Piltti18 kirjoitti:Diegon ja Lucían onni kukoistaa. Juuri kun kaikki näyttää niin hyvältä, tapahtuu traaginen käänne, joka muuttaa kaiken; Lucía on lähdössä sairaalasta hakemaan lapsiaan katsomaan Lourditasin vauvaa, mutta jää auton alle sairaalan pihalla ja menehtyy. Tämä löytyi wikipediasta.

MyChem kirjoitti:Mä olen päässyt jo yli tästä. Tietystikään Lucian jättämää aukkoa ei voi paikata, mutta muut hahmot piristävät, ja en huomaakkaan Lucian pois jääntiä välillä.

Tété & Guille kirjoitti:Surullista ;( katsoin youtubesta sen videon, ja ihan itku tuli."Lucian" kuolema oli hänen oma keksintönsä, eli siis hän itse päätti mitä roolihenkilölleen tapahtui.
MyChem kirjoitti:Mä olen päässyt jo yli tästä. Tietystikään Lucian jättämää aukkoa ei voi paikata, mutta muut hahmot piristävät, ja en huomaakkaan Lucian pois jääntiä välillä.

robbeyhood kirjoitti:Tété & Guille kirjoitti:Surullista ;( katsoin youtubesta sen videon, ja ihan itku tuli."Lucian" kuolema oli hänen oma keksintönsä, eli siis hän itse päätti mitä roolihenkilölleen tapahtui.
ei se nyt nii vakavaa voi olla, et sun iha pillittämään pitää alkaa!

Kolmen kopla kirjoitti:robbeyhood kirjoitti:Tété & Guille kirjoitti:Surullista ;( katsoin youtubesta sen videon, ja ihan itku tuli."Lucian" kuolema oli hänen oma keksintönsä, eli siis hän itse päätti mitä roolihenkilölleen tapahtui.
Mitäs tää nyt on?
Los Serrano kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:robbeyhood kirjoitti:Tété & Guille kirjoitti:Surullista ;( katsoin youtubesta sen videon, ja ihan itku tuli."Lucian" kuolema oli hänen oma keksintönsä, eli siis hän itse päätti mitä roolihenkilölleen tapahtui.
Mitäs tää nyt on?
Tollasta kakaroiden "vitutusta".

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa