Natalia Sanchez SUOMEEEN??

Keskustele sarjan näyttelijöistä

ViestiKirjoittaja jiida » Ma Elo 11, 2008 6:08

*youtubessa
jiida

ViestiKirjoittaja jiida » Ma Elo 11, 2008 6:13

ei nyt kaukaa haettua jyväskylästä turkuun ja vähän pidemmälle on vaan joku 300-400 kilsaa :lol: oisitko itse menny räpäyttään heti kuvan julkisten kanssa pitää kato olla hyvis väleis :P
jiida

ViestiKirjoittaja noora81 » Ma Elo 11, 2008 6:23

Poistin ne Youtubet-jutut, koska siitä ois voinut tulla jotain lakiongelmia, kun noita tv-sarjoja ei saa oikeasti laittaa Youtubeen.

Tarkoitin kaukaa haetulla sitä, että miksi ihmeessä Natalia tulis Suomeen ja vielä niin, että kukaan ei tiedä siitä.
Minun mielestä, jos Naty oikeasti tulis Suomeen, niin se tekis sen virallista tietä, kuten Fran Perea. Siis onhan se voinut olla täällä, jokainen voi uskoa, mitä haluaa, mutta minä en siihen näiden tietojen pohjalta usko.
noora81
Guillermo Serrano

ViestiKirjoittaja jiida » Ma Elo 11, 2008 7:28

joo hei kyllä älysin mitä tarkoitit kaukaa haetulla. mitä syytä mulla on valehdella. Ehkä se halusi olla suomessa niinkuin ihan rauhassa. Se oli perheensä kanssa , sillä oli semmoinene ihan pieni veli tai sisko mukana myös. Pitäskö kaikkitehdä aina julkisesti/ virallisesti?
jiida

ViestiKirjoittaja Glaymore » Ma Elo 11, 2008 8:29

jiida kirjoitti:No ei teidän tarvitse uskoa :wink: en mä sitä pyydä. mulle riittä se että mä näin sen. en suomessa. "Suomen ja Ruotsin välissä" Ois ollukin varmaan mahdotonta hoksaa sitä kaupungista. ite oon jyväskylästä, en turusta. me mentiin perheellä tukholmaan. Se jäi ruotsiin. :) Noora 81 sulla oli hyvät jutut youtubesta , miks ne meni pois?

Tuo on jo täyttä p*skaa. Sinun ovellekko se sitten tuli koputtelemaan?

Ei suomi ole edelleenkään nien pieni maa etteikö joku muukin olisi häntä nähnyt. Sulla on vähän liiankin vilkas mielikuvitus. Ettet vain unessa nähnyt häntä? Miten menitte? Autolla vai kenties laivalla? Autolla olisitte varmasti pysähtyneet jonnekkin ja joku olisi nähnyt hänet? Laivalla on aina niin paljon sakkia että varmasti joku olisi hänet tunnistanut ja ilmoittanut muillekkin. Ei ei, ei näin.
Kuva
Kuva
Kuva
Glaymore
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Glaymore » Ma Elo 11, 2008 8:32

jiida kirjoitti:joo hei kyllä älysin mitä tarkoitit kaukaa haetulla. mitä syytä mulla on valehdella. Ehkä se halusi olla suomessa niinkuin ihan rauhassa. Se oli perheensä kanssa , sillä oli semmoinene ihan pieni veli tai sisko mukana myös. Pitäskö kaikkitehdä aina julkisesti/ virallisesti?

Hehe, puhuit ittes pussiin ja olet huono valehtelija. Minun mielestäni Natylla ei ole pikku siskoa/veljeä?? Hänellä on vain isosisko.
Kuva
Kuva
Kuva
Glaymore
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Pahvi » Ma Elo 11, 2008 8:36

Tää topic voitaisiin laittaa kyllä lukkoon, kun aina joku pelle tulee keksimään omiansa. :roll:
Kuva
Pahvi
Pasdasdhvi

ViestiKirjoittaja Glaymore » Ma Elo 11, 2008 8:40

Täysin samaa mieltä.
Kuva
Kuva
Kuva
Glaymore
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Capdevila » Ma Elo 11, 2008 8:57

Mä en tiedä mitä mä uskoisin. Miten useita toisille tuntemattomia henkilöitä on kertonut että he ovat nähneet Natalian? Ja just samaan aikaan ovat "keksineet" tämän? :roll: Vaikka se että Naty olisi tullut Suomeen kertomatta siitä on aika outoa.
Kuva
Capdevila
Numsefisk

ViestiKirjoittaja teteFAN » Ma Elo 11, 2008 9:14

Pahvi kirjoitti:Tää topic voitaisiin laittaa kyllä lukkoon, kun aina joku pelle tulee keksimään omiansa. :roll:

Asiaa.
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Glaymore » Ma Elo 11, 2008 10:43

Nosiis. Jotkuthan tulee tänne ihan tahalteen ja keksii topicin aiheen mukaan jonkun "aidon" jutun joka on silti täyttä lööperiä ja mielikuvituksen tuotetta.. On hankala uskoa että sellainen ihminen joka on tunnettu suomessa ja joku jonka kanssa on käynyt suomessa ja on myös tunnettu, tulisi tänne ilman mitään tietoa ulkopuolisille.

Saattaahan se myös olla että ne haluat myös yksityistä elämää. Mutta miksei ne oi harrastaa sitä jossain muualla, kerta suomessa serranon perhe on suosittu sarja ja näyttelijöiden faneja löytää. Elikkä he tuottaisivat silloin vain faneille mielipahaa.
Kuva
Kuva
Kuva
Glaymore
Raúl Martínez Blanco

ViestiKirjoittaja Tuna » Ti Elo 12, 2008 6:58

Nosiis. Jotkuthan tulee tänne ihan tahalteen ja keksii topicin aiheen mukaan jonkun "aidon" jutun joka on silti täyttä lööperiä ja mielikuvituksen tuotetta.. On hankala uskoa että sellainen ihminen joka on tunnettu suomessa ja joku jonka kanssa on käynyt suomessa ja on myös tunnettu, tulisi tänne ilman mitään tietoa ulkopuolisille.

Saattaahan se myös olla että ne haluat myös yksityistä elämää. Mutta miksei ne oi harrastaa sitä jossain muualla, kerta suomessa serranon perhe on suosittu sarja ja näyttelijöiden faneja löytää. Elikkä he tuottaisivat silloin vain faneille mielipahaa.

Glaymore puhuu asiaa..
Tuna
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja jiida » Ti Elo 12, 2008 5:49

No kuule mulle on ihan sama mitä te uskotte, sain siltä nimmarin se riittää mulle. nyt mä kyllä poistan itteni täältä, tylsä paikka, jätän serranon perhe faniuteni vaan tvn ääreen(: hastalo((:
jiida

ViestiKirjoittaja Jennaa » Ti Elo 12, 2008 5:50

Tuna kirjoitti:

Glaymore puhuu asiaa..

Jeps :)
Kuva
Jennaa
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja jiida » Ti Elo 12, 2008 6:01

no ihan sama mulle mitä te uskotte mulle riittää että näin sen, sain sen nimmarin. Nytmä kyllä lähen pois täältä, tylsä paikka. Jätän serrano perhe faniuteni vaan tvn ääree(:
jiida

EdellinenSeuraava

Paluu Näyttelijät