Serranojen päätös; 8x07

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

ViestiKirjoittaja RealMadrid » Pe Elo 01, 2008 6:50

Kolmen kopla kirjoitti:Itse uskon, että Diego näki unta (ja aika pitkää sellaista) ja sai samalla uuden mahdollisuuden. Uskon, että unessa sattuneet tapahtumat tulevat käymään toteen. Eivät ihan samalla tavalla, mutta suurin piirtein. Marcos saa Evan, Guille Tetén, Santiago Lourditasin... Ehkä kuulostan liian optimistiselta, mutta toivon, ettei Lucía kuole, eikä Candela lähde toisen miehen matkaan.

Loppu ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta olin tosi onnellinen, kun näin Diegon ilmeen hänen nähdessään Lucían. Lucía oli varmaan tosi yllättynyt, kun Diego halasi häntä. Pidin tästä ratkaisusta siksi, että olin äärettömän pettynyt ja surullinen, kun Lucía kuoli. Nyt Diego varmasti alkaa arvostaa yhä enemmän elämää ja perhettään.

Toisaalta, kaikki kahdeksan tuotantokautta tuntuvat melko turhilta, niin kuin sanoitte. Siitä jäi jotenkin paha maku suuhun. On todellakin totta, ettei esim. Àfricaa voi olla olemassa, monesta muusta henkilöstä puhumattakaan. Asiaa pitäisi silti ajatella toisin. Optimistisesti. Ehkä Diegon unella on jokin tarkoitus, kuka tietää.

Yksi juttu jäi vielä vaivaamaan. Jos täällä on espanjankielen taitajia, voiko joku kertoa minulle, mitä Diego sanoi viimeisessä osassa Lucíasta ennen kuin hyppäsi ja teki unessa itsemurhan? Ja mistä itsemurha johtui? En meinaan ole aivan varma sen syystä.

Saa olla aika puupää jos ei itse mitään tajua. En osaa espanjaa puhua,
mutta tajuan silti että Diego sanoi ennen hyppäämistä " Lucía olen tehnyt kaiken väärin"...
RealMadrid
TuplaDiego

ViestiKirjoittaja Toni » La Elo 02, 2008 12:42

RealMadrid kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:Itse uskon, että Diego näki unta (ja aika pitkää sellaista) ja sai samalla uuden mahdollisuuden. Uskon, että unessa sattuneet tapahtumat tulevat käymään toteen. Eivät ihan samalla tavalla, mutta suurin piirtein. Marcos saa Evan, Guille Tetén, Santiago Lourditasin... Ehkä kuulostan liian optimistiselta, mutta toivon, ettei Lucía kuole, eikä Candela lähde toisen miehen matkaan.

Loppu ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta olin tosi onnellinen, kun näin Diegon ilmeen hänen nähdessään Lucían. Lucía oli varmaan tosi yllättynyt, kun Diego halasi häntä. Pidin tästä ratkaisusta siksi, että olin äärettömän pettynyt ja surullinen, kun Lucía kuoli. Nyt Diego varmasti alkaa arvostaa yhä enemmän elämää ja perhettään.

Toisaalta, kaikki kahdeksan tuotantokautta tuntuvat melko turhilta, niin kuin sanoitte. Siitä jäi jotenkin paha maku suuhun. On todellakin totta, ettei esim. Àfricaa voi olla olemassa, monesta muusta henkilöstä puhumattakaan. Asiaa pitäisi silti ajatella toisin. Optimistisesti. Ehkä Diegon unella on jokin tarkoitus, kuka tietää.

Yksi juttu jäi vielä vaivaamaan. Jos täällä on espanjankielen taitajia, voiko joku kertoa minulle, mitä Diego sanoi viimeisessä osassa Lucíasta ennen kuin hyppäsi ja teki unessa itsemurhan? Ja mistä itsemurha johtui? En meinaan ole aivan varma sen syystä.

Saa olla aika puupää jos ei itse mitään tajua. En osaa espanjaa puhua,
mutta tajuan silti että Diego sanoi ennen hyppäämistä " Lucía olen tehnyt kaiken väärin"...

Niin mäkin tajusin ton verran... 8) Päätösjakso on vähän typerä. Olisi saanut olla parempi.
Kuva
Kuva
Kuva
Toni
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Elo 02, 2008 7:36

On vielä, sitä mieltä, että uniteoria ei toimi, koska mun mielest diego olis heränny lucian kuolemaan.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
kkiljun
Kirjastodiego

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » La Elo 02, 2008 9:00

No enhän mä nyt varma voinut olla, mitä Diego sanoi Lucíalle. Toisena vaihtoehtona oli jotai sellasta, et "en pysty elämään ilman sinua" tai jtn, ku se sen itsemurhan teki... Mutta ei siitä sen enempää.

Juttelin ja puin tota koko lopetushommaa parin mun kaverini kanssa, jotka katsoo Serranoa. Tulin siihen lopputulokseen, että Diego sai uuden mahiksen ja vaikkei se voi olla todellisuudessa mahdollista, Diego ikään kuin "näki tulevaisuuden" sellaisena kuin se tulee olemaan.

Toisekseen mietittiin sitä, miksi käsikirjoittajien ratkaisu oli juuri tämä. No, sitähän nyt ei ole vaikea arvata, kun haluttiin, että Diego saa Lucían takaisin. Koska Lucía oli kuollut, ainoa vaihtoehto oli unesta herääminen. Jos Belén olisi halunnut näytellä sarjassa loppuun asti, Lucía olisi elossa, eikä kaikki olisi ollut turhaa (eli pelkkää unta). Tietenkään näyttelijää ei saa syyttää sarjasta lähtemisestä, mutta näin se on.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja katy » La Elo 02, 2008 9:39

Omasta mielestäni toi loppu oli ihan hyvä noin, koska jokainen saa kuvitella sen sellaseks kun haluaa. Itelläni on tietty omat mielipiteeni ja musta tuntuu tyhmältä edes ajatella et kaikki kaudet olis ollut pelkkää unta. Ensimmäisenä kun kuulin tosta lopusta ajattelin että eihän tossa oo mitään järkee lopettaa sitä noin, mutta nyt oon tullut toisiin aatoksiin. ;)
Kuva
katy
Cogito ergo sum

ViestiKirjoittaja masa » Su Elo 03, 2008 12:31

noora81 kirjoitti:Kyllä se loppuen lopuksi oli hieno lopetus hienolle sarjalle.

Kyllä näin on.
masa

ViestiKirjoittaja Flowers » Su Elo 03, 2008 11:44

Katsoin jakson heti kun se tuli You Tubeen, mutta kirjoitan vasta nyt.

Elikkä, oisin kyllä toivonut vähän erinlaista loppua, tää ratkaisu oli vähän epäselvä, mutta siihen on tyytyminen.

Oli kuitenkin ihana katsoa kun Diego pääsi Lucian luo ja kaikki oli taas yhdessä niin kuin ennen vanhaan.

Guille ja Tete oli sarjan päättyessä onnellisia ja se oli mulle tärkeintä... :D
Kuva
Kuva
Flowers
TriplaDiego

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ma Elo 04, 2008 2:20

Flowers kirjoitti:Katsoin jakson heti kun se tuli You Tubeen, mutta kirjoitan vasta nyt.

Elikkä, oisin kyllä toivonut vähän erinlaista loppua, tää ratkaisu oli vähän epäselvä, mutta siihen on tyytyminen.

Oli kuitenkin ihana katsoa kun Diego pääsi Lucian luo ja kaikki oli taas yhdessä niin kuin ennen vanhaan.

Guille ja Tete oli sarjan päättyessä onnellisia ja se oli mulle tärkeintä... :D

Juuri noin minäkin ajattelen. Loppu ei ehkä ollut paras mahdollinen, mutta siihen täytyy tyytyä. Oli ihanaa, kun Diego sai Lucían takas ja kaikki oli kuin ennen. Sitä pidin tärkeimpänä. Serranon perhe kertoi perheestä, jossa on seitsemän henkilöä. Niin täytyy olla myös lopussa. Koska Belén lähti sarjasta, tämä oli ainoa vaihtoehto. Olisi ollut mukavaa nähdä myös Eva viimeisessä jaksossa, mutta minkä sille mahtaa.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja Strawberry » Ti Elo 05, 2008 12:48

siis onko diego nähny koko tän sarjan ajan UNTA ? :shock:
kivat vaan, mun mielestä ois voinu niinku et se uni ois alkanu joku päivä ennen ku lucia kuolee ja siten lucia ois sit tullu takas, se ois ollu paljon parempi idea et koko sarja ois ollu unta.
Kuva
Kuva
Strawberry
SLN

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ti Elo 05, 2008 2:30

Strawberry kirjoitti:siis onko diego nähny koko tän sarjan ajan UNTA ? :shock:
kivat vaan, mun mielestä ois voinu niinku et se uni ois alkanu joku päivä ennen ku lucia kuolee ja siten lucia ois sit tullu takas, se ois ollu paljon parempi idea et koko sarja ois ollu unta.

Jep, oisin toivonu et uni olisi alkanu vasta siitä päivästä, kun Lucía meni sinne sairaalaan ja kuoli (mutta että Santi ja Lourditas olis ehtiny saamaan sen lapsen). Siten se olisi ollu vähän inhimillisempi.

Vaikka turha näin jälkikäteen jossitella.
Kuva
Kuva
Kuva
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO

ViestiKirjoittaja tuskta » Pe Elo 08, 2008 2:24

Onko tossa lopussa Tete&Guille silti yhdessä vai?;o en nää tota jaksoa:s
tuskta
Chuky Salas

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Elo 15, 2008 5:41

Sinänsä hyvä lopetus sarjalle, mutta en nyt tiedä.
Tyhmää, kun kaikki olikin unta Lucian kuolemasta asti tai aikaisemmastakin kohdasta.
Vieras

ViestiKirjoittaja Daevos » Pe Elo 15, 2008 6:29

Anonymous kirjoitti:Sinänsä hyvä lopetus sarjalle, mutta en nyt tiedä.
Tyhmää, kun kaikki olikin unta Lucian kuolemasta asti tai aikaisemmastakin kohdasta.

Hääyön jälkeiset tapahtumathan ne olivat unta ;)
Daevos
TriplaDiego

ViestiKirjoittaja Lucia Capdevila Gomez » La Elo 16, 2008 5:22

Loppu oli vähän surullinen mutta tuli siitäkin onnellinen kun Diego heräsi ja näki koko perheensä koossa ja Marcosin ja Evan ja Lucian

Hyvä loppu sarjalle,parempi arvostelu tästä jaksosta löytyy 8.Tuotantokauden tapahtumista.

Tuli sellainen fiilis muuten että haluaa nähdä tuosta eteenpäin :D
Lucia Capdevila Gomez
Candela Blanco

ViestiKirjoittaja Shade » La Elo 16, 2008 8:26

Lucia Capdevila Gomez kirjoitti:-- Tuli sellainen fiilis muuten että haluaa nähdä tuosta eteenpäin :D

No todellakin! :D

Mielestäni tämä oli aika jännä lopetus sarjalle, mielenkiintoista nähdä se sitten joskus tulevaisuudessa...
Morgenstern ach scheine
auf die Liebste meine
Wirf ein warmes Licht
auf ihr Ungesicht
Sag ihr sie ist nicht alleine

Fanette & Tuomasholic 4ever
Shade
Diego Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset