Lucian kuolema :(

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

ViestiKirjoittaja mare75 » Ke Heinä 30, 2008 7:54

Oli kyllä niin surullinen jakso eilen. Itkin ja itkin.
mare75

Lucian kuolema

ViestiKirjoittaja Piltti18 » Ke Heinä 30, 2008 8:34

Diegon ja Lucían onni kukoistaa. Juuri kun kaikki näyttää niin hyvältä, tapahtuu traaginen käänne, joka muuttaa kaiken; Lucía on lähdössä sairaalasta hakemaan lapsiaan katsomaan Lourditasin vauvaa, mutta jää auton alle sairaalan pihalla ja menehtyy. Tämä löytyi wikipediasta. :wink:
Piltti18

Re: Lucian kuolema

ViestiKirjoittaja Melissa » Ke Heinä 30, 2008 9:12

Piltti18 kirjoitti:Diegon ja Lucían onni kukoistaa. Juuri kun kaikki näyttää niin hyvältä, tapahtuu traaginen käänne, joka muuttaa kaiken; Lucía on lähdössä sairaalasta hakemaan lapsiaan katsomaan Lourditasin vauvaa, mutta jää auton alle sairaalan pihalla ja menehtyy. Tämä löytyi wikipediasta. :wink:

Tämä jakso oli jo tvssä 29.7..
Kuva
Kuva
Melissa
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Lollipop- » Ma Elo 04, 2008 7:40

Olin kahden viikon lomalla Kreikassa enkä silloin tiennyt mitä serranon perheessä tapahtui. Ihmettelin, miksi eräässä lehdessä luki: "Serranon perheessä tapahtuu traaginen tapahtuma". Olin ihan pihalla, että mitä nyt on tapahtunut. Kunnes eräs tuttavani kertoi, että Lucia "kuoli". Kun kuulin tapahtumasta, meinasi tulla itkut silmiin. Vaikka henkilö ei oikeasti kuollut, mutta silti vaan itkin. Hän oli niin hyvä näyttelijäj a Diegolla ja Lucialla meni niin hyvinkin suhde ennen sitä kolaria. Ja vieläkin ihmettelen, että missä se Lucia on. Sitten muistin, että hänhän "kuoli". Surullista... vaikka Lucia ei ollutkaan mun parhaihiin hahmoihin kuuluva, silti tulen kaipaamaan häntä :(
Kuva
Lollipop-
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja MyChem » Ti Elo 05, 2008 12:16

Mä olen päässyt jo yli tästä. Tietystikään Lucian jättämää aukkoa ei voi paikata, mutta muut hahmot piristävät, ja en huomaakkaan Lucian pois jääntiä välillä.
Kuva
MyChem
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ti Elo 05, 2008 2:41

MyChem kirjoitti:Mä olen päässyt jo yli tästä. Tietystikään Lucian jättämää aukkoa ei voi paikata, mutta muut hahmot piristävät, ja en huomaakkaan Lucian pois jääntiä välillä.

Mun suru on jo vähentynyt, mutta kaipaan Lucíaa vieläkin. Osaan silti nauttia uusista jaksoista ja nauraa niille. Mutta silloin, kun näytetään kuvaa Diegosta, joka on pedillään, tulee tunne, että Lucía kuuluu hänen vierelleen. Paikka pysyy silti tyhjänä.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja robbeyhood » Ti Elo 05, 2008 5:54

Tété & Guille kirjoitti:Surullista ;( katsoin youtubesta sen videon, ja ihan itku tuli. :( "Lucian" kuolema oli hänen oma keksintönsä, eli siis hän itse päätti mitä roolihenkilölleen tapahtui.

ei se nyt nii vakavaa voi olla, et sun iha pillittämään pitää alkaa!

Viestiä sensuroinut Moderaattori I. Serrano-4ever
<333
robbeyhood

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ti Elo 05, 2008 6:29

MyChem kirjoitti:Mä olen päässyt jo yli tästä. Tietystikään Lucian jättämää aukkoa ei voi paikata, mutta muut hahmot piristävät, ja en huomaakkaan Lucian pois jääntiä välillä.

Samoin, mutta kyllä se vielä pikkusen surettaa. Vähän kyllä on jaksojen taso ehkä tippunut, mutta ehkä ne nyt parantuu kun se celia tulee mukaan. Ja kohtahan se candelan sisko, ana, ilmestyy myös.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Jennaa » To Elo 07, 2008 1:02

Sama täällä.. Mutta kyllä sen Lucian pois lähteminen näkyy joissain kohdissa :(
Kuva
Jennaa
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » To Elo 07, 2008 1:16

robbeyhood kirjoitti:
Tété & Guille kirjoitti:Surullista ;( katsoin youtubesta sen videon, ja ihan itku tuli. :( "Lucian" kuolema oli hänen oma keksintönsä, eli siis hän itse päätti mitä roolihenkilölleen tapahtui.

Mitäs tää nyt on?

Toista Lainausta sensuroinut Moderaattori I. Serrano-4ever
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja JJL » To Elo 07, 2008 1:17

Sama juttu mullakin.
JJL
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Los Serrano » To Elo 07, 2008 5:35

Kolmen kopla kirjoitti:
robbeyhood kirjoitti:

Mitäs tää nyt on?

Tollasta kakaroiden "vitutusta".

Kuva
Los Serrano
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Pe Elo 08, 2008 2:46

Los Serrano kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:
robbeyhood kirjoitti:

Mitäs tää nyt on?

Tollasta kakaroiden "vitutusta".

Huomaa kyllä, kun toi oli ton ensimmäinen viestikin.

Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja sssofia- » Pe Elo 08, 2008 7:23

juu,, :( ei kyllä ollut mukavaa! luciahan oli periaatteessa yksi serranon päähenkilöistä,, :cry:
C<3
sssofia-

:/

ViestiKirjoittaja Valentine_ » La Elo 09, 2008 1:01

Harmittaa kyl kun lähti sarjast :/ Niin hyvä näyttelijä =)
Valentine_
Paquillo

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset