Melissa kirjoitti:Hyvä jaksoselostus! Kiitos noora81!
Jakso oli kyllä ihan ok, mutta jotenkin surullinen vielä. Oli vaikea pidätellä itkua.otan tämän serranon liian tosissani
Sama täällä
Sam kirjoitti:Toni kirjoitti:mare75 kirjoitti:Murheellinen olen edelleenkin. Minä myöskin liian tosissani otan tämän sarjan, heh.
Huomenna pitäisi tulla piristystä sarjaan!
samaa mieltä
Yhdyn teihin.

MariTere kirjoitti:Sam kirjoitti:Toni kirjoitti:mare75 kirjoitti:Murheellinen olen edelleenkin. Minä myöskin liian tosissani otan tämän sarjan, heh.
Huomenna pitäisi tulla piristystä sarjaan!
samaa mieltä
Yhdyn teihin.
Juu, samaa mieltä täälläkin.
Oli surullista kun Teté sano: "Diego teki hyvin selväks etten kuulu perheeseen enää"
Kyllä se Manu vähän ärsyttää vielki. Ja ymmärrän hyvin et Teté on suuttunu Afrille, mut sit ku Raul sano, et Afri ajattelee vaa itseään, ni meni jo vähän yli.

MariTere kirjoitti:
Oli surullista kun Teté sano: "Diego teki hyvin selväks etten kuulu perheeseen enää"
Kyllä se Manu vähän ärsyttää vielki. Ja ymmärrän hyvin et Teté on suuttunu Afrille, mut sit ku Raul sano, et Afri ajattelee vaa itseään, ni meni jo vähän yli.

Kolmen kopla kirjoitti: Santin vuodatus isästään oli tosi ihana, tuntui tosi surulliselta sekin. Kun Santi rakasti isäänsä kuitenkin niin paljon, eikä saanut sitä sanottua.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa