Jakso 06x11: Niin tyhjä on mun maailmain

Keskustele sarjan jaksoista ja tuotannosta

ViestiKirjoittaja Maikki » Ke Heinä 30, 2008 7:43

Melissa kirjoitti:Hyvä jaksoselostus! Kiitos noora81!

Jakso oli kyllä ihan ok, mutta jotenkin surullinen vielä. Oli vaikea pidätellä itkua. :D otan tämän serranon liian tosissani :lol:

Sama täällä :)
Maikki
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja mare75 » Ke Heinä 30, 2008 7:56

Murheellinen olen edelleenkin. Minä myöskin liian tosissani otan tämän sarjan, heh.

Huomenna pitäisi tulla piristystä sarjaan!
mare75

ViestiKirjoittaja Toni » Ke Heinä 30, 2008 8:33

mare75 kirjoitti:Murheellinen olen edelleenkin. Minä myöskin liian tosissani otan tämän sarjan, heh.

samaa mieltä
Kuva
Kuva
Kuva
Toni
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja René » Ke Heinä 30, 2008 8:35

Toni kirjoitti:
mare75 kirjoitti:Murheellinen olen edelleenkin. Minä myöskin liian tosissani otan tämän sarjan, heh.

samaa mieltä

Yhdyn teihin.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Make » Ke Heinä 30, 2008 8:55

Hyvä jaksoselostus, kiitos noora!

Koko jakso oli todella surullinen, alkoi kyllä itkettämään.
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija

ViestiKirjoittaja MariTere » Ke Heinä 30, 2008 8:56

Sam kirjoitti:
Toni kirjoitti:

samaa mieltä

Yhdyn teihin.

Juu, samaa mieltä täälläkin.

Oli surullista kun Teté sano: "Diego teki hyvin selväks etten kuulu perheeseen enää"
Kyllä se Manu vähän ärsyttää vielki. Ja ymmärrän hyvin et Teté on suuttunu Afrille, mut sit ku Raul sano, et Afri ajattelee vaa itseään, ni meni jo vähän yli.
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja René » Ke Heinä 30, 2008 9:26

MariTere kirjoitti:
Sam kirjoitti:
Toni kirjoitti:

samaa mieltä

Yhdyn teihin.

Juu, samaa mieltä täälläkin.

Oli surullista kun Teté sano: "Diego teki hyvin selväks etten kuulu perheeseen enää"
Kyllä se Manu vähän ärsyttää vielki. Ja ymmärrän hyvin et Teté on suuttunu Afrille, mut sit ku Raul sano, et Afri ajattelee vaa itseään, ni meni jo vähän yli.

Mua alko itkettään noi Tetén juttu. Vaikka tiesin, että se jää siin jaksos, mutta tuli sekava olo ja sitten luulin, että se lähtee. Ymmärrän kyl Diegoa, koska Teté on Lucían tytär ja niissä on samaa näköä, kuten Diego sanoi. Mut Tetén näkeminen auttaa varmasti Diegoa sillain ku näkee edes yhden tytön joka muistuttaa Lucíaa.
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Ke Heinä 30, 2008 10:26

Kyl oli aika surullinen jakso...
RealMadrid
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ke Heinä 30, 2008 10:28

Hieno ja surullinen jakso oli. Silmät kostu monta kertaa katsoessa. Onneks sentään lopussa diego ymmärs jäädä santa justaan. Ihana oli se santin vuodatus isästään. Diego oli kyllä koskettava surullisena, taas huipputyötä resinesiltä. Onneks tete jäi, vaikka ymmärrän myös miks dirgo ei halunnu teteä sinne. Toivottavasti ei tuota lisämurheita diegolle. Afri oli kylllä mun mielestä vähän inhottava raulille. Ensin jättää raulin ja sit pyytää sitä esittämään poikaystävään.

Ens jaksoa odotellessa. marcos taas mukana ja chloé.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja MyChem » Ke Heinä 30, 2008 10:49

MariTere kirjoitti:

Samaa mieltä. Tetén puolesta olin surullinen siis, ja Diego ärsytti :/
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Proffa » Ke Heinä 30, 2008 11:07

Olen jo epäillyt pitkien jaksoselostusten mielekkyyttä.
Ne jotka kommentoivat jaksoa ovat sen itse nähneet,
ja ne, jotka eivät ole jaksoa nähneet, eivät sitä rupea selostuksen pohjalta kommentoimaan: "Kyllä nauroin kun selostuksessa luki että Santi tanssi...".

Mutta nyt kun ajattelin katsoa boxilta jakson, niin tulinkin ensin lukeneeksi selostuksen, jossa ei ole mitään hauskaa. Aikaa säästyi eli selostuksesta oli oikeasti hyötyä, kiitos. :wink: Eipähän turhaan tarvitse katsoa pitkää masentavaa osaa.
"Tiikerin katse toimii oikeasti,
mutta morsianta sillä ei saa."
Antonio Molero
Proffa
África Sanz

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » To Heinä 31, 2008 2:30

Surullinen mutta todella hyvä jakso. Antonio Resines hoitaa näyttelijäntyönsä mielettömän hyvin. Hän osaa esittää loistavasti sekä tragediaa että komediaa. Santin vuodatus isästään oli tosi ihana, tuntui tosi surulliselta sekin. Kun Santi rakasti isäänsä kuitenkin niin paljon, eikä saanut sitä sanottua.

Se oli jollakin tapaa huojentavaa, tai ainakin kaunista, kun Diego sanoi Tetélle, että oli luullut ettei ehtinyt sanomaan Lucíalle kaikkea, mutta nyt tajusi ehtineensä. Hän oli sanonut rakastavansa Lucíaa ja olevansa onnellinen tämän kanssa. Liikuttavaa.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja MyChem » To Heinä 31, 2008 2:33

Kolmen kopla kirjoitti: Santin vuodatus isästään oli tosi ihana, tuntui tosi surulliselta sekin. Kun Santi rakasti isäänsä kuitenkin niin paljon, eikä saanut sitä sanottua.

Tää oli kyllä samalla surullinen, että hauska.

Yleisesti mua suretti melkein koko jaksossa kaikki, Tetén lähteminen, takaisin palaaminen, Diegon "Sinun perheesi on Barcelonassa"-juttu, niiden sopiminen ja kaikki. Yli-ihana jakso :D
Kuva
MyChem
TuplaDiego

: )

ViestiKirjoittaja Valentine_ » To Heinä 31, 2008 10:31

Diego parka :// - Ainaki se oli keksiny tekemist ettei sen tarvis ajatella Lucian kuolemaa, mut seki kyl ties ettei ongelmiaan voi paeta :/
Tete oli kyl kans entisensä niinku alkuaikoina, harmi ku sen unelmamies oli menny jo africalle, oli kyl sekasotkuksta ku Tetelle valeheltii mennetulle xD - Mut lopulta kaikki selvis = )
Valentine_
Paquillo

ViestiKirjoittaja Handee » To Heinä 31, 2008 10:54

Oli kyllä hyvä jakso. Surullinen ja silleen. Santin vuodatus oli kyllä ihana. :) Mutta kiitokset selostuksesta nooralle! :)
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu Jaksot ja tuotanto