Kolmen kopla kirjoitti:Itse uskon, että Diego näki unta (ja aika pitkää sellaista) ja sai samalla uuden mahdollisuuden. Uskon, että unessa sattuneet tapahtumat tulevat käymään toteen. Eivät ihan samalla tavalla, mutta suurin piirtein. Marcos saa Evan, Guille Tetén, Santiago Lourditasin... Ehkä kuulostan liian optimistiselta, mutta toivon, ettei Lucía kuole, eikä Candela lähde toisen miehen matkaan.
Loppu ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta olin tosi onnellinen, kun näin Diegon ilmeen hänen nähdessään Lucían. Lucía oli varmaan tosi yllättynyt, kun Diego halasi häntä. Pidin tästä ratkaisusta siksi, että olin äärettömän pettynyt ja surullinen, kun Lucía kuoli. Nyt Diego varmasti alkaa arvostaa yhä enemmän elämää ja perhettään.
Toisaalta, kaikki kahdeksan tuotantokautta tuntuvat melko turhilta, niin kuin sanoitte. Siitä jäi jotenkin paha maku suuhun. On todellakin totta, ettei esim. Àfricaa voi olla olemassa, monesta muusta henkilöstä puhumattakaan. Asiaa pitäisi silti ajatella toisin. Optimistisesti. Ehkä Diegon unella on jokin tarkoitus, kuka tietää.
Yksi juttu jäi vielä vaivaamaan. Jos täällä on espanjankielen taitajia, voiko joku kertoa minulle, mitä Diego sanoi viimeisessä osassa Lucíasta ennen kuin hyppäsi ja teki unessa itsemurhan? Ja mistä itsemurha johtui? En meinaan ole aivan varma sen syystä.
Saa olla aika puupää jos ei itse mitään tajua. En osaa espanjaa puhua,
mutta tajuan silti että Diego sanoi ennen hyppäämistä " Lucía olen tehnyt kaiken väärin"...