jiida kirjoitti:No ei teidän tarvitse uskoaen mä sitä pyydä. mulle riittä se että mä näin sen. en suomessa. "Suomen ja Ruotsin välissä" Ois ollukin varmaan mahdotonta hoksaa sitä kaupungista. ite oon jyväskylästä, en turusta. me mentiin perheellä tukholmaan. Se jäi ruotsiin.
Noora 81 sulla oli hyvät jutut youtubesta , miks ne meni pois?

jiida kirjoitti:joo hei kyllä älysin mitä tarkoitit kaukaa haetulla. mitä syytä mulla on valehdella. Ehkä se halusi olla suomessa niinkuin ihan rauhassa. Se oli perheensä kanssa , sillä oli semmoinene ihan pieni veli tai sisko mukana myös. Pitäskö kaikkitehdä aina julkisesti/ virallisesti?

Nosiis. Jotkuthan tulee tänne ihan tahalteen ja keksii topicin aiheen mukaan jonkun "aidon" jutun joka on silti täyttä lööperiä ja mielikuvituksen tuotetta.. On hankala uskoa että sellainen ihminen joka on tunnettu suomessa ja joku jonka kanssa on käynyt suomessa ja on myös tunnettu, tulisi tänne ilman mitään tietoa ulkopuolisille.
Saattaahan se myös olla että ne haluat myös yksityistä elämää. Mutta miksei ne oi harrastaa sitä jossain muualla, kerta suomessa serranon perhe on suosittu sarja ja näyttelijöiden faneja löytää. Elikkä he tuottaisivat silloin vain faneille mielipahaa.

Tuna kirjoitti:Nosiis. Jotkuthan tulee tänne ihan tahalteen ja keksii topicin aiheen mukaan jonkun "aidon" jutun joka on silti täyttä lööperiä ja mielikuvituksen tuotetta.. On hankala uskoa että sellainen ihminen joka on tunnettu suomessa ja joku jonka kanssa on käynyt suomessa ja on myös tunnettu, tulisi tänne ilman mitään tietoa ulkopuolisille.
Saattaahan se myös olla että ne haluat myös yksityistä elämää. Mutta miksei ne oi harrastaa sitä jossain muualla, kerta suomessa serranon perhe on suosittu sarja ja näyttelijöiden faneja löytää. Elikkä he tuottaisivat silloin vain faneille mielipahaa.
Glaymore puhuu asiaa..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa