 22, 2008 9:59

TeteCapdevila kirjoitti:Mun mielestä Guille ja Tete on ihan paras pari Serranossa, ja on tosi harmi, että ne eros. Tietääkö kukaan milloin ne palaa taas yhteen? :)

kysy Juonipaljastukset-palstalla, täällä tälläinen on kiellettyä :wink:
it's me
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » Ke Heinä 23, 2008 7:51

it's me kirjoitti:
TeteCapdevila kirjoitti:Mun mielestä Guille ja Tete on ihan paras pari Serranossa, ja on tosi harmi, että ne eros. Tietääkö kukaan milloin ne palaa taas yhteen? :)

kysy Juonipaljastukset-palstalla, täällä tälläinen on kiellettyä :wink:

Ok. Anteeks. :oops: :)
Kuva
Kuva
TeteCapdevila

ViestiKirjoittaja MyChem » Ke Heinä 23, 2008 9:42

Mua välillä ärsyttää näiden riitelyt, sekoilut yms. Siis, onhan noi söpö pari, mut ehkä liian dramaattinen suhde :D
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ke Heinä 23, 2008 6:39

MyChem kirjoitti:Mua välillä ärsyttää näiden riitelyt, sekoilut yms. Siis, onhan noi söpö pari, mut ehkä liian dramaattinen suhde :D

Niin, totta. Mutta pakko sitä draamaa olla siinä, muutenhan sitä ei jaksais seurata. Ja on kyllä G&T:n suhteessa ollu vähemmän draamaa kuin E&M-suhteessa.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja TeteCapdevila » To Heinä 24, 2008 2:11

kkiljun kirjoitti:
MyChem kirjoitti:Mua välillä ärsyttää näiden riitelyt, sekoilut yms. Siis, onhan noi söpö pari, mut ehkä liian dramaattinen suhde :D

Niin, totta. Mutta pakko sitä draamaa olla siinä, muutenhan sitä ei jaksais seurata. Ja on kyllä G&T:n suhteessa ollu vähemmän draamaa kuin E&M-suhteessa.

Näin on. :)
Kuva
Kuva
TeteCapdevila

ViestiKirjoittaja Handee » To Heinä 24, 2008 10:43

TeteCapdevila kirjoitti:
kkiljun kirjoitti:

Näin on. :)

juuripa niin. :D
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja katte » Pe Heinä 25, 2008 10:34

Ihan kiva pari ja kyllähän niitä mielellään kattelee, mutta kyllä Marcos ja Eva on ne parhaat ;D
Kuva
Kuva
katte
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Lollipop- » Pe Elo 08, 2008 6:07

Ootteko muuten huomanneet, että Natalialla ja Viktoryllä on samanlaiset sormukset sormessa? Vikrotyllä on muistaakseni nimettömässä ja Natalialla keskisormessa... ovatko he menneet oikeassa elämässä kihloihin?
Kuva
Lollipop-
HYPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Henkilöt